![]() |
Krezip - What are you waiting for
Krezip is terug en de nieuwe cd, What are you waiting for, is uit. Ik heb hem al gekocht en vind hem beter dan hun vorige, Days like this. Wat vinden jullie? :)
|
Ik vond er vrij weinig aan. Te gepolijst.
De eerste cd en de demo daarvoor zullen denk ik niet meer overtroffen worden. |
Ik word gedwongen die nieuwe single elke dag op de radio aan te horen, daar ben er niet echt content mee :(
|
ze hebben Bram gejat van OIAM :( (n)
maar buiten dat: Ik vind het heel erg Avril Lavigne-achtig :s |
Ik vind die zangers wel leuk (y)
|
Citaat:
|
O ik bedoel zangeres
|
die zangeres doet zo irritant overdreven met een soort van omgikbenzoleuk houding terwijl ze gewoon een wicht is
|
CD heb ik nog niet gehoord, maar ik vond die zangeres 'vroeger' altijd ontzettend lelijk. Nu ook wel, maar een stuk minder dat toen... ;)
|
Citaat:
Het enige wat voor hun sprak was hun jonge leeftijd en hun charme. Dat element telt niet meer nu ze idd gepolijste songs gaan maken. Dat 'frisse jonge bandje' wordt daardoor een middelmatige poprockband. En nog steeds blijf ik erbij dat enkel I Would Stay ervoor gezorgd heeft dat Krezip zo geexplodeerd is. |
Citaat:
IK VIND DAT ONZINNERS GEEN TOPICS OP MUZIEK MOGEN OPENEN. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Krezip is een vreselijke band met vreselijke muziek. Ze hadden van mij nog wel even weg mogen blijven.
|
Citaat:
|
Dat varkentje praat niet zo leuk engels en die nieuwe single is heel erg vervelend.
|
|
argh ik haat de manier waarop dat mens 'no more games left to play' zingt. 'nomo geemzzleftaplee' ofzo
wat een schijtlied |
Citaat:
|
Citaat:
|
kutband
what more is there to say |
Dat is toch die kei gave nederlandse rock band ?
|
zei jij niet dat je die toetseniste wel zou doen job?
|
in een donker steegje wel ja. :mad:
maar dan moet ze wel dr mond houden. |
:eek:
Citaat:
|
Waarom die domme reacties? Reageer dan gewoon niet. :s
Ik wilde het hebben over de nieuwe cd, ik vind namelijk dat die zeker wel de moeite waard is. :) |
ik niet. en nu?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu is de vraag: Wie zou er ook maar een "OOR schrijfstijl" willen hebben?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Krezip haalt het beste in de mens boven (y)
|
Of je het probeert/graag wilt laten we gemakshalve maar even in het midden.
|
hehe, sorry hoor, maar ik geef slechts mijn mening, en probeer daarbij op geen enkele manier mijzelf een bepaalde 'schrijfstijl' aan te meten (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, ik blijf erbij dat die zangeres een tik van de molen heeft gekregen als het op haar gezicht aankomt. |
En of het dan maar even af te maken: met mijn referentiekader is weinig mis hoor:).
|
lokale held: sowieso als je bedenkt dat d'r vriendje meespeelt in die video
|
is die gast op dat bed haar vriendje?
|
Citaat:
"Deze topic komt aan als een trap in je onderbuik" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij moeten ze forum muziek gewoon sluiten, want dit is echt Een AFZEIK forum.
:o |
krijg wat engs man
|
Citaat:
|
krezip is kut
slotje.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |