![]() |
nog 10 dagen!!!
nou
wat gaan jullie nog doen:)? ik ga morgen beginnen met leren denk ik of zondag en dan oefenexamens nog meer maken:| en dannn examens. jullie? |
Zo ongeveer hetzelfde. Ik ga veel examens van voorgaande jaren maken. Dat heb ik ook voor de SE's gedaan en daar leer je echt veel van (y)
|
Beetje leren inderdaad en ik 'moet' nog twee dagen naar school. :)
|
Het gaat nu wel heel snel :(
Maarja, ik ga verder met leren. Dinsdag en vrijdag misschien nog een uurtje naar school voor wat vragen. En dinsdag samen met iemand anders gaan studeren. Vooral veel oefenexamens maken. |
Nog maar 10 dagen? Wat gaat dat snel! Ik ga nog aardrijkskunde en geschiedenis leren en vooral veel oude examens maken.
|
dankje voor deze mededeling :(
natuurlijk wist ik het wel maar om het zo zwart op wit te zien is toch wel erg ehm.. eng :( |
Citaat:
|
omg :eek: het gaat zo snel. ach ik ben al 2 weken aan het leren en ik ga gewoon verder :( maar het komt zo dicht bij :(
|
wrijf het er ff lekker in :( heb der echt geen zin in !
|
Citaat:
|
Ik ga meer doen dan ik in mijn hele schooltijd bij elkaar heb gedaan, en dan ga ik vol slagen.
|
Citaat:
Tien dagen :eek: |
Citaat:
Ik ben van plan maandag te beginnen met leren, maar het zou wel eens dinsdag kunnen worden. Dan gaat mijn vriendje namelijk op kamp met zijn stage en dan heb ik dus de tijd :) En maandag moeten we nog even een laatste dagje bij elkaar zijn natuurlijk. |
Ik moet nu nog beginnen met leren en alles :o
|
ik leer al wel maar t lukt voor geen meter :(
|
Ik ga dit weekend ff lekker relaxen, dan nog ff 3 dagen naar school, en dan zal ik wel fit genoeg zijn om latijn te gaan leren. Omdat ik behalve voor Latijn en Grieks alle examens in de middag heb denk ik dat ik elke dag voor t examen ff oude examens doorkijk die ik heb gemaakt om te zien wat ik vooral fout doe. Misschien nog een paar dingetjes in Samengevat bekijken, maar ik heb de afgelopen jaren genoeg gedaan, dus ik ga me echt niet kapot leren. Dat zou alleen maar nadelig werken.
|
Inmiddels zijn het er nog zeven. :eek:
Ik ga morgen en overmorgen wat leren denk ik. En verder gewoon naar school. En dan het weekend daarna weer leren. Daarna heb ik mijn moeilijke examens wel gehad en hoef ik niet meer te leren. :) |
Citaat:
|
ik heb nog 11 dagen :cool:
|
haha suc6 allemaal ofzo:s
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
no panic. Morgen beginnen met écht leren denk ik, heb al wel iets gedaan maarja bij mij komt het altijd op het laatste moment aan, dan moet ik wel :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Hehe |
Citaat:
|
:confused: Examens beginnen toch pas 23 mei? Wat voorn niveau doe jij dan?
Naja, ik ben al wel begonnen met leren, maar het schiet niet op. Ik neem me elke dag voor wat meer te gaan doen, maar dat doe ik telkens weer niet :o . Maandag ga ik btw beginnen met oefenen en dan hoop ik alle theorie al eens doorgenomen (nee, niet geleerd) te hebben. |
Citaat:
volgens www.ib-groep.nl beginnen ze komende vrijdag de 20ste al:) maar als ik op andere sites kijk staat dat er weer niet :confused: maar het is wel gewoon zo :) |
Op mijn blaadje staat dinsdag 31 mei Engels voor de HAVO. Maar dat kan fout zijn.
Oh, staatsexamen HAVO Engels is wel op 20 mei zie ik nu. Maar Centrale Examens niet volgens mij! |
de examens beginnen pas op maandag 22 mei (iig, die week).
Ik weet dus niet welk niveau je doet, maar op 20 mei engels lijkt me heel sterk... :rolleyes: |
Citaat:
en ik doe staatsexamen dus het kan wel :) |
ik krijg nu echt de kriebels...
naja komende week maar full-time leren... :s Ik heb er echt geen zin in! |
Citaat:
|
Citaat:
|
jezus man, dat je daar nu al mee bezig bent... tis maar een examen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op alle scholen zijn de examens op dezelfde dagen! Als de roosters niet overeenkomen, klopt er dus inderdaad iets niet... Zal wel een fout gemaakt zijn bij de school dan.. toch maar even achteraan gaan!
|
Dat soort dingen wil ik niet weten :o
Maar goed. Ja morgen begin ik met leren. Samengevat lezen en oefenexamens maken (y) |
Uhm...die dingen op 20 mei, Nederlands en engels CS; heb ik daar iets mee te maken of is dat alleen voor "speciale" gevallen? :confused:
|
Nee hoor, zoals ******** al zei gaat dat over het staatsexamen :)
8 dagen is het inmiddels en ik ga gewoon door waar ik mee bezig was: geschiedenis lezen. Eh, leren. |
Ik ben gisteren begonnen met leren. Dan leren...leren en oude examens maken.
Examens maken.... En daarna wegwezen.... :( |
vandaag begonnen met leren. geschiedenis en aardrijkskunde want dat is het meest.
kunstgeschiedenis heb ik als laatst en dat ga ik pas t laatste weekend leren. verder maak ik bijna elke dag duitse en engelse leesteksten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dit eigenlijk:
Citaat:
Ik heb er btw best wel zin in |
Hmm... nog 8 dagen.. :(
|
Meh. Ik ben bezig met oefenen. Maar ik kom er net achter dat ik van Frans, Engels en Duits wel teksten en vragen heb, maar geen correctiemodellen. Voor Nederlands kan ik niks oefenen omdat onze lerares gewoon te lui was om oefenexamens uit te delen :mad: Moet ik volgende week ergens maar even naar school om te vragen of ze antwoordmodellen hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |