![]() |
Elastiek! (festival)
Elastiek 2005
13 mei 2005 (vr) ((= vandaag) - 16 mei 2005 (ma) Hilvarenbeek, Nederland Elastiek is een gratis straattheater en muziekfestival in het centrum van Hilvarenbeek. Het programma is zeer rekbaar van pop, rock, salsa, nederlands talig tot folk en wat daar nog tussen zit. Bevestigde artiesten: 10 seconds down 2nd Place Driver Ali B Azaadi Beef Bettie Serveert Bogus Brothers, The Bots Christon Chumbawamba DAAU Di Gojim Dulfer, Hans Flaco Jimenez Fonzerally Guus Meeuwis en Vagant Handsome Harry Compagny Henk Westbroek Hermans, Ruud Jazzpolitie Kasba Mark Keeley's good rockin tonight Mind the Midgie Neck Ogham Pacco Diatta & Téeré Pater Moeskroen Piepschuim Plaeto Raise The Roof Relax RoyAkkers Sheer, The Skabadivers Stevo's Teen Strikes, The Supersonic Surfcake Project Toontje Lager Unza Unza OrKst*r Van Katoen Wealthy Beggar Wickeda Within Temptation Woordlooiers Xander de Buisonjé (info: http://www.festivalinfo.nl/festival_...stival_id=2666) klik hier voor de website van elastiek. Wie gaat? En wat wil je zien? En wat absoluut niet? ik ga en ik wil de skabadivers zien en ik wil guus meeuwis niet zien :p. |
ik heb er wel eens van gehoord, maar ik neem de moeite niet om er heen te gaan, en ik moet werken.
er komen wel 2 leuke bands :) |
Chumbawamba ???
Hoe gaaf ! |
Citaat:
|
Die hadden toch zo'n hit met Dannyboy ofzo ?
|
Zitten best vette dingen tussen, alleen heb ik dit weekend niet echt tijd, en ik zou niet weten waar Hilvarenbeek ligt..
|
Citaat:
|
Die zat bij Fifa 98 ofzo :) .
Maar oke, ik ga als het goed is 3 dagen. Vanavond, morgen een maandag. Leuk festival vond ik de afgelopen 2 jaar. Helaas dit jaar niet op de camping maarja, je kan niet alles hebben. Hilvarenbeek ligt overigens 15 km van Tilburg af. |
Citaat:
Al klinkt dit wel tof: Henk Westbroek Jazzpolitie Toontje Lager |
jazzpolitie is gaaf.
DAAU ook. |
Citaat:
Ik ga niet want geen geld en Hilvarenbeek |
ik ga zondag ff naar 2nd place driver kijken, vriend van m'n moeder woont in hilvarenbeek dus komt goed uit..
|
Ik ga over iets van 10 minuten aanfietsen. (y)
|
OOOOOOOOOOOOH DANNY BOY !
en dan iets met get knocked down but got up again they never gonna keep me down. mooi. |
't Waar gezellig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Ik ga misschien vanavond, als ik zin heb en als ik de rest gevonden krijg.
Niet dat er iets komt dat ik echt wil zien ofzo. Het is eerder van, ik ben vrij morgen, wat kan ik vanavond eens gaan doen en aangezien de rest vanmorgen al is gegaan... |
I want peter pan
\:mad:/\:mad:/\:mad:/ |
pissing the night away! \m/
geniaal! maar ik was er niet |
Wat een vervelend kutvolk was er vandaag..
Zaterdag ging nog wel, maar vandaag was het echt te vervelend.. Banken in het publiek, niemand laat je erdoor, mensen denken dat ze alle ruimte hebben.. HALLO HET IS EEN FESTIVAL als je bang bent voor geluid ROT OP, als je de ruimte wilt GA NAAR DE EFTELING, als je bang bent voor een beetje vuil KRIJG DE TYFUS Kutvolk. |
heb je er wat van gezegd dan? :P
|
Citaat:
Niet zo zeiken, vervelend zondagsvolk... |
ik ben geweest!!!
k heb Ali B. en z'n crew gezien :P en heb nog ff graffiti gespoten :D 't was zwaaaaar stoer! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had trouens mijn moeder van 1,50 klein bij, die wilde WT weleens zien.. :p |
het was zondag wel laguh met neck en die franse trompetters
|
Hoe komen ze aan die naam?
|
het is allemaal begonnen toen een doorgewinterde punker een elastiekje tegen de organisator aanschoot
toen is het spreekwoordelijke balletje gaan rollen en zijn ze diezelfde avond spontaan muziek gaan spelen midden in het centrum van hilvarenbeek dit is inmiddels uitgegroeid tot een 3daags festival |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |