![]() |
mooiste songtekts ever
Sjonge sjonge wat voel ik mij beroerd
ik heb mijn maag leeggekotst en mn darmen leeggeboerd. Ik zoop als de hel en ik ben in de hel beland, ik kraam alleen maar onzin uit, een biertje in me hand. Ik zuip me een delerium me leven naar de klote ik droom van een fles bacardi rum zo'n grote! Door de bocht loop ik dan te tollen op me benen vanmorgen had ik zorgen, maar nu zijn ze verdwenen. Net als al me spullen,me vrouw en me kinderen probeerde nog te stoppen maar ik kon niet eens minderen. Aan lange wal, diep in een dal met de fles als het symbool van de kuil waar ik in val. Alles is kapot, een lege fles op dit schavot overal ligt glas en ik krijg een droge strot. Dus voor ik ga trillen, geef me snel een slok ik word dood en dood ziek zonder drank in me mond. Heb niks om voor te leven, behalve voor de alcohol rechtstreeks uit de tap giet ik mn eigen graf vol. Help me uit mn lijden, want ik kom moed te kort hoop stilletjes op de dag dat ik niet meer wakker word... De verslaving slaat weer eens toe voor de rum heb ik dat niet meer in huis dan drink ik wel parfum. Er zit veel te veel bloed ik mn alcohol vandaag ga alleen nog maar de deur uit voor een stuk in me kraag. Vroeger was het kroegentocht en nu ga ik klinieken af, voor de zonde in me leven is dat toch wel een zieke straf. Onbegrip en overal behalve op de bodem van je glas een driedubble whiskey komt me nu wel goed van pas. Me lot bezegeld, likeur geeft me kleur, wijn is fijn en van bier krijg je plezier. Dus schuif je stoel maar aan, drink lekker met me mee en blaas als een voetbal maar ik moet steeds naar de wc. Blunt met een bruller en een indiaan met vuurwater geef dat kind zn fles, dan houd ie wel zn snater. Geef die hond een been, een been om op te staan als een schildpad op zijn rug zie ik mijn leven verder gaan. Me kinderen zonder vader, een vrouw die me haat door me eigen toedoen, nu met me koffers op straat. Maar als ik nuchter blijf zie ik de realiteit dus val ik steeds weer terug in de tussentijd ;) |
bagger fuck off
|
Citaat:
|
niet te agressief is maar een song
|
MBO de gekste!!!!11
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi!
|
Citaat:
|
BRUTUS - VLEESPOMP
Een daverend -borrelend in mijn paal- orgasme -dient zich aan- Terwijl mijn ballen -botweg onbeschoft- tegen je billetjes slaan Je kutje is helemaal opgezwollen Ik laat je knopje tussen mijn vingers rollen Mijn kloppende speer krijgt nu ruim baan Dus laat jezelf maar helemaal gaan Twee lippen die mijn lul omsluiten Zorgen dat ik krachtig in 't rond ga spuiten Ik maak je blij met mijn gelei Ik stort het uit over je bilpartij Ik bedelf je onder mijn witte goud Want dat is waar jij zo van houdt Ik voer het tempo op Ik stoot mijn blanke sabel dieper Neuken dan, pephoer Mijn borrelend zaad Flitst over je gelaat Een tintelende fantasie Die me niet zomaar loslaat Je tong danst over mijn eikel en schacht Oh wat zalig, hier heb ik lang op gewacht Ik neuk je nog wat sneller, geef extra gas Het was nog lekkerder geweest als je nog in leven was |
|
zo zie je maar.
straight edge zijn is ook niet alles. |
You said it shouldn't be taken too seriously
You said it was just your personal ideas and opinions You said it was only meant to relate directly to your life Well what about my life? Has the edge...has the edge gone dull? (4x) Well maybe now that you've grown dull and old. We'll pick up where you left off. To you it was just music But to us it was so much more. When we put our heads together We'll prove we've got the Edge that can never dull True till death/has the edge gone... |
jeee chain of strenght
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind hem wel tof!!~!11 :) :) :) :D :D :D (y) (y) :evil: (y) :)
|
ja hij raakt me wel
|
:) :) :) :) :) (y) (y) (y) (y) (y)
|
rappen is me leven!!!
nog goeie ideeen?? zet ze hier neer ik wil heel iets uitbrengen ooit, dus kom maar op!! |
|
Citaat:
Het is echt allemaal prut Echt heel flut Da's al een begin. |
Citaat:
Iets halfs zou ik trouwens ook al geweldig vinden ! |
Citaat:
|
iK drOOOm vAn EeN fLes baCaRdi BrEEzUr meT cIEtrOEn!
|
Citaat:
|
De nieuwe Donn-€?
|
a call for action is here.
your words do nothing more than roll off their backs. your words of rage pose to them as no thread. to destroy this evil we must start at the roots. their death will bring the liberation. a declaration of freedom for the innocent. those enslaved and slaughtered must once again roam free. in harmony a return to nature the way things must be. from the slaughterhouses to the labs all must burn. they've harvested lives too long. in this land where lives are taken in vain a movements involved. a fight for justice at any costs. destroy this evil. it's killing the pure. pirde through its skin, tear out its heart. liberation begins with its death. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb het klakkeloos gekopieerd :bloos: mbo de gexte hmmm, "that" kan toch ook gewoon? |
Geyle sjit van Garmenhord:
http://users.skynet.be/fa223392/images/pinthijsers.gif Den val van Raepenburgh Aenhoort... dees vertelselcken dat wulder besinghen Uyt teyden vervlooghen een stamt dit verhael Dus heft ulder pinten en smeert ulder keelen De horde van Garm singht andermael Ver in d’ackers langsch weeghels ende bosschen Stond ene weeldrighe hoeve genaemd raepenburgh Den pachter een had meer dan honderd koebeesten Maer seyn kroost en seyn landgoed waeren seynen grootsten surg Den val van raepenburgh Sey komen niet terug Den val van Raepenburgh Na nen swaeren dagh van noeschten arbeid Sit den heydenschen pachter al voor seynen haerd Maer wat den suckelaer niet ghesien had Dat een vunsighen rooverschblick door seyn raemcken staert Het vetste sweyn hing spoedig te braeden In speelsche vlammen aen het gloeiende spit De rooversch van Garm met de buyt ooverladen Bralden en zoopen in hunner voeten enen stik Den val van raepenburgh Sey komen niet terug Den val van Raepenburgh Van verre een sagh men de Raepenburgh branden De roockpluymen vormden het gelaet van Garm Sweygend stoof de bende naer hun roovershol Weyl den pachter kinderleyckskens in seyn armen nam Den val van raepenburgh Sey komen niet terug Den val van Raepenburgh Fanfaere des doodsch Maeckt plaetsch Voor de fanfaere des doodtsch Het orckest van den duyvel Alsch gheen ander so grootsch Hunne claeghsanghe ghalmt over de meetjeslandtsche ackers Waer sey loopen sterft het ges Ende gheraemten worden wacker In ghedachten isch de fanfaere Immer bey den beevenden Den pischpael van Garm Den totem der leevenden De luytspeelersch soleeren Het dack van de cercke Alsch de dooden het hooren Cruypen sey uyt hunne sercke Den tamboer slaeght op seyne trommelsch Alsch waere ey beseeten Wanneer ey se laet clincken Heeft ’t ghansche durp het gheweeten Met door mergh ende been ghecreysch Aenenroept den aenvoerder het doodenleegher Ende streydtvaerdigh edoch ghenaedeloosch Volgt de horde seyne vuurighe creeten |
Citaat:
|
Here I come
They call me A beast like none before I suck the abscess of dead infants I want some more I Am Baby Killer I kill pregnant sluts and whores!! Splaying inside the womb Red and wet I tear chunks from the pussy Red and wet mangled unborn baby Eat the meat dripping from filthy... Cumstained, blood-soaked, rotten cunt Infant skull exploding in my mouth It's brain on the floor I grab it's tongue and tear it out Dead meat for me. I can't believe How much this baby is bleeding It's tiny stumps pours out more Than it's dead mothers open sores It's guts paint the floor It's flesh I shall gorge. It seems feasting on young infant flesh has made my semen leak. I am aroused. Fuck I'm crazy I fuck the blood. I need meat on my cock. No meat can satisfy me. I must spew my seed Spunk flows throughout the mangled infant. now I'll chop it up Chunks of guts fly as i stand with baby skin all over me Forcing the blood-soaked gore unmercifully down my throat Pieces of baby are lodged inside of me Over and over I feast on it's death It's all gone. I want some more I turn to it's mother Blood is still flowing strongly from her butchered pussy I drink from her fountain, stench of menstrual gore Gagging on chunks of sliced up pussy I feel pressure.... Pushing in my brain The force caves in my head My eyes eject slowly Where's my knife? I plunge my knife in Inside my head My veins are seeping Warm streams of red My tongue tastes so horrid I must swallow it Gore taste so scrumptious Enough to wash it down with piss |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |