![]() |
Max Havelaar
Wat is het standpunt van Multatuli wat betreft de verhouding tussen het nederlandse bestuur en de arme inlander?
uitgebreide antwoorden zijn ook welkom! alvast bedankt! |
Volgens mij hoef je alleen eventjes een samenvatting of het boek zelf te lezen om daar achter te komen...
|
Het boek zelf lezen raad ik je echt af. Ik ben tot pagina 20 gekomen ofzo en toen had ik het wel gezien. Lees dan maar de samenvatting!
|
Multatuli wijst het gedrag van de Nederlandse overheid af. Het boek lijkt me wel leuk om te lezen, maar ik denk dat het te lang duurt als je onder tijdsdruk staat?
|
Ik hoef het boek niet te lezen van school, alleen maar een samenvatting. Ik weet wel dat hij het bestuur afkeurt en vind dat ze misbruik maken van de bewoners van de kolonieen, maar ik moet het uitgebreid gaan vertellen... En ik kom dus niet verder dan twee regels.
De tijdsdruk valt wel mee, moet dinsdag af zijn. Oja, het boek is dus echt niet leuk om te lezen..ik heb één hoofdstuk gelezen (dat moest weer wel), en het is echt een vaag boek. Er staan op elke bladzijde noten omdat je anders niet weet wat het woord betekent, aangezien het lang gelden geschreven is. Vreselijk! Tenzij je ervan houdt natuurlijk.. |
Tja, als je naam 'barbiebitch' is...
|
@ barbiebitch:
als je alleen het eerste hoofdstuk hebt gelezen, dan kan ik bergijpen dat je er niets aan vind, want dat is het saaiste hoofdstuk dat ik gelezen heb. Ik heb niet alle hoofdstukken hoeven te lezen, want op mijn school hebben ze er een aantal hoofdstukken uitgelicht die je moet lezen, maar waardoor je het verhaal nog prima snapt. Dan is het wel een leuk boek (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Personeelschefs van instellingen en bedrijven, kijk uit! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
max havelaar, is dus echt wel een interessant boek om te lezen, neej natuurlijk is het geen spannende of avontuurlijke roman.
Maar het is zeker de moeite om te lezen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50. |