![]() |
Lostandfound vraagje
Ik heb daar laatst (bijna 2 weken geleden) dus een paar dingen besteld met creditcard, maar ik heb niets binnen.
Ik ben eens gaan searchen, en overal stond dat lostandfound geen goede keus was, maar waarom?:o wat kan er zoal misgaan? en hoe kan ik het beste bij interpunk betalen? |
hebben ze paypall ? zo ja, dat doen
|
ff kijken, moet ik dan naar de bank gaan om geld op mijn paypal account te zetten?
|
|
ik heb verder niet echt ervaring met dingen bestellen via het internet, maar kan zoiets niet een tijdje duren?
|
aan deadnation; jij zei destijds dat je nooit wat bij lostandfound zou bestellen, waarom?
|
als je hebt betaald met cc zou het snel geleverd moeten worden. paypal is ook gewoon gekoppeld aan je cc alleen is het veiliger omdat de ontvanger niet je gegevens in handen krijgt
|
l&f waren een beetje fout in de jaren '90.
cd's her-uitbrengen van US bands zonder medeweten van die bands/labels of een deal sluiten met enkel één bandlid. voor bijvoorbeeld 500 cd's en er dan stiekem 5000 persen. en dan die shirts, ai ai ai! lelijk! ach ik heb dr ooit vans besteld, maar die waren op. |
Bij Lost & Found heb je een kans van zo'n 75% om genaaid te worden... en dan bedoel ik dat ze zeggen dat ze je geld niet gekregen hebben, dat ze zeggen dat ze je spullen opgestuurd hebben maar dat het vast zoekgemaakt is door de postbode en meer van dat soort kutsmoezen.
|
in de jaren negentig toch veel spullen besteld daar en het ging wel ok, soms even wachten , maar wel vaak gratis cds
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar het is wel altijd binnen gekomen, daar doelde ik op.:)
|
vandaag binnen gekomen, weekje te laat maarja, het is iig binnen! (y)
deze kan dus dicht. |
paypall gebruiken, gewoon geld op zetten en je bent meteen verzekerd voor allerhande zooi. Plus dat het enorm snel is :)
|
ja bij interpunk ga ik dat doen.(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |