![]() |
Backup Ti-83 plus?
Beste forummers,
Ik heb gehoord over het volgende: Door middel van een back-up en daarna het verwijderen van alles(bijvoorbeeld door mode -> alpha -> Ln )zie je niets meer staan bij programs maar kun je later wel alles terug halen. Zou iemand mij hier meer over kunnen uitleggen? ZIjn er manieren om dit wel te bekijken/verwijderen (examens)? |
Bij examens hoeft het geheugen NIET gewist te worden!!!
|
Niet nodig, je mag je hele rekenmachine volproppen als je wil; legaal (y)
|
bij toetsen bij ons (voor zover ik weet) niet, dus zal iemand 't alsnog kunnen uitleggen?
|
Citaat:
|
Er zijn ook programmatjes om een wachtwoord op je geheugen te zetten. Sommige leraren kan je dan echt van alles wijsmaken :).
|
door met 2nd naar mem te gaan, en daar voor groep te kiezen.. dan kan je de programma's in een groep zetten die je een naam geeft. vervolgens kan je die programma's verwijderen.
ungroup onder mem kan je gebruiken om de programma's weer tevoorschijn te halen. |
maar als je 't dan weer terugdoet en je sluit dat programma even af staat 't wel weer onder programma's?
|
Weten jullie heel zeker dat de rekenmachines dus NIET gecontroleerd worden?
Staat dit op een officiele site, dat er programma's toegestaan zijn? Maar ik zou dus in feite ook een samenvatting erin mogen zetten? |
Citaat:
check anders je boek nog even |
Citaat:
|
Citaat:
ik zal het zelf even proberen: ja ik weet bijna zeker dat het er in blijft staan, maak anders ff een backupje op je computer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij natuurkunde werd in mijn klas deze vraag ook gesteld. Maar je mag echt gewoon erin zetten wat je wil. De leraar (een man met meer dan 30 jaar ervaring in het onderwijs) zei letterlijk "voor mijn part typ je al je boeken van natuurkunde over en zet je dat erin, het is dan alleen lang zoeken".
Het mag dus gewoon (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |