![]() |
[schilderij] surrealistische basgitaar
http://i6.photobucket.com/albums/y24.../tekening1.jpg
het is niet echt mijn stijl, maar leek me toch leuk een keertje te proberen. Achteraf denk ik dat ik sommige dingen beter had kunnen doen, zoals dat rode, wat vuur voor moet stellen, had beter gekund, maar ik had op t laatst nogal tijdnood :bloos: Maar opzich kan ie er wel mee door, of niet? :o :) |
Citaat:
wat had je ervoor ??? mijn impressionistische had ik top gemaakt :D een 8 :) |
Erg Leuk,
maar de rooie golf, en eigenlijk ook de ogen wel iets minder. Super voor de rest. |
Citaat:
&stalkster! ik had voor deze geloooof ik n 8... voor impressionistisch een 7,5 :bloos: maar voor kubistisch een 8,5! |
Citaat:
|
:eek: Goav. dat vuur is inderdaad iets minder. Maar verder echt vet.
|
Citaat:
dankuwal! :) |
Citaat:
wat gemist :p haha die teefjes owk van tegenwoordig :p maar goed gelukkig geen examen voor kunstgeschiedenis PFHU ik weer blij :D |
Citaat:
|
ogen waren overbodig in mijn ogen
|
de ogen zitten erbij, om t op te vullen.
Een foto was als uitgangspunt, en alles wat ik in dat stukje zag, heb ik dus surrealistisch over getekent. En op de plek van de ogen zaten van die vage figuren. Maar mooi zijn ze idd niet nee :p |
Citaat:
En met welk idee/hoe ben je het surrealistisch gaan maken? |
ik vind 'm te druk, te weinig samenhang tussen de verschillende onderdelen. Als die ogen en de hand linksonder weg waren gelaten had ik 'm veel mooier gevonden.
|
ik vind hem niet zo mooi.. het lijkt ergens van nagemaakt, en die ogen maken me bang :(
|
het is van een stukje van 2bij2 cm uit een zelfgemaakte foto nagemaakt ja :)
&daar kan ik niks aan doen.. :o |
Hoe heb je die toetsen en snaren gemaakt? Ook geverfd? En verder vind ik het heel erg jammer dat je er een soort klimop naast heb getekend, ik snap niet helemaal waarom..
Het vuur vind ik trouwens wel mooi hoor, vooral onderin! |
wat een negatisme !!!
ik vind hem super hoor marije :D (beter dan die van mij :eek: ) |
Citaat:
en de klimop is omdat t surrealistisch is..? :o |
vanuit welk opzicht surrealistisch dan?
|
Citaat:
en daar zoek je een stukje van 2 bij 2 uit... en alles wat je in dat stukje ziet, teken je na, maar dan met andere voorwerpen enzo.. in dat opzicht. :) |
ehm....
nee. ik persoonlijk... doet me nix |
Citaat:
|
mwoa grappig, vind het idee wel leuk ( kga het ook eens proberen) maar de stijl vind ik wat minder, andere soorten kleuren en een fijnere toets zoiets was denk ik mooier geweest.
|
mja, ik hou ook niet van die dikke verftoetsen, helemaal dat zwarte niet, maar dat was jammer genoeg omdat ik zo'n haast had.. en niet genoeg penselen bij me :o
zelf vind ik de kleuren wel leuk, maar dat is smaak natuurlijk :) |
Citaat:
|
ja dat is de middelbare school
|
ja :)
|
so what :P dan moet het ook goedgekeurd zijn hoar :rolleyes:
|
ja en? ik vind je reactie een beetje overbodig
|
ow tjah sorry maar je doet ineens zo minachtend over de middelbare school ?!!
|
nee hoor, maar dat is precies wat ik herken. Misschien had ik een smilie moeten gebruiken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |