![]() |
Ring zit klem
Middag,
Ik heb een half jaar mijn toen te grote ring om mijn middelvinger gedaan, maar nu ik veel met me handen werken op school en flink in de groei zit is me hand gorter en breder geworden. Nu krijg ik dus me ring in geen mogelijkheid eraf. Nu heb ik gehoord dat je naar de Juwelier kunt gaan om hem eraf te laten halen, maar wat gaan ze dan precies doen? |
openknippen
Zo is het ook afgelopen met mijn lieveheersbeestjes ring vroeger :( |
Citaat:
|
Als je hem er op laat zitten en je haalt hem er niet af dan valt hij er dood af en eet de hond hem op! :eek:
|
ringen om je vingers klemmen is natuurlijk wel heel lifestyle :)
|
je weet toch
|
Ik heb mijn glas om laten vallen. :(
|
Misschien iets met zeep proberen? :p
|
Ik heb gehoord dat je ook even je hand in de diepvries kan houden omdat je hand dan kouder wordt, en dus minder opgezwollen. En dan kun je hem met zeep er makkelijker af halen
|
zeep indd, en meestal zijn je handen 's ochtends ook dikker dan 's avonds, dus 's avonds (of 's middags ofzo) zal hij er evt. makkelijker afgaan.
|
geen zeep: boter! Goed insmeren en t lukt wel. Maak gebruik van de eigenschap dat warme dingen uitzetten en andersom: doe je hand een tijdje in ijswater ofzo, en probeer dan de ring te vermen door he tegen een radiator te houden ofzo. Misschien helpt het als je je hand een tijdje in de lucht houd zodat het bloed naar beneden stroomt.
|
Citaat:
|
Vervorm je vinger, desnoods.
|
gewoon zeep en je niet druk maken want dan worden je vingers dikker. dus gewoon wachten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |