![]() |
H&M swimwear-collectie
JAJA, HET STAAT ONLINE!!! :mad: (y)
Heeft iemand iets aangeschaft en wat vinden jullie van de collectie? Ik ga nog even kijken, mn compu is een beetje traag... :| H&M swimwear 2005 |
ik heb werkelijk nog nooit doorgehad dat H&M op internet staat.. :S *hoewel alles tegenwoordig een internetsite heeft..*
|
Die jurkjes wil ik hebben!
|
kreeg gister bij de Elle-girl zo'n heel foldertje van die h&m swimwear collectie.. Er zitten best leuke dingen bij, ware het niet dat die bovenstukjes mij op de 1 of andere manier nooit passen..
|
Leeeuk :D !!
|
ik moet plassen van de geluiden bij de site.... :o
|
ik vind het echt voor geen meter zitten...
|
Citaat:
maar tis wel oke (Y) |
ik heb een turkooise zwembroekje van de hm met slierten (geen touwtjes) aan de zijkant. die is wel relaxt.
maar de meeste dingen vind ik niet leuk. |
Citaat:
|
Dat witte jurkje is hot.
Ik moest m'n loon maar weer eens krijgen. (y) |
Wie verzint het om van die driehoek-bikini's (ben de naam kwijt :|)op te vullen?!
En die broekjes zijn veel te klein, zelfs voor mijn kont :D Vind dat er op die site erg leuke dingen staan, maar ik ben ze nog niet in de winkel tegen gekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
wat een kutsite
|
Citaat:
Ot; De shorts vind ik stuk voor stuk suf. |
Citaat:
|
Die jurkers vind ik wel wel oudbollig btw (n) .
|
ik vind t eigenlijk allemaal niet zo mooi...
|
Ben ik de enige die "This document contains no data" ziet verschijnen zodra er op de link geklikt wordt :confused:
|
best leuk (y) heb ook nog een groene triangel van vorig jaar en een zwarte en een rode met witte stippen maar die is lelijk.
|
wat een kutcollectie :(
ik ga dit jaar maar voor zwart (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat je zelf je figuurpoppetje kan maken op die site en het poppetje die collectie aan kan doen is de bom. :cool: |
Citaat:
En die vullingen zitten raar :D |
ik heb een leuke h&m bikini, maar die staat dan weer niet op de site. dat wat op de site staat is niet echt mooi.
|
Juist fijn die vullingen(y) Zit het gelijk goed:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Die vullingen zitten in grotere cups ook, omdat je borsten anders verdwijnen in de oksels, ze gaan dan ver uit elkaar staan, zei een lingeriewinkelvrouw tegen mij ooit, want dat vroeg ik me ook al eens af. |
Het enige leuke aan de collectie is dat je er een boekje bij krijgt in een plastic afsluitbaarzakje, waar je dan weer je bikini in kunt stoppen zodat niet heel je tas zeiknat word. (Althans, in parijs krijg je dat erbij..)
Verder vind ik 'm saai en mutserig en die site gaat echt té langzaam. |
Mwa, niet bijzonder, maar ik denk dat ik er wel een bij de h&m koop.
die oranje-hawaii ding met palmbomen vind ik wel ok. (y) |
ohja dat wilde ik nog zeggen, ik vind dat volwassen mannen met een zwembroek mat hawaïbloemen verboden zouden moeten worden :nono:
maar sjoerdje mag het nog wel. |
Citaat:
En ik wil niet met bloemen, maar die met die palmbomen! |
Citaat:
|
Vind de collectie opzich wel geinig. Lekker veel kleurtjes, trekt mij wel de laatste tijd, hopelijk wordt het weer dan ook weer wat kleuriger en fleuriger :)
Ik ga meestal alleen naar de H&M voor koopjes. Ze hebben nog wel eens leuke shirtjes die bijna niets kosten :) |
ik wacht tot uitverkoop bij de velvet, dan koop ik wel een pakje van dsquared of iets opvallends van versace:D
|
Citaat:
|
Wat een kutcollectie en ik ben boos want ik ben te dik en wit en al die kutmodellen moeten klappen op hun gebruinde kutbekken :mad:
|
ik vond die simpele zwarte wel hitsig maar de rest is boring :nono:
|
Citaat:
|
Ik heb de bruine bikini(short) en triangel top met van die koortjes met gouden kraaltjes eraan, k vind m geweldig :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom moet dat altijd met zo'n idiote flashsite?
Ik wacht wel gewoon tot het in de winkels hangt. :confused: |
het laatste jurkje (groen met van die buitenlands-achtige bloemen) van de eerste serie van dat paskamer idee vind ik leuk voor op het strand, bikini's vallen tegen maar misschien zien ze er in de winkels beter uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
tuurlijk wel, zwembroek zijn zo passé :nono: |
Citaat:
hihi :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |