![]() |
weten hoe je zoent
Ben jij weleens benieuwd of je eigenlijk wel kan zoenen?! ik bedoel.. Ja ik heb weleens van die lui gehad, die der echt niks van konden, maar dadelijk bak jij der ook geen zak van... :rolleyes:
|
Misschien kun jij helemaal niet zoenen
|
ja, ben ik best wel benieuwd naar! En niet alleen met zoenen. Ik vraag me ook wel 's af, of mensen mij bijv. wel aardig vinden, of mooi... of weet ik veel.
|
Citaat:
|
ja, zou ik best ens willen weten..
|
Citaat:
MAAR kheb vaak zat te horen gekregen dat ik lekker zoen :p |
Haha hier had ik het net gisteren over met een vriendin, van goh hoe zou je zelf zoenen. Daar ben ik best benieuwd naar :D
|
Ik pas me meestal aan aan de ander. Als die heel snel zoent, of juist heel langzaam, ga ik vaak daarin mee. Dan kan diegene achteraf nooit zeggen "zij zoende echt niet lekker", want tsja, ik deed hem gewoon na ;)
|
zou 'k ook wel 'ns heel graag willen weten. hebben we 't eigenlijk ook nog nooit over gehad, 'k heb nooit commentaar ofzo gehad duzz 't zal wel goed zijn
|
kan me eigenlijk geen reet schelen
mn scheetje wil het vaak, dus ik zal wel goed zijn :D |
Citaat:
|
wuhaha, ja!! Daar heb ik het pas geleden nog met een vriendin over gehad... Maar ik heb gehoord dat ik een talentje ben.. dusuuuuuh :D:D:D:D *grootheidswaan*
|
Hmjah, ik vraag het me ook wel es af, maar ik denk dat het gewoon moet 'matchen'. Als jij heel snel zoent, terwijl hij juist heel langzaam zoent, zul je het allebei wel niet lekker vinden...
Ik heb wel es gehoord dat ik niet kon zoenen :eek: maar ik vond dus ook dat dat joch niet kon zoenen... Heb trouwens ook gehoord dat ik wel kon zoenen, dus het zal wel per jongen verschillen :D:D |
ik heb niemand horen klagen en mijn vriend wil steeds zoenen dus t zal wel goed zitten he
|
Citaat:
|
Hmz, heb ik me eigenlijk nooit afgevraagd, hihi, kheb wel rare dingen te horen gekregen, dak lief zoen, en dat mn tong heel zacht is.. ??? ut zal wel, maar goed, mn vriend vind iig dak lekker zoen en jah, hij is degene die dat met me moet doen, dus dan lijkt het me gwoon ok :D
|
Citaat:
Ik iig niet, dan probeer ik het tempo en zo toch een beetje te veranderen, het moet voor mij tenslotte ook leuk zijn :) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit klachten gehad alleen maar gehoord dat ik wel lekker zoen. Maar ja zoals al gezegd is iedereen zoent anders dus tja. Maar me vriend vind het wel erg lekker zegt ie en dat is het belangrijkste
|
ja lijkt me wel erg leuk, maar tot nu toe weet maar 1 iemand dat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mun vriend vond in t begin dak te snel ging..
ik vond dat hij te langzaam ging... nu is t wel goed glukkig, vinde we t allebei lekker |
kweetnie
|
damNZz.. lijkt me wel irri.. heb je met iedereen gezoend verteld ie aan iederee dat je het niet kan :eek:
ik wil het niet weten denk ik.... |
Ik zou het wel willen weten, dan kan ik er de volgende keer iets aan verbeteren. Het is toch niets om je voor te schamen? Als je een slecht cijfer haalt op school, weet je dat je de volgende keer beter je best moet doen...als je te horen krijgt dat je niet lekker zoent, lijkt het me goed om daar iets aan te doen dan :)
|
Citaat:
|
ach, als me mekaar zien doen we dat heel de dag, en met veel plezier dus ut zal wel goed zitten bij mij. bij haar zowiezow:p erg goed :D en leuk ook bovendien :)
|
Citaat:
|
Ik denk dat iedereen zich wel een beetje aan elkaar aanpast, ik weet niet hoe ik zoen maar ik heb een keer gezoend met een jongen wat niet lekker was, het ging gewoon een beetje stuntelig allemaal en ik denk dat hij het dan net zo goed niet lekker vond dus het komt van 2 kanten ;)
|
kben een keer objectief gekeurd door iemand:D die vond dat ik t goed kon *jeuj*
khou zelf van langzaam, maar als iemand sneller gaat ga ik daarin mee, maar dan probeer ik ze toch op mijn tempo te krijgen uiteindelijk |
ja vraag k me idd ook weleens af maar kep nog nooit een klacht gehad van niemand niet kep wel vaak de gasten afgezeken maar dat komt omdat ze zon soort wasmachine wouden naspelen..khou daar totaal niet van dus tis ook een kwestie van smaak denk ik en oefenen...nu totaal geen klachten is helemaal perfect nu kword zelfs geil als me vriend me zoent nog nooit eerder gehad!
|
Aan elkaar aanpassen? Valt daaronder ook je mond van de ander afhalen en een biertje kopen als de ander belabberd zoent? :D
|
Citaat:
et scheelt ook wel als die gene nie uit zen bek 'stinkt' :\ heeft niet echt iets met 'kunnen' te maken, maar het scheelt wel een hoop als ze een frisse adem heeft :) de rest is wel 'te leren'. |
Citaat:
|
Ik vind dat ik lekker zoen. :D
Wat anderen dr van vinden? Weet ik t, boeit me niet echt, kneem aan dat het goed gaat. |
Citaat:
Zoen ik lekker? :D |
Citaat:
|
Nu je het zegt, geen flauw idee hoe dat moet.
En hopelijk wordt het binnekort eindelijk belangrijk. Maar ik denk dat dat wel lukt hoor... besides, zij zal het denk ik ook nog nooit gedaan hebben... en als wel dan kom ik wel mee denk ik... ik bedoel voor zoenen hoef je geen cursus te volgen? (TOCH? - ow fuck;)) |
Dat vraag ik me nou nooit af. Aangezien ik absoluut niet weet hoe het moet, kan het resultaat sowieso alleen maar rampzallig zijn.
-Desecrator |
Citaat:
Niemand weet hoe het moet, voordat ie het heeft gedaan en zo heeeel erg rampzalig pakt het maar bij enkele mensen uit ;) En ik kan me niet voorstellen dat je echt zo verschrikkelijk bent als je ons wilt doen geloven.. |
Citaat:
|
Citaat:
-Desecrator |
Citaat:
|
haha jaah daar heb ik het pas over gehad :D
ik en mijn vriend hebben een nouja zeg "eigen stijl" dus ja hij vind dat ik heel lekkur kan zoenen ghehe :p |
Citaat:
-Desecrator |
joaah, dat zouk ook wel willen weten....
maar mijn vriend en ik zoenen hetzelfde ongeveer (denk ik) maar toch lijkt het me wel cool als ik ns een keer met mezelf mocht zoenen |
ik heb het gewoon gevraagd. hihi. hij was wel eerlijk. mwah... was het antwoord. practice makes perfect
|
Ik biedt mij bij deze aan als testpersoon. zoen mij en ik zal jullie zeggen dat het goed was of niet. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |