![]() |
Op welke leeftijd hadden jullie je eerste relatie?
Ik ben 15 en ik heb echt nog nooit een (serieuze) relatie gehad, één keer in groep 8, maar dat was als te verwachen totaal niet serieus (kalverliefde), dus ik heb de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven, dus vroeg ik me af op welke leeftijd jullie je eerste relatie hadden.
|
17.
|
Hm, ik had op m'n 14e een relatie van een jaar. Dat was serieus met alles erop en eraan.
Maar een aantal van jullie zullen nu wel zeggen dat je op je 14e alleen maar verkerinkjes kan (mag?) hebben. |
Ik was 16.
|
12. Vanaf toen duurde al mijn relaties maar iets van 2 maanden, en nu heb ik een jaar en 2 maanden een vriendin. Ik was 16 toen ik met haar kreeg
|
16.
|
Mijn eerste verkering had ik toen ik 13 was, en daarna nog een aantal vriendjes. Maar ik heb gemerkt dat 3 maanden geleden pas een échte relatie had.. Toen kwam ik er pas achter wat echt verliefd zijn is.
Maar dat is nu ook weer uit :( |
Ik was op een maand na 18 (ruim 3 jaar al), er is echt nog wel hoop voor je hoor, haha :D
|
Ik was 14, maar of je dat echt een (normale) relatie kon noemen weet ik niet. De volgende relatie die ik had was toen ik 16 was.
Houd moed ;) |
Eeeh, eind veertien of net vijftien. Heeft een jaar geduurd en toen vond ik het wel weer genoeg.
|
17
|
Ik had mijn eerste "relaties" op mijn 10e....maar dat was toendertijd vooral gebaseerd op knikkers en dergelijke...dumpte al gauw een meisje omdat een ander meisje veel meer of mooiere knikkers had etc, en ik er een paar mocht als ik met haar zou nemen...verder werd er hand in hand gelopen, en een kusje op de wang :cool:
Vanaf mn 17 werden het toch wel echte serieuze relaties van maanden lang....nu zit ik sinds die tijd op mn 2e relatie als 19 jarige |
15 toen ik ermee begon..
|
15
|
Heb nog niks gehad.
|
Toen ik 12 was in groep acht, maar dat noem ik niet eens mijn eerste relatie.
Daarna niks meer. :o |
13, hoewel ik relatie wel een groot woord ervoor vind
en groep 8 natuurlijk, maar dat was echt niks |
17 (heeft 2 jaar geduurd)
Eentje toen ik 16 was, maar dat was 3 weken en een big mistake. |
17 - duurde paar maanden
daarna niks meer :| |
Citaat:
Anyway, ik was dus 18. Nee, eigenlijk was dat geen relatie. Dat was 'verkering' van een maandje. |
18.5... er is dus nog hoop ;)
|
Ik was 21. Tenminste, dat was mijn eerste relatie. Of het serieus was? Kweenie, was wel na 2 maanden uit. Als dat niet telt, was ik 22 bij mijn eerste relatie ;) (met alles erop en eraan...).
|
Vanaf m'n veertiende. Echt echt serieus op m'n 16e. :)
|
Op mijn 15e. Het heeft 3,5 jaar geduurd...
|
14, en ik weet niet hoe lang het ongeveer heeft geduurd, maar toch zeker wel 10 maanden.
|
eerste, 18 jaar
eerste serieuze. Naja, 20. die was 4 maanden, nog niet veel, maargoed. |
Op een leeftijd die nog in de toekomst ligt....met een beetje geluk de nabije toekomst.
|
Eerste vriendje toen ik bijna 13 was. En bij mijn eerste serieuse 'relatie' was ik 14, deze duurde 10 maanden:).
|
15,5 tot 17,5. nu dus 1,5 maand uit. een relatie met alles er op en eraan, maar blijkbaar niet genoeg.
Ja, ik mis hem, en ja ik weet ook dat ik dat niet mag. |
16
|
1e officiele vriendje was in groep 8, 6 maanden volgehouden, maar stelde niets voor, niet eens écht gezoend met hem. Eerste wat ik relatie kan noemen is denk ik in de 3e en anders in de 4e...
|
Ontgroend, eerste verkering en eerste serieuze relatie op mijn 14e.
|
14.
1e serieuze 20 |
Tja..wat is serieus...
Vanaf 17/18 ongeveer? |
14 eerste vriendje.
|
Citaat:
Waarom mag dat dan niet? Eerste serieuze relatie (en eerste zoen etc) op mn vijftiende, heeft vijftien maanden geduurd dus ik noem m wel serieus ja :o Daarvoor alleen maar van die onzinrelaties. Hoewel ik wel zes maanden had met mijn 'verkering' in groep 7 :p |
19
|
20.
Tja, laat... :bloos: maar dat boeit me eigenlijk niet zo... |
18. Daarvoor wel wat gezoend hier en daar met andere meisjes, maar nooit echt iets waarvan ik dacht dat ik van diegene hield.
|
Mijn eerste serieuze relatie kreeg ik toen ik 16, bijna 17 was en duurde 14 maanden.
|
16 1e relatie, duurde 3 maanden. Op mn 17e tweede echte relatie duurde 2,5 jaar (was inclusief alles... zelfs samenwonen) Maar inmiddels ook over
|
Eerste relatie was ik 19; duurde 2.5 maand. toen op mijn 20ste, duurde 20 maanden .. en nu heb ik vanaf toen ik 23 was een relatie die ook alweer rond de 12 maanden zit.
|
Twee zomers geleden had ik m'n eerste vriendje, maar dat stelde nog vrij weinig voor. Winter 2003 had ik een eerste serieuze relatie, toen was ik nog 16, bijna 17.
|
Citaat:
|
Tot nog toe heb ik net als jij nog geen relatie gehad. Houd je bezig met andere dingen en maak je er niet druk om, want het komt hoogstwaarschijnlijk vanzelf wel goed. :)
|
moet nog komen :bloos:
maar het komt vanzelf wel, wees maar niet bang :) |
18...Maar heb niet veel relaties gehad. Ben geen relatie-iemand heeft mijn geschiedenis uitgewezen! :D
|
Iets vanaf je 12-16e noem ik nog geen serieuze relatie.
Iets van een dag tot een een maand noem ik ook nog geen "serieuze"relatie. In dat geval heb ik tot dusver via mijn visie (hierboven) nog maar 1 (serieuze) relatie en daar zit ik nog steeds in wonderbaarlijk (y) |
Vanaf m'n 12e had ik m'n eerste echte vriendje, de basisschoolverkeringen tel ik niet mee. :p Maar echt serieus was dat natuurlijk niet. Ik heb nog niet echt een serieuze relatie gehad, maar ben dan ook nog maar 15. :)
|
Toen ik 15 was (bijna 16) heb ik een kleine 8mnd. "iets" met een jongen gehad.
Mijn 1e serieuze relatie; op mijn 17e. (klein jaartje) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |