![]() |
Korfbal is LIJP !!!!!
Hoi Hoi :)
ik korfbal zelf al zo'n 12 jaar en ik vind het echt super belachelijk dat mensen zo bevooroordeeld zijn en beginnen te lachen als ze horen dat je op korfbal zit en dan krijg je van die opmerkingen ooh die homo sport of die sport is toch alleen voor mietjes... oh douche je ook gemengd ??? Ik vraag mij dan werkelijk af wrom mensen zo reageren!!! Korfbal is gewoon super lijp !!!! Je doet het ook nog eens gemend :) ik vind dat juist harstikke leuk !! kom je geregeld nieuwe mensen van het andere geslacht tegen... maar goed ik vraag mij dus daarwerkelijk af waarom er zoveel mensen zijn die er zo raar over doen ??? iemand daar een reden voor ??? XxX |
Korfbal is tof :cool: (y)
Ik doe het zelf ook alweer aardig wat jaartjes, ik schat zelf zo'n jaartje of 8. Het kan me echt geen ruk schelen hoe anderen erover denken. Ik vind het zelf nog steeds hardstikke leuk. En we staan gewoon 1e!!! 22 Mei kampioenswedstrijd :D |
Citaat:
Rigtersbleek A1 - Dos Kampen A2 :D |
Korfbal izz zeker een top sport. Er wordt inderdaad nog steed minachtend naar gekeken. Maar korfbal is een van de scociaalste sporten die er bestaan. Doordat mannen en vrouwen in een team samen spelen heb je toch een andere band dan met alleen maar mannen of vrouwen. Meestal hou je wat meer "echte" vrienden over dan bij een andere sport. Ook als je niet meer korfbalt blijf je meestal erg veel contact houden met je oude teamgenoten.
|
Citaat:
en we hebben trouwens afgelopen week met 11-4 van ze gewonnen bij hun thuis, en 22 mei spelen we bij onze eigen vereniging, dus nu gaan we ze helemaal afmaken :D |
Citaat:
|
Gemengd douchen! Daar doen ze het zeker allemaal voor he? ;)
|
Citaat:
in de A jeugd :D zeg dan kun je ook wel meedoen aan ons schutterstoernooi :) wordt heel erg lijp :D kijk maar ff op Site voor Het Twents open Schutterstoernooi of op onze gewone site :) Kv Rigtersbleek wel net zo leuk :D |
Citaat:
ik vind korfbal wel kicke!! :) deed het zelf ook maar ik vond het team niets meer aan want fardau moest weg en toen wilde ik ook niet meer.. zijn jullie trouwens kampioen geworden? |
Ik korfbal nu 8 jaar bij PKC..en hier is die hele korfbal mentaliteit heel anders! We hebben hier erg veel leden en korfbal is hier sport nummer 1. Dus dat is weer een andere kant! Korfbal is geweldig en heerlijk! Een duel aangaan vind ik een uitdaging en geeft me een kick. Ik zeg altijd maar tegen mensen die zeggen dat het ene mietjessport is dat ze maar eens mee moeten trainen :)
offtopic: PKC is niet arrogant en vervelend voordat de vooroordelen komen |
niet weer zo een topic :(
|
Jep Rigtersbleek A1 kampioen :D
11-7 gewonnen van Dos kampen A2 ondanks de super slechte wedstrijd !!!! :eek: :s maar goed ik vind pkc juist wel lijp... lijper dan dos wk iig :) ook al woon ikzelf in enschede !!! maar ik denk dat dat komt door de onderlinge strijd tussen de clubs :P brengt vaak problemen met zich mee :P welk team bij pkc speel je dan MissN0urri ?? maar ik denk ook dat het daar bij jullie heel anders is... moet eerlijk zijn dat jullie toch wel de beste club van Nederland zijn... dus daar mag je best trots op zijn :) en owjah Kejting als je het niet intressant vind waarom kom je dan op dit topic ??? |
Citaat:
|
Ik vond het altijd best gaar als we het tijdens gym deden.
Geloof me, ik ben niet het type voor zo'n sport ;) |
Citaat:
Ik Speel selectie bij PKC. A3/A4. |
werd weer ns tijd voor een korfbal discussie :cool:
Op zo een moment mis ik Emilio weer :( |
Citaat:
maar goed dos wk intresseerd mij niet bepaald... :P dus jah ;) haha... |
w000t!! kampioen geworden afgelopen zondag!
13-2 ingezeept :D |
Citaat:
|
Citaat:
precies klopt... bij gym intreseerd niemand zich ervoor en zitten mensen toch alleen maar te zeiken dat ze er niets van snappen... als je het met mensen doet die het ook leuk en leuk vinden is het ook veel leuker om te doen :) |
het niet kunnen lopen met de bal irriteert mij gewoon.
en misschien ben ik gewoon iets te, ermhhhh, "lomp". wat passeren!? *steekt voet uit* |
najah iedereen heeft een mening he !!!
*valt niet omdat de voet op tijd ondekt wordt* |
Ikzelf korfbal nu 5 en een half jaar en ik vind het erg leuk en dat het gay zou zijn is natuurlijk onzin aangezien je bij korfbal gemengd sport en bij voetbal meestal met alleen maar jongens en anders alleen maar meisjes
|
Dôh tuurlijk is korfbal leuk.. ik korfbal nu al bijna 15 jaar (oh.. jah vrij ziekelijk) en ik vind het nog steeds echt superleuk.. ookal speel ik maar 2e klasse A in Noord-West... en sorriej maar er lopen heeeeeeeeel veel leuke lekkere lieve jongens op korfbal rond en geloof mij.. die zijn verre van gay.. maak maar eens een goed korfbalfeest mee!!!
Aelin x x x |
Citaat:
|
ik denk dan dat ik geluk heb dat ik dat gemist heb !!
Korfbal is namelijk gewoon super super lijp !!! maar waarschijnlijk frustreren een heleboel mensen zich omdat ze er niets van snappen daarom zeggen ze maar dat het een lompe en domme sport is.... |
Citaat:
|
dat zou kunnen maar dat is een mening en wij hebben een andere mening dan jij, jij vnd een hockeyfeest leuk en wij korfbalfeesten
|
precies !!!!
zaterdag groot schutterstoernooi bij ons !!! kan geloof ik tot vandaag opgeven !!!! dus..... zin om 400 euries te winnen... Schutterstoernooi 4 Juni Rigtersbleek |
Citaat:
|
Ik speel bj MIA en ik heb op 25 Juni een schutterstoernooi :) (y)
|
Citaat:
|
Hahah de feesten van korfbal zijn idd erg leuk. Vooral omdat iedereen elkaar kent en dat een leuke sfeer brengt. Hier staat PKC mede met het succes van het korfballen ook bekent om de leuke feesten. Er is altijd een grote opkomst.
Ik vind het korfbalspelletje zelf altijd geweldig om te spelen..je hebt zo veel inzicht en tactiek nodig om een actie tot een mooi eind te breien. PKC heeft ook een keer als een soort "project" een anti-korfballer en tevens voetbalfanaat 5 weken mee laten draaien met de club, met de sfeer en rond maart...Ahoy( elke korfballer zal weten dat dit het walhala is van korfbal). Hij deed elke week verslag van zijn mening in onze weekbrief. En na 5 weken heeft hij toegegeven dat de sfeer en het spelletje hem erg goed zijn gaan bevallen. Toch leuk.. Wie vinden jullie trouwens de nummer 1 korfballer?( Hoop dat de topicstarter het niet erg vind dat ik deze vraag hier stel) Ik vind André Simons echt de beste. Niet omdat hij nou toevallig een PKC-er is, maar omdat hij een fantastische speelwijze heeft, een geweldig schot heeft en hij er altijd voor zorgt dat er in de wedstrijd een tikje humor verwerkt zit. Ben benieuwd.. :) |
Ik heb het van mijn 5de tot mijn 15e gespeeld. Op redelijk hoog niveau, waaronder 2 jaar hoofdklasse. Ik ben gestopt toen ik in de A1 en er allerlei andere zaken bij kwamen kijken.
|
Citaat:
|
jep klopt dat was onze A3.... :) tegen devinco geloof ik :P die heeft onze A3 gewonnen :)
|
Citaat:
We raakten aan de praat omdat mijn vriend in Enschede woont, dicht bij het veld van Rigtersbleek. Dus ik vroeg of iemand m kende ;) |
aah zo :) nu snap ik het....
we hebben schutterstoernooi gehad en het was echt super lijp !!! geweldig gewoon ...!!! niet gewonnen maar goed... hoe heet je vriend dan ??? |
Citaat:
|
Citaat:
Korfballers zijn gewoon een bep soort mensen meestal... en das leuwk:) Maar ehm.. de beste korfballer.. ik weet nieh.. kweet wel dat Mark Van Bommel.. van Fortuna en jong oranje.. errug leuk is.. en oowk wel goed:D Aelin x x x |
Citaat:
|
Korfbal is echt zoooo Kut (n) :cool:
|
Citaat:
De sport is leuk (al vind ik voetbal leuker :o ) en mijn ervaring is dat er bij korfbal een veel leukere sfeer hangt, het is er veel gezelliger enzo. |
ja op een club ken je vaak iedereen. Onze club telt bijvoorbeeld bijna 300 leden en ik ken daarvan zeker 2/3 deel van. het deel dat ik niet ken zijn de welpjes die ik toch nooit zie
|
Citaat:
Citaat:
Aelin x x x |
Citaat:
|
In welke klasse gaan jullie allemaal spelen volgend seizoen, veld en zaal?
Wij als het goed is 2e klasse veld (district N-W) en we hebben aangevraagd ook 2e klasse zaal, maar ik weet niet of dat ook echt zo gaat worden, want we zijn dit jaar (heel dom) gedegradeerd... Aelin x x x |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik zit volgend jaar in selectie 1/2 dus.. |
Ik heb zin in volgend seizoen:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06. |