Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Korfbal (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1178035)

Luusjuh 13-05-2005 23:06

Korfbal is LIJP !!!!!

Hoi Hoi :)

ik korfbal zelf al zo'n 12 jaar en ik vind het echt super belachelijk dat mensen zo bevooroordeeld zijn en beginnen te lachen als ze horen dat je op korfbal zit en dan krijg je van die opmerkingen ooh die homo sport of die sport is toch alleen voor mietjes... oh douche je ook gemengd ??? Ik vraag mij dan werkelijk af wrom mensen zo reageren!!! Korfbal is gewoon super lijp !!!! Je doet het ook nog eens gemend :) ik vind dat juist harstikke leuk !! kom je geregeld nieuwe mensen van het andere geslacht tegen... maar goed ik vraag mij dus daarwerkelijk af waarom er zoveel mensen zijn die er zo raar over doen ??? iemand daar een reden voor ???

XxX

TopDrop 13-05-2005 23:18

Korfbal is tof :cool: (y)

Ik doe het zelf ook alweer aardig wat jaartjes, ik schat zelf zo'n jaartje of 8. Het kan me echt geen ruk schelen hoe anderen erover denken. Ik vind het zelf nog steeds hardstikke leuk. En we staan gewoon 1e!!! 22 Mei kampioenswedstrijd :D

Luusjuh 13-05-2005 23:20

Citaat:

TopDrop schreef op 14-05-2005 @ 00:18 :
Korfbal is tof :cool: (y)

Ik doe het zelf ook alweer aardig wat jaartjes, ik schat zelf zo'n jaartje of 8. Het kan me echt geen ruk schelen hoe anderen erover denken. Ik vind het zelf nog steeds hardstikke leuk. En we staan gewoon 1e!!! 22 Mei kampioenswedstrijd :D

Wij 21 Mei :P
Rigtersbleek A1 - Dos Kampen A2 :D

zinloosprofiel 13-05-2005 23:21

Korfbal izz zeker een top sport. Er wordt inderdaad nog steed minachtend naar gekeken. Maar korfbal is een van de scociaalste sporten die er bestaan. Doordat mannen en vrouwen in een team samen spelen heb je toch een andere band dan met alleen maar mannen of vrouwen. Meestal hou je wat meer "echte" vrienden over dan bij een andere sport. Ook als je niet meer korfbalt blijf je meestal erg veel contact houden met je oude teamgenoten.

TopDrop 13-05-2005 23:29

Citaat:

Luusjuh schreef op 14-05-2005 @ 00:20 :

Phoenix A5 - DKC A4 :cool:

en we hebben trouwens afgelopen week met 11-4 van ze gewonnen bij hun thuis, en 22 mei spelen we bij onze eigen vereniging, dus nu gaan we ze helemaal afmaken :D

samoth 14-05-2005 19:16

Citaat:

Luusjuh schreef op 14-05-2005 @ 00:06 :
Hoi Hoi :)

ik korfbal zelf al zo'n 12 jaar en ik vind het echt super belachelijk dat mensen zo bevooroordeeld zijn en beginnen te lachen als ze horen dat je op korfbal zit en dan krijg je van die opmerkingen ooh die homo sport of die sport is toch alleen voor mietjes... oh douche je ook gemengd ??? Ik vraag mij dan werkelijk af wrom mensen zo reageren!!! Korfbal is gewoon super lijp !!!! Je doet het ook nog eens gemend :) ik vind dat juist harstikke leuk !! kom je geregeld nieuwe mensen van het andere geslacht tegen... maar goed ik vraag mij dus daarwerkelijk af waarom er zoveel mensen zijn die er zo raar over doen ??? iemand daar een reden voor ???

XxX

Dat zul je altijd hebben. Schaken is voor nerds, darten voor aso's, hockey voor kakkers enzv. Leer er mee leven.

Mr.Oizo 14-05-2005 20:06

Gemengd douchen! Daar doen ze het zeker allemaal voor he? ;)

Luusjuh 15-05-2005 23:24

Citaat:

TopDrop schreef op 14-05-2005 @ 00:29 :
Phoenix A5 - DKC A4 :cool:

en we hebben trouwens afgelopen week met 11-4 van ze gewonnen bij hun thuis, en 22 mei spelen we bij onze eigen vereniging, dus nu gaan we ze helemaal afmaken :D

Aaah Phoenix :)
in de A jeugd :D
zeg dan kun je ook wel meedoen aan ons schutterstoernooi :)
wordt heel erg lijp :D
kijk maar ff op

Site voor Het Twents open Schutterstoernooi
of op onze gewone site :)
Kv Rigtersbleek

wel net zo leuk :D

bagel 23-05-2005 14:30

Citaat:

samoth schreef op 14-05-2005 @ 20:16 :
Dat zul je altijd hebben. Schaken is voor nerds, darten voor aso's, hockey voor kakkers enzv. Leer er mee leven.
wat hoort er dan bij voetbal? vroeg ik me even af..

ik vind korfbal wel kicke!! :) deed het zelf ook maar ik vond het team niets meer aan want fardau moest weg en toen wilde ik ook niet meer..

zijn jullie trouwens kampioen geworden?

MissN0urri 23-05-2005 17:01

Ik korfbal nu 8 jaar bij PKC..en hier is die hele korfbal mentaliteit heel anders! We hebben hier erg veel leden en korfbal is hier sport nummer 1. Dus dat is weer een andere kant! Korfbal is geweldig en heerlijk! Een duel aangaan vind ik een uitdaging en geeft me een kick. Ik zeg altijd maar tegen mensen die zeggen dat het ene mietjessport is dat ze maar eens mee moeten trainen :)

offtopic: PKC is niet arrogant en vervelend voordat de vooroordelen komen

Kejting 23-05-2005 17:17

niet weer zo een topic :(

Luusjuh 23-05-2005 20:19

Jep Rigtersbleek A1 kampioen :D
11-7 gewonnen van Dos kampen A2 ondanks de super
slechte wedstrijd !!!! :eek: :s
maar goed
ik vind pkc juist wel lijp... lijper dan dos wk iig :) ook al
woon ikzelf in enschede !!! maar ik denk dat dat komt
door de onderlinge strijd tussen de clubs :P brengt vaak problemen met zich mee :P
welk team bij pkc speel je dan MissN0urri ??
maar ik denk ook dat het daar bij jullie heel anders is...
moet eerlijk zijn dat jullie toch wel de beste club van Nederland zijn... dus daar mag je best trots op zijn :)

en owjah Kejting als je het niet intressant vind waarom kom je dan op dit topic ???

Kejting 23-05-2005 21:07

Citaat:

Luusjuh schreef op 23-05-2005 @ 21:19 :

en owjah Kejting als je het niet intressant vind waarom kom je dan op dit topic ???

mijn onvrede en daarmee gelijk mijn mening uiten over het feit van het zoveelste korfbaltopic.

Havock 23-05-2005 21:22

Ik vond het altijd best gaar als we het tijdens gym deden.
Geloof me, ik ben niet het type voor zo'n sport ;)

MissN0urri 24-05-2005 10:08

Citaat:

Luusjuh schreef op 23-05-2005 @ 21:19 :
Jep Rigtersbleek A1 kampioen :D
11-7 gewonnen van Dos kampen A2 ondanks de super
slechte wedstrijd !!!! :eek: :s
maar goed
ik vind pkc juist wel lijp... lijper dan dos wk iig :) ook al
woon ikzelf in enschede !!! maar ik denk dat dat komt
door de onderlinge strijd tussen de clubs :P brengt vaak problemen met zich mee :P
welk team bij pkc speel je dan MissN0urri ??
maar ik denk ook dat het daar bij jullie heel anders is...
moet eerlijk zijn dat jullie toch wel de beste club van Nederland zijn... dus daar mag je best trots op zijn :)

Hahah dankjewel!! Ben ik het natuurlijk mee eens ;) . Achjah PKC houd gewoon van een stevig potje korfballen. Ook vaak door de Simons wordt gedacht dat we arrogant zijn terwijl in feite, idd erg lijp zijn haha! Ben je zaterdag ook bij de kruisfinale dan? PKC - Dos WK.
Ik Speel selectie bij PKC. A3/A4.

knijtert! 24-05-2005 13:32

werd weer ns tijd voor een korfbal discussie :cool:

Op zo een moment mis ik Emilio weer :(

Luusjuh 25-05-2005 09:21

Citaat:

MissN0urri schreef op 24-05-2005 @ 11:08 :
Hahah dankjewel!! Ben ik het natuurlijk mee eens ;) . Achjah PKC houd gewoon van een stevig potje korfballen. Ook vaak door de Simons wordt gedacht dat we arrogant zijn terwijl in feite, idd erg lijp zijn haha! Ben je zaterdag ook bij de kruisfinale dan? PKC - Dos WK.
Ik Speel selectie bij PKC. A3/A4.

nope ik ben er dan niet ... sorry :P haha
maar goed dos wk intresseerd mij niet bepaald... :P
dus jah ;) haha...

TopDrop 26-05-2005 16:42

w000t!! kampioen geworden afgelopen zondag!

13-2 ingezeept :D

Yoka 26-05-2005 16:48

Citaat:

Havock schreef op 23-05-2005 @ 22:22 :
Ik vond het altijd best gaar als we het tijdens gym deden.
Geloof me, ik ben niet het type voor zo'n sport ;)

En geloof mij, tijdens de gym is het echt zoveel saaier als in het echt. Maar het kan wel dat het niet jou soort sport is :D Ik vind het iig wel heel leuk:)

Luusjuh 26-05-2005 21:46

Citaat:

Yoka schreef op 26-05-2005 @ 17:48 :
En geloof mij, tijdens de gym is het echt zoveel saaier als in het echt. Maar het kan wel dat het niet jou soort sport is :D Ik vind het iig wel heel leuk:)

precies klopt... bij gym intreseerd niemand zich ervoor en zitten mensen toch alleen maar te zeiken dat ze er niets van snappen... als je het met mensen doet die het ook leuk en leuk vinden is het ook veel leuker om te doen :)

Havock 27-05-2005 14:41

het niet kunnen lopen met de bal irriteert mij gewoon.

en misschien ben ik gewoon iets te, ermhhhh, "lomp".
wat passeren!? *steekt voet uit*

Luusjuh 29-05-2005 20:48

najah iedereen heeft een mening he !!!
*valt niet omdat de voet op tijd ondekt wordt*

Sonnema 30-05-2005 16:39

Ikzelf korfbal nu 5 en een half jaar en ik vind het erg leuk en dat het gay zou zijn is natuurlijk onzin aangezien je bij korfbal gemengd sport en bij voetbal meestal met alleen maar jongens en anders alleen maar meisjes

Aelin 30-05-2005 17:06

Dôh tuurlijk is korfbal leuk.. ik korfbal nu al bijna 15 jaar (oh.. jah vrij ziekelijk) en ik vind het nog steeds echt superleuk.. ookal speel ik maar 2e klasse A in Noord-West... en sorriej maar er lopen heeeeeeeeel veel leuke lekkere lieve jongens op korfbal rond en geloof mij.. die zijn verre van gay.. maak maar eens een goed korfbalfeest mee!!!

Aelin x x x

Gilbert 30-05-2005 21:20

Citaat:

knijtert! schreef op 24-05-2005 @ 14:32 :
werd weer ns tijd voor een korfbal discussie :cool:

Op zo een moment mis ik Emilio weer :(

dat was zooo mooi :D :cool:

Luusjuh 31-05-2005 21:42

ik denk dan dat ik geluk heb dat ik dat gemist heb !!
Korfbal is namelijk gewoon super super lijp !!!
maar waarschijnlijk frustreren een heleboel mensen zich omdat ze er niets van snappen daarom zeggen ze maar dat het een lompe en domme sport is....

P&C 31-05-2005 23:43

Citaat:

Aelin schreef op 30-05-2005 @ 18:06 :
Dôh tuurlijk is korfbal leuk.. ik korfbal nu al bijna 15 jaar (oh.. jah vrij ziekelijk) en ik vind het nog steeds echt superleuk.. ookal speel ik maar 2e klasse A in Noord-West... en sorriej maar er lopen heeeeeeeeel veel leuke lekkere lieve jongens op korfbal rond en geloof mij.. die zijn verre van gay.. maak maar eens een goed korfbalfeest mee!!!

Aelin x x x

denk niet dat het het haalt bij een hockeyfeest :o

Sonnema 01-06-2005 07:46

dat zou kunnen maar dat is een mening en wij hebben een andere mening dan jij, jij vnd een hockeyfeest leuk en wij korfbalfeesten

Luusjuh 01-06-2005 10:02

precies !!!!
zaterdag groot schutterstoernooi bij ons !!!
kan geloof ik tot vandaag opgeven !!!! dus..... zin om 400 euries te winnen...

Schutterstoernooi 4 Juni Rigtersbleek

Lelle_* 01-06-2005 19:41

Citaat:

Luusjuh schreef op 14-05-2005 @ 00:20 :

Lol. Ik speel bij Wit-blauw Kampen! En ik zat 2 zaterdagen geleden bij een team van Rigtersbleek in de kleedkamer :)

Sonnema 01-06-2005 19:47

Ik speel bj MIA en ik heb op 25 Juni een schutterstoernooi :) (y)

Luusjuh 01-06-2005 20:33

Citaat:

Lelle_* schreef op 01-06-2005 @ 20:41 :
Lol. Ik speel bij Wit-blauw Kampen! En ik zat 2 zaterdagen geleden bij een team van Rigtersbleek in de kleedkamer :)
in kampen ?? euh waren wij niet :rolleyes: jong team of oud team....

MissN0urri 02-06-2005 13:25

Hahah de feesten van korfbal zijn idd erg leuk. Vooral omdat iedereen elkaar kent en dat een leuke sfeer brengt. Hier staat PKC mede met het succes van het korfballen ook bekent om de leuke feesten. Er is altijd een grote opkomst.
Ik vind het korfbalspelletje zelf altijd geweldig om te spelen..je hebt zo veel inzicht en tactiek nodig om een actie tot een mooi eind te breien.
PKC heeft ook een keer als een soort "project" een anti-korfballer en tevens voetbalfanaat 5 weken mee laten draaien met de club, met de sfeer en rond maart...Ahoy( elke korfballer zal weten dat dit het walhala is van korfbal). Hij deed elke week verslag van zijn mening in onze weekbrief. En na 5 weken heeft hij toegegeven dat de sfeer en het spelletje hem erg goed zijn gaan bevallen. Toch leuk..
Wie vinden jullie trouwens de nummer 1 korfballer?( Hoop dat de topicstarter het niet erg vind dat ik deze vraag hier stel)
Ik vind André Simons echt de beste. Niet omdat hij nou toevallig een PKC-er is, maar omdat hij een fantastische speelwijze heeft, een geweldig schot heeft en hij er altijd voor zorgt dat er in de wedstrijd een tikje humor verwerkt zit. Ben benieuwd.. :)

mario 02-06-2005 18:51

Ik heb het van mijn 5de tot mijn 15e gespeeld. Op redelijk hoog niveau, waaronder 2 jaar hoofdklasse. Ik ben gestopt toen ik in de A1 en er allerlei andere zaken bij kwamen kijken.

Lelle_* 02-06-2005 21:06

Citaat:

Luusjuh schreef op 01-06-2005 @ 21:33 :
in kampen ?? euh waren wij niet :rolleyes: jong team of oud team....
In deventer kwamen wij enschedeers tegen .. Gewoon een Ateam.

Luusjuh 03-06-2005 10:27

jep klopt dat was onze A3.... :) tegen devinco geloof ik :P die heeft onze A3 gewonnen :)

Lelle_* 03-06-2005 11:05

Citaat:

Luusjuh schreef op 03-06-2005 @ 11:27 :
jep klopt dat was onze A3.... :) tegen devinco geloof ik :P die heeft onze A3 gewonnen :)
Gefeliciteerd :D

We raakten aan de praat omdat mijn vriend in Enschede woont, dicht bij het veld van Rigtersbleek. Dus ik vroeg of iemand m kende ;)

Luusjuh 05-06-2005 20:49

aah zo :) nu snap ik het....
we hebben schutterstoernooi gehad en het was echt super lijp !!! geweldig gewoon ...!!! niet gewonnen maar goed...

hoe heet je vriend dan ???

Guissie 05-06-2005 21:32

Citaat:

Gilbert schreef op 30-05-2005 @ 22:20 :
dat was zooo mooi :D :cool:
Nostalgie :cool: :D

Aelin 06-06-2005 17:21

Citaat:

P&C schreef op 01-06-2005 @ 00:43 :
denk niet dat het het haalt bij een hockeyfeest :o
Ehm.. ik ben op genoeg hockeyfeesten geweest.. en jah.. daar haalt het t wel bij.. alhoewel hockeyfeesten oowk errug leuk zijn..;)
Korfballers zijn gewoon een bep soort mensen meestal... en das leuwk:)

Maar ehm.. de beste korfballer.. ik weet nieh.. kweet wel dat Mark Van Bommel.. van Fortuna en jong oranje.. errug leuk is.. en oowk wel goed:D

Aelin x x x

Luusjuh 07-06-2005 15:08

Citaat:

Aelin schreef op 06-06-2005 @ 18:21 :
Ehm.. ik ben op genoeg hockeyfeesten geweest.. en jah.. daar haalt het t wel bij.. alhoewel hockeyfeesten oowk errug leuk zijn..;)
Korfballers zijn gewoon een bep soort mensen meestal... en das leuwk:)

Maar ehm.. de beste korfballer.. ik weet nieh.. kweet wel dat Mark Van Bommel.. van Fortuna en jong oranje.. errug leuk is.. en oowk wel goed:D

Aelin x x x

Haha die mark is cker niet mis :D .... hij heeft alleen wel met een meisje van Belgie.. euh... sari... maar ik weet niet helemaal cker hoe zij heette.... :)

Guissie 07-06-2005 16:30

Korfbal is echt zoooo Kut (n) :cool:

knijtert! 07-06-2005 21:25

Citaat:

Guissie schreef op 07-06-2005 @ 17:30 :
Korfbal is echt zoooo Kut (n) :cool:
:nono: :o

De sport is leuk (al vind ik voetbal leuker :o ) en mijn ervaring is dat er bij korfbal een veel leukere sfeer hangt, het is er veel gezelliger enzo.

Sonnema 08-06-2005 07:12

ja op een club ken je vaak iedereen. Onze club telt bijvoorbeeld bijna 300 leden en ik ken daarvan zeker 2/3 deel van. het deel dat ik niet ken zijn de welpjes die ik toch nooit zie

Aelin 08-06-2005 08:10

Citaat:

Luusjuh schreef op 07-06-2005 @ 16:08 :
Haha die mark is cker niet mis :D .... hij heeft alleen wel met een meisje van Belgie.. euh... sari... maar ik weet niet helemaal cker hoe zij heette.... :)
Voel je niks van hahaha!!! Neeh, mr tis leuwk om naar te kijken tog.. dan maakt t nieh uit offiej n vriendin heeft of nieh..:) ;)

Citaat:

ja op een club ken je vaak iedereen. Onze club telt bijvoorbeeld bijna 300 leden en ik ken daarvan zeker 2/3 deel van. het deel dat ik niet ken zijn de welpjes die ik toch nooit zie
Inderdaad.. tis echt een gezelligheidsgebeuren.. maar ook onderling.. je ziet vaak dat mensen van verschillende verenigingen met elkaar omgaan!!!

Aelin x x x

Guissie 08-06-2005 14:23

Citaat:

knijtert! schreef op 07-06-2005 @ 22:25 :
:nono: :o

De sport is leuk (al vind ik voetbal leuker :o ) en mijn ervaring is dat er bij korfbal een veel leukere sfeer hangt, het is er veel gezelliger enzo.

Gezellig is relatief :rolleyes: .. en het hangt er maar vanaf wat je gezellig vindt..

Aelin 10-06-2005 10:32

In welke klasse gaan jullie allemaal spelen volgend seizoen, veld en zaal?
Wij als het goed is 2e klasse veld (district N-W) en we hebben aangevraagd ook 2e klasse zaal, maar ik weet niet of dat ook echt zo gaat worden, want we zijn dit jaar (heel dom) gedegradeerd...

Aelin x x x

Lelle_* 11-06-2005 17:53

Citaat:

Luusjuh schreef op 05-06-2005 @ 21:49 :
aah zo :) nu snap ik het....
we hebben schutterstoernooi gehad en het was echt super lijp !!! geweldig gewoon ...!!! niet gewonnen maar goed...

hoe heet je vriend dan ???

Thomas :)

Luusjuh 13-06-2005 13:10

Citaat:

Aelin schreef op 10-06-2005 @ 11:32 :
In welke klasse gaan jullie allemaal spelen volgend seizoen, veld en zaal?
Wij als het goed is 2e klasse veld (district N-W) en we hebben aangevraagd ook 2e klasse zaal, maar ik weet niet of dat ook echt zo gaat worden, want we zijn dit jaar (heel dom) gedegradeerd...

Aelin x x x

met onze A1 spelen we op het veld en in de zaal 1e klasse :)
maar ik zit volgend jaar in selectie 1/2 dus..

Aelin 27-06-2005 16:39

Ik heb zin in volgend seizoen:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.