![]() |
[PHP-NUKE] Module online muziek verkoop ?
Hallo,
Mijn oom wil tjechische muziek aan gaan bieden via internet. Hij wil nu dus ook dat ik een site daarvoor ga ontwikkelen. Nu ben ik goed qua design maar van een dbase heb ik nog niet gegeten. Ik kan wel een phpnuke pagina opzetten en deze goed laten draaien dus zat ik te denken, is er een module en of block beschikbaar bij phpnuke waarmee je online muziek kan aanbieden. (deze muziek moet per nummer gedownload gaan worden) Hoe dat de mensen betalen zit ik ook nog over na te denken. Waarschijnlijk wordt het via inbel nummer of via sms systeem. Is het uberhaut mogelijk om met phpnuke + de nodige modules dit voor elkaar te krijgen, of moet ik aan andere pakketen gaan denken (zo ja tips zijn altijd welkom). |
betalingen kan je ook via paypal doen...
|
Citaat:
|
phpnuke is onveilig, of je moet altijd blijven updaten. Maar dat lijkt me niet ideaal, vooral omdat er ook nog betalingen achter zitten. Dan gaat je reputatie naar de knoppen
|
Voor osCommerce is een muziek module te downloaden meen ik :)
|
Citaat:
TY voor de tip ... |
Citaat:
|
ik kwam net toevallig dit tege, misschien dat je t wel interessant vind
http://pancake.org/zina/index.html er staat dus bij dat t ook als module voor phpnuke kan werken |
Citaat:
Maar als die oom van je serieus wil gaan verkopen dan maak je natuurlijk geen gebruik van phpnuke, oscommerce, etc, maar maak je natuurlijk een strakke site. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |