![]() |
[artpad] Mening
Ik heb Vincent van Gogh nagetekend op artpad. Ik ben niet zoveel bezig met het tekenen van portretten want dat lukt meestal ook niet zo goed. Daarom vraag ik jullie om tips en/of adviezen. Kritiek mag ook ;).
(wel even op skip to end klikken) http://artpad.art.com/?igh6951e4bk0 |
Vincent van Gogh <3
Ik vind het leuk gedaan maar veel meer niet. Hij heeft een rare bobbel op zijn neus en of zijn hoed is erg scheef of zijn hoofd in aan de linkerkant hoger dan aan de rechterkant. Zijn ogen vind ik ook een beetje raar, ze staan scheef en zijn niet mooi 'bol' zeg maar. En zijn arm voor ons rechts ziet er erg dun uit, die mag wel wat breder. Verder toch best goed, want dat Artpad lijkt me niet makkelijk. |
Of zijn hoed is erg scheef of zijn hoofd in aan de linkerkant hoger dan aan de rechterkant. ja, het was de bedoeling dat zijn hoofd een beetje scheef stond. En zijn arm voor ons rechts ziet er erg dun uit, die mag wel wat breder. Verder toch best goed, want dat Artpad lijkt me niet makkelijk. het tekend niet echt makkelijk nee. Maar bedankt voor het aangeven van de minpuntjes :) |
waarom probeer je niet gewoon te oefenen op normaal papier ed... dan kun je ook makkelijker aanpassingen maken en je hebt een veel beter overzicht
|
Citaat:
|
meneertje aardappelhoofd!
|
Vooral leuk om je tekenproces te zien, Ik vind de neus niet mooi en de ogen ook niet. De ogen zijn te doods en de neus is helemaal vreemd. Je had meer een echt oog moeten aanhouden om te tekenen en ik mis ook schaduw bij het rechter oog aan de binnenkant.. De lippen zijn een beetje vaag maar ik vind je tekenproces wel heel leuk om te zien. Probeer het ook gewoon eens op papier of met verf of zo
succes |
jah ik ga maares op papier doen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |