![]() |
eels (in Nederland)
28 mei, Oosterpoort, Grongingen
29 mei Schouwburg Rotterdam 30 mei Vredenburg, Utrecht 10 juni Paradiso, Amsterdam Als t goed is ga ik de 10de. Wie gaat er nog meer? (www.eelstheband.nl ) |
eels eels eels <3
ik denkik |
hoeduur&link doet et bij mij niet :confused:
|
het is www.eelstheband.com niet nl
|
ja, leuk. Het is geloof ik 30 euro. Misschien wil mijn pa wel heen en wil hij mij sponseren :o
|
kk, 30 euro. :mad: (n)
|
Hmhm ja duur en ik heb ze al twee keer gezien. So don't think so.
|
Wel leuk zeg :) en ze komen ook nog eens in Groningen (y)
Misschien dat ik wel ga, als ik iemand zo gek krijg om met mij mee te gaan en als ik er geld voor heb. bedankt voor de tip :) |
€30,-, vroeger waren ze toch beter.
|
pff wel kankerduur:s
Maar hee, hoe vet waren die oude albums.. |
het is wel heel leuk, maar ik heb er geen 30 euro voor over.
|
ik ga de 29ste in rotterdam
|
Citaat:
|
Te duur en ik heb ze al gezien. Daarentegen schijnt die nieuwe dubbelplaat érg goed te zijn.
|
hmmmm zal wel duur zijn, schouwburg
maarja wie weet :) |
Ik ben er de 29e in Rotterdam
|
Ilsch en ik gaan de 30e in Utrecht (y)
|
homo band.
|
Citaat:
moet jij zeggen met je roze avatar :o on topic: nog steeds geen geschikt iemand gevonden die mee wil met mij en die hier dan ook nog eens in de buurt woont (voor het reizen enzo) :( |
Citaat:
|
Citaat:
foutje :bloos: |
examens :s
|
30 euro...nee, das toch wel erg duur.
Waarom eigenlijk...the presidents waren maar 20 |
zo dat wordt vluchten
|
ik ga :)!!! ik heb net mijn kaartje gekocht. Ik ga naar Amsterdam, 10 juni!
|
Ik zoek nog iemand die morgen grrratis mee wil in Groningen
(alleen ff voor en na t concert emailadressen verzamelen) dus wil je mee? pm me! (y) |
het was leuk! enzo
|
|
Het was super mooi! :) Maar k moest al heel vroeg weg om de trein nog te kunnen halen... :(
|
Hoelaat was het concert afgelopen? Ik ga namelijk naar Amsterdam en die vrouw van paradiso dacht rond 10 uur, maar ik dacht dat er ook nog een voorprogramma kwam en dan spelen ze dus maar heel even. Of is er in Amsterdam geen voorprogramma omdat het een extra concert is?
|
Citaat:
het begon officieel om half 9, maar het echte optreden begon pas om half 10 ... was om 11 uur afgelopen |
Het optreden was pas om 11:30 echt afgelopen, hij is nog 4x teruggekomen om toegiften te spelen! Zelfs toen de lichten in de zaal al aan waren en de helft van de mensen al weg was!
Ik vond het optreden echt helemaal GEWELDIG! Het was supermooi, echt geweldig. De extra instrumenten erbij maakten het echt heel bijzonder, ik zal niet al te veel verklappen voor de mensen die nog gaan. ;) Maar Mr E was goedgehumeurt, hij maakte grapjes met het publiek en hij had er echt zin in! Ik vond het echt een van de meest bijzondere concerten die ik ooit mee gemaakt heb. Die hele sfeer van met z'n allen zitten en luisteren naar mooie liedjes. Heel wat anders dan het hele concert op te tenen te moeten staan om wat te kunnen zien! Iedereen die nog gaat geniet ervan. Ik wou dat ik nog een keer kon gaan! |
Citaat:
maar idd, hij was echt ontzettend in vorm :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |