![]() |
Nerds
Een vervolg op ; Spotten, forummer, wildlopend, etc..
Ik ging vandaag naar de stad met sorry , en we hebben een broek gehaald en lekker op terras wat gedronken en mensen uitgelachen. Verder heb ik niemand gezien laatste dagen. Wat jij ? |
Ik ook niet...
|
ik zag gister zer0, little_devotion, sietse fliege, lastsunset en gadje op de bbq. En later op de avond zag ik buiten hun ook horror_kitty.
owja: en backdoorman en turn_on_the zag ik die ochtend bij de rep. |
Ik zie nooit forummers, volgensmij zitten er geen limburgurs op t forum,
Stomme Boeren :mad: |
Vrijdag voor de verandering Adam Warlock weer eens:D maar ja die zie ik de laatste tijd bij bijna ieder concert
|
Ik ken hier niemand, maar zag geloof ik een paar weekjes geleden Lepra de Clown in de hout.
|
dat kan heel goed kloppen want dat is aan het einde van mijn straat hehe. spreek me anders volgende keer ff aan want ik vind t altijd wel geinig locale forummers te ontmoeten
|
Citaat:
|
ik bijt niet hoor:p
|
Zitten dr hier eigenlijk Amsterdammers die ik theoretisch tegen zou kunnen komen? :P
|
er zitten zelfs aardig wat amsterdammers hier
theoretisch gezien zal je er vast al eens een tegengekomen zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, nooit.
|
ik ging gister met gosse naar off corso en daar zag ik n forummer waarvan ik zn naam niet weet!
|
Citaat:
en ja gisteren nog halig & horror kitty & cooo gezien |
Citaat:
welke hnm zag je me? |
:mad: ik zie ook nooit forummers
in limburg :mad: :mad: |
|
Citaat:
|
ik zal de grap wel missen :confused:
|
Citaat:
de h&m van de koopgoot |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was gisteren heel elitair met een besloten meeting. Een aantal van de genodigden waren Schimmel, Loos, SisterOfMercy en Nebuchadnezzardsjshdoid. I AM NOT WORTHY!
|
Citaat:
|
Ik zag Fake op TV. :)
|
Citaat:
Ik heb gister op pinkpop met fake en tiq gefeest, en in maastricht ben ik nog botulism tegengekomen. |
Yow, eindelijk naar een show geweest, waar ik geen forummers spotte :D..
Behalve dan BorntoLose in de auto etc.. Maja dat telt niet mee,.. |
Ik heb mn hele halve weekend doorgebracht met Adam Warlock. :bloos:
|
als het goed is zullen jullie nog wel meer tijd doorbrengen samen :p
|
Vrijdag zat ik met Alex18, Ness en Reverend in een kamer.
Pinksteren met Vinzz doorgebracht en ik zou vandaag wat met Mennuz doen maar die is een tentamen maken. omg, zo lijkt het net of mn leven om forummers draait :| |
als fake bij bloc party was zag ik hem heel debiel uit zijn ogen kijken.
op ned 3 naturlich. |
rotterdammers? Ik heb nog nooit iemand van een forum ontmoet geloof ik. Ow ja wel, 1 keertje! Maar voor de rest ken ik helemaal geen forummers hierzo.
|
Citaat:
ik was hem daar nl. aan het zoeken, maar ik kon hem niet vinden, en zo groot is het niet. HEEFT IEMAND FAKE EN MIJ GEZIEN, MET DE WALL OF DEATH? IK MOET DAT HELE SOIA OPTREDEN HEBBEN, MAAR 3V00R12 HEEFT MAAR 3 NUMMERS. :) (n) |
ik heb al een week geen forummers gezien :( :( :( :( :( :( :( :( :(
vanavond weer :confused: :confused: :confused: ??? |
ik zag een sorry of een sorry look a like op tv?
|
Citaat:
|
ik zal heus wel eens forummers in rotterdam rond hebben zien lopen maar ik herken ze nooit :confused:
|
Citaat:
ik heb trouwens backdoorman gezien vandaag. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet echt de video's van bloc party en sick of it all hebben :mad: waar had jij me gezien ATR en wie ben je in godsvredesnaam :( ? o ja, ik heb metal gespot op pinkpop en ik geloof Ufke ook :confused: hahah wat een smilie bonanza :cool: |
Citaat:
|
ik zie lepra de clown wel regelmatig, in het patro enzo en zelfs op het ECL :) volgens mij.. maar ik kan me natuurlijk ook wel weer vergissen met mijn warrige hoofd
|
ik heb vandaag koffie gedronken met sorry.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kom ook nooit buiten. |
wen pantyhooker belde me vanmiddag ineens, met de telefoon van p33n :|
|
Citaat:
Heideroosjes moet ik eigenlijk ook zien, maar volgens mij hebben ze die niet opgenomen.:( /edit ik las dit op de 3voor12 site : Citaat:
check ff allemaal het sick of it all filmpje op 3voor12, ik kan niet linken. (n) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |