Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Vriend (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1178787)

Dobomobo 15-05-2005 10:31

Vriend

Ik heb een vriendin in de liefde.. een vriend van me is ook op zoek, maar is (als ik eerlijk ben) niet echt populair bij de meiden.

Toch vind ik het zielig voor me omdat ik vaak zie dat hij jaloers is op mij en mijn vriendin als we zoenen en ik wil graag dat hij ook een vriendin heeft

kan ik hier iets aan doen? of hem aan een vriendin helpen?

SimplyABoy19 15-05-2005 10:40

Je zou in ieder geval kunnen stoppen met zoenen in zijn bezijn als je een beetje rekening met hem wilt houden:)

Verder...waar ligt het aan dat hij niet geliefd is?

jet 15-05-2005 11:03

dingen met hem alleen afspreken ipv met je vriendin erbij (ik weet niet of je dit al doet hoor)
en dan het niet overje vriendin hebben.

en: mensen zonder vriend(in) zijn niet standaard ongelukkig. maar als ze geconfronteerd worden met wat ze niet hebben kan het natuurlijk wel even onprettig zijn

WolterB 15-05-2005 11:10

Iig niet zoenen waar hij ook bij is :o

En verder zou ik het in zijn geval heel irritant vinden als iemand mij wil koppelen of een leuk meisje voor me gaat zoeken....

Stefanie 15-05-2005 11:12

Neem hem mee uit (of naar een andere plek waar je mensen kunt ontmoeten), misschien vindt hij daar wat. Op elk potje past een dekseltje:)

Multilot 15-05-2005 11:20

waarom zou dat zielig zijn.

Baka² 15-05-2005 11:37

ik vind zowieso met elkaar heel uitgebreid zoenen in het bijzijn van anderen al asociaal :o
Er zijn zat mensen die er van balen dat ze niet zo snel een vriendin hebben, en dan die even lekker maken als je pal voor hun neus gaat zoenen, of het nou een vriend van je is of niet. Kusje mag, maar echt zoenen, vind ik gewoon ronduit asociaal...

En vraag anders aan je vriendin wat aan hem onaantrekkelijk is voor andere meisjes en ga kijken hoe dat verandert dan worden, en ga lekker met hem uit en naar meiden kijken voor 'm :D

MevrouwM 15-05-2005 11:38

Citaat:

WolterB schreef op 15-05-2005 @ 12:10 :
Iig niet zoenen waar hij ook bij is :o

En verder zou ik het in zijn geval heel irritant vinden als iemand mij wil koppelen of een leuk meisje voor me gaat zoeken....

Ja mee eens.
Dus gewoon rekening met hem houden door niet te zoenen waar hij bij is.
En verder hem gewoon behandelen; ga hem niet zielig vinden, en al helemala niet beginnen aan van die loze koppel acties! Daar wordt hij namelijk alleen maar zielig van..
Het komt vanzelf goed joh, waarschijnlijk zijn jullie ook niet zo oud ;).

MargotTenenbaum12347 15-05-2005 13:09

^ wat zij zegt.

Big D 15-05-2005 17:59

Bied een trio aan :rolleyes:

Ok ontopic:

Probeer met hem te kijken waarom hij niet populair is bij de meiden. Eenmaal daarachter kan hij proberen er wat aan te doen.
Jij kunt er eigenlijk vrij weinig aan doen. Je zou wat minder met je vriendin kunnen zoenen in zijn bijzijn... maar daar help je hem nog niet mee aan een vriendin.

Astraea 15-05-2005 18:13

Ik snap niet waarom iemand zonder vriend/in meteen zielig wordt gevonden. Ja, door die "special treatment" wordt die persoon uiteindelijk wel zielig ja.
Verder misschien stoppen met uitgebreid zoenen voor zijn neus. Maargoed, ik denk dat-ie daar ook wel weer overheen komt hoor.

bracelance 15-05-2005 18:43

je kan het uitmaken met je vriendin en haar afstaan aan hem :rolleyes:

Shitonya 15-05-2005 18:54

Koop een hond (teef) voor hem (y)

Dobomobo 15-05-2005 19:20

soms snap ik niet wat er zo leuk is om de treads te verpesten
(zie hierboven)

maarja, jullie hebben gelijk, ik zal weleens minder gaan zoenen in het openbaar ;)

en.. waarom niet populair, nou om de simpele reden; hij is gek van alles wat met computers en scheikunde te maken heeft
en eerlijk gezegd een beetje aan de niet knappe kant

Loontjuh 15-05-2005 19:33

Zolang je maar niet gaat koppelen :)

Big D 15-05-2005 20:31

Citaat:

Dobomobo schreef op 15-05-2005 @ 20:20 :

en.. waarom niet populair, nou om de simpele reden; hij is gek van alles wat met computers en scheikunde te maken heeft
en eerlijk gezegd een beetje aan de niet knappe kant

Er zullen genoeg personen van het vrouwelijk geslacht zijn die ook gek zijn van computers en scheikunde. En knapheid is subjectief.

En dat hij gek is van computers en scheikunde kan je waarschijnlijk niet eens zien aan zijn uiterlijk. Daar komen de vrouwen dan later pas achter lijkt mij hoor.

little nemo 15-05-2005 20:34

Citaat:

Big D schreef op 15-05-2005 @ 21:31 :
Er zullen genoeg personen van het vrouwelijk geslacht zijn die ook gek zijn van computers en scheikunde. En knapheid is subjectief.

:D:D:D ja kuddes, kijk maar naar hoeveel meisjes er ict en scheikunde doen... hij is kennelijk gewoon redelijk nerderig, kan je m geen hippe look aanmeten?

Isiyanka 15-05-2005 21:45

Citaat:

little nemo schreef op 15-05-2005 @ 21:34 :
:D:D:D ja kuddes, kijk maar naar hoeveel meisjes er ict en scheikunde doen... hij is kennelijk gewoon redelijk nerderig, kan je m geen hippe look aanmeten?
Ik ben een echte scheikunde nerrrrd (y) en vrouwelijk, last time I checked.

TS, laat je vriend gewoon lekker zelf zoeken, dat geforceerde van koppelen werkt toch niet. En stoppen met zoenen in gezelschap, dat is namelijk gewoon beschamend.

Donny must die 15-05-2005 22:16

leen hem jou vriendin

Optima 15-05-2005 22:31

als het een vriend is, is het beste wat je kunt doen geen medelijden met hem hebben dat is namelijk niet erg aardig, en ook best denigrerend. Mijn beste vriendin is ook lang alleen geweest toen ik een relatie had, maar ik had geen medelijden met haar, en ik ging haar ook niet aan een man helpen. Ik gunde het haar van harte, maar een vriend zoeken, moet ze echt zelf doen.

Als je vriend niet aan een vriendin kan komen, moet hij daar zelf aan werken. Koppelen wordt meestal een ellende, en als jij een leuke date voor hem regelt kan ze bedrogen uitkomen. Hij moet gewoon zelf leren om met vrouwen om t egaan, jij kunt hem daarin hoogstens aanmoedigen, maar niet meer dan dat.

Drez 19-05-2005 11:11

Citaat:

little nemo schreef op 15-05-2005 @ 21:34 :
jaa maak hem emoooo (y)

en Optima, waarom zet jij steeds dingen vetgedrukt ?
:)

Jules 19-05-2005 13:56

Citaat:

dReZ schreef op 19-05-2005 @ 12:11 :
en Optima, waarom zet jij steeds dingen vetgedrukt ?
Omdat ze heel interessant is

:confused:

Drez 19-05-2005 19:12

Citaat:

Jules schreef op 19-05-2005 @ 14:56 :
Omdat ze heel interessant is

:confused:

okee das duidelijk :):)

Anaïs 19-05-2005 19:17

Hem niet actief proberen te koppelen, dat zou nogal overkomen alsof je echt medelijden met hem hebt... Neem hem gewoon mee uit, je weet nooit...

Met een vriend van mijn vriendje en ik is dat toch gelukt. Niet doelmatig natuurlijk. Maar hij kwam vaak met ons mee, en is nu ook al een jaar samen met een meisje die hij op een fuif van mijn studentevereniging heeft ontmoet :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.