![]() |
Zo fit mogelijk zijn
Wat doen jullie allemaal om zo fit mogelijk de examens in te gaan? Gezond eten doe ik sowieso al, maar ik slaap de laatste dagen echt ontzettend slecht, en ik ben nu echt hartstikke verkouden dus voel me helemaal niet lekker.
Ik ben wel van plan ook echt actief te ontspannen door bijvoorbeeld te sporten. Jullie? |
Citaat:
|
Ik ben net ziek geweest en nog steeds niet echt gezond. Ik ga gewoon op tijd naar bed, maar de meeste examens heb ik toch 's middags. :)
Voor de rest, goed eten en eigenlijk de normale dingen. :bloos: |
op tijd naar me bed toe, genoeg proberen te slapen.
ga oo kwel gewoon hockeyen, maar daar ben ik niet helemaal uitgeput van als ik terug kom, en heb van die piletjes voor een goede nachtrust. |
Niks bijzonders. Op tijd naar bed gaan en gezond eten.
|
Niks...
|
Gezond voedsel eten en half tien naar bed. Ik slaap ontzettend slecht als ik belangrijke toetsen heb dus ga misschien wel zon homeopatisch middeltje nemen en flink sporten voor het slapengaan zodat ik goed moe ben :)
O en ik was van plan dextro energie mee te nemen naar het examen voor de extra energie :p |
Niks bijzonders. Gewoon om 10 uur slapen. En inplaats met de bus ga ik met de fiets naar school kan ik me zenuwen gebruiken om hard te fietsen ;)
|
Niks, al mijn examens zijn 's middags dus ik kan gerust opblijven tot in de kleine uurtjes.
|
Ik doe aan voodoo. Als ik mij, door middel van deze spirituele manier, pijnig blijf ik scherp. Ook urine drinken in de ochtend helpt je concentratie.
:rolleyes: |
lol
|
Erm..niets bijzonders.
|
Ik heb niks speciaals gedaan. Denk je dat je beter presteert als je gezonder leeft? Ik geloof er niks van. Ja, op tijd naar bed gaan zal helpen, maar voor de rest... :confused:
|
ik eet deze week al wel wat gezonder in de hoop dat het help me beter te concentreren als ik leer en ook om zo min mogelijk kans te lopen om verkouden oid te worden. Geen idee of het echt helpt, maar als je denkt dat het helpt werkt het vaak ook al :)
|
Niets bijzonders.. Ik ben wel van plan op tijd naar bed te gaan, maar ik weet nu al dat dat toch niet gaat lukken.
|
Niets, het interesseert me niet zoveel.
|
Niets.. op het moment ben ik ziek dus doe ik weinig :(
Op tijd naar bed gaan lukt me meestal niet en helemaal niet als ik een toets heb de volgende dag. Ben meestal zoiemand die op het laatste moment nog moet gaan leren, als ik dan vroeg in mn bed lig dan denk ik alleen maar goh als ze dit maar niet vragen want dat weet ik niet enz.. dus meestal leer ik gewoon tot ik moe ben. Zeg nu wel dat ik deze week goed ga leren, mja ik ken mezelf :o |
Citaat:
|
Euh, ik eet altijd gezond...
Beetje vreeemd om dat voor zoiets te gaan doen imho. Op tijd naar bed maakt ook niet echt veel uit, al houd ik het dan wel rond een uur of 11 gezien, maar alleen op de avond voor een examen. Deze week doe ik niets speciaals, ik slaap lekker uit en ga gewoon rond 12 uur naar bed (vanavond na Die Another Day ;)). |
pfft, ik ben momenteel doodziek, en ik doe enorm mijn best om beter te worden, maar het wil niet echt. ik kan niet eens meer fatsoenlijk fietsen :(.
meer dan veel slapen en verschillend eten kun je niet doen he. |
Euuuhm nou ik probeer om op tijd naar bed te gaan, en er 's morgens niet al te laat uit te gaan. Verder ga ik wat vaker naar buiten en sporten. :)
|
Ik doe niet zo veel, maar ik probeer wel beetje gezond te eten, want ik ben heel bang dat ik ziek wordt :s daar maak ik me al maaanden zorgen om. Nou ja tot nu toe gaat het nog goed..
|
Niks bijzonders, maar ik denk dat ik voor de examens wel van doe goldenpower/red bull drinken insla... Ik zit nu ook in een heel ander ritme dan straks met de examens (omdat die soms al om half negen beginnen enzo) dus is zeker de eerste paar dagen hard nodig :)
|
Ik vind het raar om nu opeens vlak voor je examens opeens gezond te gaan eten of extra te gaan sporten. Nou ja, ik doe dat dus altijd al en ik ga gewoon op een normale tijd naar bed, ook in mijn examenperiode.
|
Ik was van plan om vroeg naar bed te gaan.... maar dat is nog niet echt gelukt. Ik ben 's ochtends ook zo sloom als het maar kan!
|
Hmmppff...allemaal onzin, alsof je niet ziek zou worden door nu ineens gezond te gaan eten? :rolleyes:
Ik ga gewoon lekker tussen 0.00 en 1.00 naar bed zoals ik altijd doe in vakanties en let niks meer op m'n eetgewoontes dan normaal. |
Opzich ga ik er weinig voor doen, alleen wel beter worden... Op het moment ben ik elke dag eerder zieker dan dat ik beter word :s Maar hopelijk slaat de antibiotica goed aan, dan komt het goed :)
|
Fit de examens in gaat mij al niet meer lukken, want ik bne hartstikke verkouden door de stunt vorige week. :o
Verder ga ik nog steeds te laat naar bed, en genoeg groente en fruit eten doe ik het hele jaar al. (y) |
Ik probeer zo veel mogelijk in me gewone ritme te blijven. Heb een redelijk relax rooster dus dat komt goed. Misschien wel wat eerder naar bed maar ga mezelf niet onnodig druk opleggen/ zenuwachtig maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben vorige week verkouden geweest, ben daar nog steeds een beetje van aan het bijkomen. Ik ben van plan om goed te eten, veel fruit en vruchtendrank, en ook vroeg naar bed te gaan. Verder houd ik mijn kamer schoon, want dat is een soort dwangneurose van mij - als er belangrijke dingen als examens aan zitten te komen, moét ik alles schoon hebben. :D :bloos:
|
al me exames beginne om half 2.... -->>
lekker trekke in de morgen, is een examen zonder zorgen :cool: (y) |
Wat voor mij goed werkt, of het voor anderen ook werkt weet ik niet maar je weet maar nooit:
- op tijd naar bed gaan maar ook weer niet te vroeg - na 9 uur slaap opstaan (zoveel slaap heb ik nodig, slaap ik een uur meer dan ben ik echt enorm duf) - slapen in een schoon bed (schoon beddegoed, dan rust je veel beter uit) - slapen met het raam een klein stukje open - gezond en regelmatig eten - eventueel vitaminepilletjes bijslikken Vooral dat schone beddegoed werkt voor mij wel goed geloof ik. Dat doe ik ook altijd voor ik examens heb :) |
Citaat:
rond 2 uur naar bed... rond half 12 op... gewoon ete.. lekker in me smerige bed.. alleen heb ik wel me raam ope(Y) |
normaal rond 24:00 naar bed, licht ontbijten wat drinken na de wc voor examen ;-) en veel suiker dat helpt me nadeken en geeft energie :D
|
Ik heb vorig jaar examen gedaan maar ik wil op zich wel m'n ervaringen delen :)
Ik heb helemaal niets extra's gedaan voor zover ik me kan herinneren. Ik heb ook nauwelijks geleerd tijdens de examenweken. Dit omdat ik het goed voorbereid had. Als je op tijd begonnen bent is het gelijk al veel minder stressen! Hoe meer je op de normale manier verder leeft, hoe minder gestressed je bent, omdat je er dan niet zo mee bezig bent. |
ik heb vorig jaar niks bijzonders gedaan
zeker niet van te voren ofzo |
Ik doe nu ook niets bijzonders hoor, gewoon alles hetzelfde als normaal. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |