![]() |
vrienden terug!
hoi
ik had 2 beste vrienden. we zijn door andere "vrienden" van me uit elkaar gedreven, ik trapte er met open ogen in. ik ben toen met die andere "vrienden" (want ik zie nu hoe ze echt zijn) omgegaan en niet meer met mijn beste vrienden. nu zijn zij vrienden gebleven en hun band is sterker geworden. ik heb ze nu gevraagd om een neiuwe kans, omdat ik nu zie wat er is gebeurd en ik heb er erg spijt van. maar ze zeggen dat het nooit meer wordt zoals het was. ze willen wel gewoon met me omgaan, maar of we ooit weer beste vrienden worden.. hoe kan ik die vriendschap weer terugkrijgen!???? zij denken dat ik dat alleen maar wil omdat ik niet meer met mijn andere "vrienden" omga. HELP MIJ want ik wil echt mijn beste vrienden terug!! |
Niet, als zij dat niet willen dan gaat het over.
Lullig maar waar. |
Het zal nooit meer zo worden zoals het was. Dat zul je moeten accepteren. Mijn tip: als je zo graag wilt, haal er het beste uit wat er nog in zit en hou anders de eer aan jezelf.
|
Niet, daar is ws teveel voor gebeurd.
edit: Met niet bedoel ik iig dat het ws neit zo wordt als 'vroeger', maar een nieuwe kans moet je ook waarmaken, mss dat er toch nog een soort vna nieuwe vriendschap terug komt |
Accepteren dat het nooit meer wordt zoals het was.
Verder willen ze nog wel met je omgaan, dat is al iets positiefs. Ga gewoon lekker met ze om, mss komt er vanzelf toch weer een hechtere band, en anders je er gewoon bij neerlegen dat het gewone vrienden zijn geworden ipv beste vrienden. Ga niks forceren, het gaat zoals het gaat. |
wees blij met de kans die ze je geven en probeer een goede vriendin te zijn. Pas als je het verdient krijg je het vertrouwen terug en zal de relatie misschien weer meer worden richting wat het was. Echt hetzelfde wordt het nooit, maar wie weet komt het in de buurt. Maar dat kan lang duren: je kan het niet versnellen.
|
Wat zijn vrouwen toch hard en rancuneus.
Mannen slaan elkaar verrot en drinken daarna bier. Iedereen blij. |
gewoon zeggen dat je ene fout hebt gemaakt, en je er heel veel spijt van hebt, en hun gezelschap ontzettend mist.
Dat is alles wat je kunt doen, en natuurlijk in de toekomst hun vertrouwen niet meer beschamen. Reken niet meteen op hartsvriendschap, maar geniet gewoon van de leuke omgang die je met ze hebt. Niet moeilijk doen, niets forceren, gewoon relaxt met ze omgaan. De tijd heelt alle wonden, en op den duur zullen jullie gewoon weer vriendinnen zijn. |
Citaat:
|
klink hard maar:
zoek fatsoenlijke vrienden dat zijn vrienden die ook weten da tje een foutje kan maken er is namelijk een groot verschil tussen iets bestieren en een foutje maken |
Wat Balance zegt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik houd er toch wel van om dingen uit te praten als er ruzie is of onenigheid :) |
Citaat:
Jij niet alleen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |