![]() |
ik mis iets...
Hoe vertel je je vriend dat je de seks niet fijn meer vind? Dat je meer voorspel enzo nodig hebt? Meer strelen voor en tijdens de seks?
|
'ik wil eigenlijk liever wat meer voorspel, voortaan, meer strelen tijdens de seks, meer zoenen'
(hij: doe ik het niet goed dan? jij: nee, het zou beter kunnen als hij iets niet goed doet, mag je dat best zeggen) |
Hoe je het verteld? Met je mond of via je toetsenbord d.m.v een mail (y) schriftelijk zou ook altijd kunnen.
Als dat niet werkt: ga in staking. Je laat je niet meer neuken totdat hij je begrijpt en erover wil praten. Gegarandeerd dat het in de toekomst beter gaat. Als hij boos wordt of het niet begrijpt... tja. Dan is hij al je moeite niet meer waard (n) |
Hmm, als je de seks niet leuk vindt, dan moet je daar iets aan doen! Vertel hem wat je fijn vindt, waar je graag wil aangeraakt worden, ... In vele gevallen willen jongens ook wel dat hun vriendin geniet, dus het zou me verwonderen als hij dit echt niet begrijpt.
Als je te beschaamd bent om het met woorden te zeggen, kan je ook gewoon zijn hand nemen en hem leggen op de plaats waar je aangeraakt wil worden, etc. Ga ook niet over tot de 'daad' (wat een woord) zelf als jij dat nog niet wil. Seks behoort iets te zijn om met 2 van te genieten... Succes :) |
Hmm ik weet niet hoe lang jullie al een relatie hebben, maar ik neem aan dat je over dit soort dingen wel kunt praten met elkaar. Het is geen gezonde relatie als dat niet kan, in ieder geval. Gewoon eerlijk toegeven waar je mee zit. Op een moment dat jullie niet bezig zijn met seks. Kies een rustig moment uit en hij zal het echt wel begrijpen hoor. Bovendien lijkt het mij dat hij ook wil dat jij geniet.
Gewoon eerlijk zijn :) |
Idd, gewoon erover praten.
Hij zal je echt niet uitlachen of gek vinden ofzo en ik neem aan dat hij inderdaad zelf ook wil dat jij ervan geniet als je met hem vrijt. |
Citaat:
|
Wat Sarah zei, ik neem aan dat jullie ook wel kunnen praten.
|
Ik neem aan dat je daar gewoon over kan praten, toch?:) op de manier: "Lieverd, ik zou het wel fijn vinden als we voortaan iets meer aan voorspel doen." Zoals Sarah dus ookal zei. Anders kan je ook gewoon zijn hand pakken, en neerleggen op de plek waar jij dat fijn vind. Praten lijkt me overigens een betere optie:).
|
Als hij weer veel te snel gaat naar jouw zin: "lieverd, rustig aan, ik ben nog niet zover. Je vrijt met me alsof je de trein moet halen, ik doe het liever lekker langzaam.."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je tegen een jongen zegt dat je liever hebt dat hij zus doet, dan denkt hij dat zo ook wel goed is, alleen minder goed dan zus.. Terwijl wij bedoelen dat zo echt ontzettend fout is en dat hij dat niet meer moet doen! Jongens moeten duidelijkheid hebben, geen tact. |
idd zal je een teder voorspel wil moet je dat met de harde hand voor elkander zien te krijgen:P
(niet sarcastisch, werkt uitstekend bij mannen) |
als hij naar jou zin wat te snel gaat even alles loslaten en lekker knuffelen :) .
|
Citaat:
en owee als jongens eens duidelijk zijn, is het tranen met tuiten.. pffft |
Citaat:
|
Citaat:
Dus: praat erover! Vertel duidelijk wat je bedoelt en wat je mist, en waarom. Gewoon eerlijk zijn. Het moet voor jou ook fijn zijn om sex met hem te hebben, je wil ervan genieten en niet het gevoel hebben dat hij ff snel iets af wil maken. Stop dus ook meteen met op die manier sex te hebben.. je hebt het zelf in de hand. Je mag best halverwege stoppen als je het niet meer fijn vindt.. gewoon doen! |
Citaat:
|
Citaat:
Je zal het inderdaad duidelijk moeten zeggen dat je meer voorspel wilt, subtiele hints tijdens de seks snappen ze meestal niet. Dus probeer het er een keer over te hebben |
Citaat:
|
Citaat:
En Louis: wat heb jij voor stereo type beeld van vrouwen. Tegenwoordig valt het wel mee met de brakke popjes hoor. Je mag en kan gerust duidelijk zijn als man zonder dat je vriendin meteen in huilen uitbarst :s Ik wil niet weten hoe gevoelig jouw vriendin is OF hoe lomp jij bent :s |
Citaat:
en ik ben lomp. het generaliserende toontje, met name van juno, in dit topic bevalt me niet. Dus ik blijf verder weg, voor ik me op krassere wijze uitdruk ;) |
Citaat:
|
[sarcasme]
Gelukkig hebben vrouwen wel de wijsheid in pacht qua sex! [/sarcasme] |
Citaat:
Ik probeer ook meer het woord " veel/vaak" te gebruiken, omdat er altijd uitzonderingen zijn in een groep. Maar ikzelf maak me er onbewust toch soms nog wel eens schuldig aan om alles over 1 kam te scheren. Maar ja, gebeurt bij iedereen wel eens, terwijl ze het niet zo bedoelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De heren zijn een beetje op de teentjes getrapt geloof ik... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me makkelijker he, om hem egwoon eens een goede pijpbeurt te geven.. dan gaat ie vanzelf ook wel bij jou wat doen... want als er weinig voorspel is, ligt dat waarschijnlijk ook aan jou!!! enne, gewoon zeggen hoor, wat hij verkeerd doet!! oe ik ook
|
Citaat:
|
uuuh gewoon zeggen? wat houdt je tegen??? ik snap niet waarom je daar niet eerlijk over kan zijn...gewoon doen joh...is je recht..
|
Pff, als je in een relatie zulke dingen al niet gewoon kan zeggen? :s Wij zeggen altijd alles of het nu fijn of niet is.. daarvoor heb je een relatie toch ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |