![]() |
Wat is het
vreemdste -raarste - vieste wat je wel eens geroken hebt. :eek:
|
Past beter op DK, denk ik...
|
dit topic
|
Geen idee wat het was...
Ik deed een keer een oven open (al een aantal jaar buiten dienst) op mn werk en daar kwam me een bucht uit!! Kreeg kotsneigingen en werd duizelig :S was niet best :S |
Ammoniak, en uit de bakvorm puilende cakejes die eigenlijk naar ananas moesten smaken, maar eigenlijk naar chemische shit (kauwgomballen, oid) roken en smaakten.
|
Topictitel aangepast (zie mededeling voor de regel).
|
Raarste wat ik geroken heb zijn die stank gedoe die je krijg in speelgoed. Dat een tijdje een rage was bij de kleine jongetjes. Had je zo'n buisje dacht ik en als je het open maakte kwam er een hele rare stank eruit :eek:
Verder kan ik op niks komen... |
gore lucht van de grolsh fabrie, wat ze maken is heilig maar die stank
|
Een pop van vroeger die ik laatst terug vond die naar lolly en roosjes rook. :confused:
|
Een potje maaien die al een aantal maanden stond te rotten. Toen deed ik em open... PUTLUCHT!
|
long van vee
GATVERDAMME wat stinkt dat |
De geur van een zeker menspersoon.
|
chinese kruidentee :s
|
Wiet. Ik kan echt niet aan die lucht wennen, vind het dan ook een hele vreemde lucht. Bleurgh :|
|
Bij de tandarts hangt ook altijd zo vaag luchtje kun je ook nooit thuis brengen :rolleyes:
|
decubitus wond in vergevorderd stadium :(
|
Citaat:
|
m'n vader ging zaterdag kippen kopen, daar zaten ze in een gebouwtje, ik ben er snel weer uit gegaan, wat een ranzige, zure lucht. (n)
|
Citaat:
Ik vergat een varkensstal. *puke* |
Een vele weken oud zwarte beschimmelde chineze loempia die in het dozenhok op mijn werk aan de vloer vastgekoekt lag.
|
rottende dingen
|
ginko baloba
ofzo :o |
Een opengesneden mens.
|
Het huis van mijn oma; ruikt niet vies ofzo, alleen maar raar... ofzo.
|
Lijk denk ik.
|
Citaat:
ammoniak lucht is dat |
Een Ghanese wc.
Oftewel een gat in de grond met wat planken er boven. :( |
een caviabak die te lang niet is schoongemaakt (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
je bent gewoon niets gewend :nono: |
Citaat:
|
Ik vind de geur in ziekenhuizen/klinieken altijd zo ontzettend smerig. Maar de geur van teer doet het helemaal, blegh(N).
"Gadverdamme dit stinkt echt, moet je eens ruiken schat:|" *Plop* :o |
Paar jaar geleden zaten een vriendin en ik in de kano.
Toen kwamen we langs het vieste wat ik OOIT heb geroken, moest echt serieus braken. Volgens mij was dat een kippenslachterij ofzo, je hoorde kippen vreselijk hard schreeuwen en die geur was ook super ranzig! |
Citaat:
|
Vandaag; een doormidden gebroken bankpas. Ruikt echt vreemd! :s
|
slak
don't ask |
scheten die mij hond laat, :o
|
truffelolie :|
|
Citaat:
|
thee,gemixt met nootmuskaat
geen flauw idee waarom. |
Citaat:
@ Jet: het is Ginko Biloba, oftewel japanse notenboom. |
het rottende lijk van een hert zonder ogen
|
Citaat:
liefst met diepe necrose en al die ongein :D |
ranzige boter (was in n museum en ik ben de hele dag kotsmisselijk geweest)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, in dat geval kan iedereen aan alles wennen. |
Een lijkenlucht van een rottend beest, als ik dat ruik ga ik gelijk kokhalzen en ben ik een uur daarna nog misselijk.Dat is echt het allervieste wat ik ooit geroken heb
|
In het ziekenhuis toen ik onder narcose gebracht moest worden met behulp van een kapje, had die verschrikkelijke geur dagen later nog in me neus hangen :|
|
Rottend vlees op mijn oude werk, ze gooiden soms afval vlees in een put. Later raakte deze verstopt en moest alles worden ontstopt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |