![]() |
Zoek je de titel van een liedje? deel 17
jaaaa dames en heren, daar is ie weer!
even wat handige sites op een rijtje: ster.nl- Nummers uit reclames Media Magazine- Nog een met nummers uit reclames google- Als je stukjes tekst weet CDDB- Liedjes uit films of soundtracks Deel 16 succes mensen! :) |
Ik zoek een nummer, maar kweet niet hoe ie heet.
Het is een nummer met gewone gitaar en dat gaat ongeveer zo: Tum tum tumtum en dan is er een trompet en die speelt precies hetzelfde deuntje. Ok ff een iets makkelijk voorbeeld mischien. De eerste 2 tum tum zijn lage noten. De 2 daarna zijn weer net iets lager. En dan komt die trompet en die speelt precies het zelfde deuntje na. Dan komt die gitaar weer en die speelt weer net iets anders en ook iets hoger. Het is een beetje een vage uitleg maar beter kan ik het niet uitleggen. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm soft rock denk ik.
Zeer soft |
Ik zoek het nummer dat te horen is bij de film kickboxer 2 the road back, het nummer wordt als titelsong gebruikt.
Ik gok dat de title iets is van "My brothers eyes" gezien het vaak in de tekst herhaalt wordt. Ik heb al gezocht op soundtracks Imdb en dl-progs kan alleen niks vinden. |
Ik zag net Resevoir Dogs bij mn beste vriend. En dan zet Mr. Brown een liedje op als die die politieagent gaan martelen.. Welk liedje is dat? Het is dan op die radiozender met Sounds of the 70's.
|
George Baker - Little Green Bag.... NEXT
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ah kut, het is Stealers wheel - stuck in the middle with you natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zoek een liedje en het gaat zo van:
dooooobaadoooooobaadoooooobaayeeeaaaaah s t e e d s h o g e r het was gister op de radio bij de 80's top 100 dus waarschijnlijk zal het uit de jaren 80 zijn :) en ik geloof dat ze rond de 85 waren (misschien dat iemand daar nog iets aan heeft) alvast bedankt :) |
en nog eenl iedje dat ik zoek..
Nederlandstalig, over terschelling. Stukje tekst: daar op dat eiland, kwam mijn gevoel in een stromversnelling... ........ op terschelling.. dezelfd emelodie heeft het liedje have you ever loved a woman van brian adams. |
Hessel: Terug naar Terschelling ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben op zoek naar een liedje. Ik hoorde hem laatst tijdens dansles en volgens een vriendin heette het liedje iets met blue. Het wordt door een vrouw gezongen en het is nog niet zo'n heel oud liedje. En nee, het is niet van eifel 65!!!!!! Wie kan mij helpen??!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja nou daar ben ik weer....Ik zoe dus nog steeds een soort van bubbling liedje, volgens mij niet echt een hit geweest ofzo...eerst hoor je de hele tijd bubbeling muziek en dan zingt een mens iets in de riching van : shake of break ofzo...ik heb echt geen idee....het is best wel bekend, want ze draaien het supervaak daar in die disco...
IEMAND? :o |
Citaat:
Bij de weg, op welke zender werd dat uitgezonden? |
Citaat:
misschien toto - africa? komt wel niet uit 1985 zongen ze dat doobayeah-gedeelte of was dat gewoon de melodie? |
Citaat:
volgens mij werd het uitgezonden op Noordzee FM |
Citaat:
|
Viper - Blue sunshine?
|
Ik zoek een nummer, en volgens mij heet ie: Jorganizer (van ard und jorn ofzo?) kan dat kloppen???
schrijf ik het verkeerd ofzo, ik ken nergens iets van dit nummer terug vinden alvast bedankt Ivo |
Citaat:
Crap dus ook enig idee van wie het nummer is? |
Ik zoek een liedje waar in gefloten wordt... t moet n superblij nummer zijn...
iemand een idee? |
Citaat:
Carolina Marquez - The Killer's Song |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die gast was vandaag nog op 3fm, wist ik het maar! Maar super bedankt! XXX |
Ik zoek het liedje met in die clip die muis, en die aardappel geloof ik? en die muis kan dan mee de ruimte in.
staaaaarlight! can you hear me the fame (??) zoiets. & die clip met dat meisje, waarbij ze een hart in haar handen houd, soms is het groter, en dan weer kleiner. iff i had another chaance of lovvee geloof ik iemand enige idee van wie het is? |
supermen lovers - starlight
briljant |
Citaat:
|
Citaat:
roger sanchez -- another chance |
weet iemand hou het nummer heet van arcade fire dat als tweede werd gespeeld tijdens hun laatste optreden in paradiso ?
volgens mij staat deze namelijk niet op het album, maar ik wil hem graag ergens kunnen downloaden, alvast bedankt ! (Y) |
Okee.. de reclame voor Rockin Park. Het laatste nummer dat je daar hoort.. is ?? en het is van ???.
|
Citaat:
staat op the arcade of fire EP |
Dat programma outback jack, die serie. Als dat begon kwam er altijd zo'n liedje. Maar heb geen idee van wie dat was of wat de titel is....
Owhja er zat iets in van: Man on the road you better run you better hide enzow, mss helpt dat:P |
ik zoek de titel van de reclame van de mastercard, over die blik in de ogen van je ex-vriend
het gaat iets van 'the more i see, the more i ...' ik heb al op ster.nl gekeken, maar daar was ie niet |
Geweldig deze topic en die sites:D
jeej eindelijk het liedje wat ik ZO lang zocht!:) |
Weet 1 van jullie trouwens dat liedje dat ze op net 5 draaien onder de reclame van Everwood? beetje rustig nr, wel mooi!
|
Ik zoek zo'n nummer en die klinkt alsof die in een slaapkamer is opgenomen en hij gaat niet over Marilyn Manson maar iets over Crapson ofzo en un tarte?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |