![]() |
Waardeloze songteksten
Ik vind het af en toe echt belachelijk hoe sommige artiesten hun teksten schrijven. Bijv:
Het was er warm en druk naast mij een lege kruk :confused: dan zal het idd erg druk zijn geweest... :s Wat vind jij wazige songteksten? |
ik lees wat boeken, kijk tv
maar daar verandert ook niets mee :confused: ik loop nu al dagen, want ik wil je wat vragen :confused: |
Ik vind die van Bush af en toe wel wazig, maar niet waardeloos.
|
Ik ben een vrouw van 40 met een sigaret
Ik heb een buitenaardse stof in mijn bloed Ik werd verleden jaar ontvoerd door een ruimteschip En sindsdien gaat het met mij niet zo goed Ik weet wel waar ze wonen want je kunt het zien als je de letters van de 'naam' omdraait De waarheid is een raadsel en het gaat als volgt t Is een goeie vriend, maar altijd te laat Ik heb een eigen flat, ik heb de radio aan t Is alweer woensdag, ik heb een Golf GTI Een tijdje terug reed ik een fietser dood Gelukkig heeft geen mens mij gezien Het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak En je maakt mij echt niks wijs Het noodlot is een raadsel en het gaat als volgt Het kost je niks en toch altijd prijs Als ik uitga ben ik een fotograaf En ik ben schrijver als ik vrienden bezoek Op het ogenblik zit ik heel even zonder werk Maar binnenkort begin ik aan een nieuwste boek In een spiegel neem ik soms alvast de pose aan Voor de foto op de achterkant Dromen zijn een raadsel en het gaat als volgt Het smelt in je hoofd en niet in je hand Ik ben een monoliet, ik ben de wetenschap Ik ben een grote man van 50 jaar Vandaag knipte ik een muis in twee En die naaide ik toen mooi maar weer aan elkaar En soms vanuit een hoek kijken mij dingen aan Vanuit de schaduw van de kathedraal Alles is een raadsel en ik weet nog niet In wat voor vorm en in welke taal Ik ben al heel erg oud en ik mis mijn vrouw Mn ouwe handen trillen heel de dag Beneden kun je kaarten bij de automaat Alhoewel dat van mijn dochter niet mag Dan zeggen ze dat ik zo goed de kaarten schud En dan lach ik elke keer maar weer mee Ik heb een raadsel over vergetelheid en het gaat als volgt Wat doet pijn en telt voor twee Na-na-na-na |
Ohja,
Ik vind ze geweldig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je vergeet ohhh eeehh ohhh! |
in de regel miles davis 0_o
|
ik zag je staan
ik zag je dus meteen zitten Baas B logica (y) |
Citaat:
Net als: Moppie moppie moppie Ik krijg je niet meer uit mijn koppie Je bent helemaal toppie Dus: moppie moppie moppie En natuurlijk de openingsregel van het oudhollandse lied 'Ketelbinkie': Toen wij uit Rotterdam vertrokken Vertrokken wij uit Rotterdam |
Citaat:
In één van zijn shows ontleed hij heel dat liedje. Het was er warm en druk naast mij een lege kruk Bert: "OH OH WAT WAS HET DRUK ER KON NIEMAND MEER BIJ!!! dr wil gewoon niemand naast je zitten, VETKLEP!!!" |
Citaat:
|
Over het algemeen hebben heel veel bands waardeloze teksten. De meesten weten het dan te verbloemen door een leuke zanglijn, maar soms valt het echt te erg op. Voorbeelden zie Face Tomorrow en 3 Days Grace. :rolleyes:
|
Frantic tic tic tic tic tic toc
|
Citaat:
People think I'm insane because I am frowning all the time Now the whole wide world is moving 'cause there's iron in my heart |
Face tomorrow heeft ook zulke waardeloze teksten!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In 'Ik ben je zat' van Hij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden zitten ook wel vreemde passages
sowieso dat vreselijk geforceerde Het leven is geen spel, het leven is geen 'wedden dat' en je stond te strippen op de bar mensen vonden het bizar je bent een beetje in de war Ja, vet bizar, iemand die staat te strippen op de bar. Verder ben ik heel benieuwd naar de tekst van 'Watskeburt' van de Jeugd van Tegenwoordig, ik versta geen hol van dat Gooise Turks of wat het ook moet voorstellen. |
O en uit 'Moppie':
Alles wat ik doe doe ik echt alleen voor jou Dus als ie een broodje kaas eet, is dat niet omdat ie honger heeft, maar alleen voor het moppie. |
Citaat:
ik vind sowieso dat je you, true en do niet bij mekaar mag zetten in een liedtekst. Het getuigt van gebrek aan testikels. |
de leipe lonsdale flava
|
|
Citaat:
|
" toen liep jij mijn leven in
en min werd plus en plus werd min " Owja joh??:S kan dat dan .... |
"Omg I can't believe it, I've never been this far away from home" x4
|
De jeugd van tegenwoordig-Watskebeurt
En de watskebeurt Watskebizzybizzy wraf wraf wraf Mensen praten serieus maar ze weten van geen ene kankermoer watskebeurt Maar er gebeurt veel, serieus, komen die vocalen nog, Of moet ik beginnen Je bent een ship trek dat sert Maar je weet niet watskebeurt, Watskebeurt, watskebeurt Je bent een MC dat klopt. Maar je komt niet op de grond Op de grond, op de grond Je bent een MC met crown, Maar je weet niet wat is new Wat is new, wat is new Je bent een shepperd zonder clan, En je weet niet bowdybow, Bowdybow, bowdybow Vieze Freddy Alsof ik dat niet weet En ik drink tot de motherfucking fles leeg is En ik pas nokku, als ik die flesjes embezzle, Dan ben ik pas stang, foshizzle. Je lacht maar ik maak hier geen motherfucking grap, Dus zuig m’n pik, je kan een lauw biertje tappen Laat de space, maar ‘k ben niet van Star Trek. Ook geen bassabas, maar ik breek wel je nek. Hahah Komt alleen uit mijn achterste, moeders met dochters verachten me Ben van baksteen, alsof je dat niet ruikt Want de een is dik en de ander gebruikt Ik ben tuig van de eerste klasse, En je wast je handen al tijdens het plassen Kijk me aan, Je weet precies hoe laat het is Baksteen, de rest is geschiedenis Je bent een ship trek dat sert Maar je weet niet watskebeurt, Watskebeurt, watskebeurt Je bent een MC dat klopt. Maar je komt niet op de grond Op de grond, op de grond Je bent een MC met crown, Maar je weet niet wat is new Wat is new, wat is new Je bent een shepperd zonder clan, En je weet niet bowdybow, Bowdybow, bowdybow Wat is new Ken, watskebeurt in de sguur Is het met jou alles rustig of gezeur met de buurt? We zijn het, bier is voor gratis of gewoon pleurisduur? Ik neem je, bowdybow, of een drukfikuur Voor alle vrouwen en chickies valt van jou tot op mijn stickies Heb die vouw in mijn dickies, zo, we houden het jiggy. Bowdybow dit als een gek met al dat goud in mijn mikkie. Twee gezichten, één formule, als Lauda en Nicky Je bent een ship trek dat sert Maar je weet niet watskebeurt, Watskebeurt, watskebeurt Je bent een MC dat klopt. Maar je komt niet op de grond Op de grond, op de grond Je bent een MC met crown, Maar je weet niet wat is new Wat is new, wat is new Je bent een shepperd zonder clan, En je weet niet bowdybow, Bowdybow, bowdybow |
Bitch wat!
Brutus op de track nou dan is vet hij is het best want de rest is fokkin whack D-MEN verder heb ik echt geen respect het is zinloos als je de moppies niet represent ik heb het talent :cool: |
Citaat:
Zelf bedacht zeker? |
Eyo ik pak mijn glas en kijk er diep in
En ga opzoek naar een vies kind Ben er zo eentje wil er zo eentje die pot met een g-string Kop met der piercing een mond die ik lief vind Chickie in een flits ik zie dat je doet chick :eek: schaam |
En dit feestje is zeker 1 van de heetste
We beesten hem zeker met teven die spacen Vreten de velen,fackers die spelen En geven de feesten de reden tot leven gvd die hele dmen garde is zo vreselijk kansloos :( |
Citaat:
Overigens is het ook niet echt een compliment voor jezelf als je zegt het beste te zijn simpelweg omdat de rest zo 'fokking whack' is. |
Citaat:
|
Die songtekst die hier staat slaat in elk geval nergens op.. komt neit eens in de buurt
|
en mijn songtekst is ook nietszeggend ja:
Not my man I sit here in my room Thinking ‘bout what you did Everything is over now And all the things you hid Yeah This love mends everything But mostly it was wrong Cause all the time we spent this day Was not were it belongs (Not were it belongs) Chorus: You are the man I don’t want, no But all the time I tried to say You are the man I don’t need, no I don’t believe you anyway There are men enough in this whole world Then why do I pick you? You’re the man I don’t want, no And still I have no clue This night was full of feelings But you don’t feel the same for me While I’m staring at the ceiling I think that you might see Yeah This whole relation thing Is just not what I expect But every time I’m on my way I still can feel you in my bed Yeah, in my bed Chorus: You are the man I don’t want, no But all the time I tried to say You are the man I don’t need, no I don’t believe you anyway There are men enough in this whole world Then why do I pick you? You’re the man I don’t want, no And still I have no clue Bridge: And all the things I didn’t want Just became true But when I see you with another girl Can’t help myself And almost forgive you --> de bridge moet nog sterker :D Chorus: You are the man I don’t want, no But all the time I tried to say You are the man I don’t need, no I don’t believe you anyway There are men enough in this whole world Then why do I pick you? You’re the man I don’t want, no And still I have no clue You are the man I don’t want, no But all the time I tried to say You are the man I don’t need, no I don’t believe you anyway There are men enough in this whole world Then why do I pick you? You’re the man I don’t want, no And still I have no clue |
O wacht... zo gaat ie echt... althans, dit haal ik van een webzijde met songteksten
Props voor de highest rocker en de watskebuuurt Watskebizzy bizzle rob robber Mensen praten serieus maar ze weten van geen ene kaaaaankermoer watskeburt Maar dr gebeurt veel serieus Komen die vocalen nog of moet ik beginnen REFREIN: Je bent een sjembek dat zeurt Maar je weet niet watskeburt, watskeburt, watskeburt Je bent een MC dat dropt Maar je komt niet tot de grond, tot de grond, tot de grond Je bent een MC met crown Maar je weet niet wat is niau, wat is niau, wat is niau Je bent een sjembek zonder klauw En je bent niet 'bout it 'bout, 'bout it 'bout, 'bout it 'bout *ok vieze freddy is aandeburt* Vieze Freddy, alsof je dat niet wist En ik drink tot de motherfucking fles leeg is Heb pas doekoe als ik bierflesjes inwissel Dan ben ik pas stang yo uhh, fo' shizzle Je lacht maar ik maak hier geen motherfucking grappen Plus uit mn pik je kan een lauw biertje tappen Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek Ook geen bhustabust maar ik breek wel je nek *ehehehehehe* Komt alleen uit m'n achterste Moeders met dochters ze verachten me Ben van baksteen. alsof je dat niet ruikt Want de een is dik en de ander gebruikt Ik ben tuig, van de eerste klasse En je wast je handen al tijdens het plassen Kijk me aan, je weet precies hoe laat het is Baksteen, de rest is geschiedenis [REFREIN] Wat is niau kauw watskeburt in de schuur Is bij jouw alles rustig of gezeur met de buur? Of zijn het biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur En ben je baudibau of een treurig figuur Voor alle vrouwen en chickies, van Joure tot Maastrikkie Heb die vrouwen in m'n dickies yo we houden het jiggy Baudibau net als een gek met al dat goud in m'n mikkie Twee gezichten een formule als Lauda en Nikki [REFREIN] Watser, watser, watser, watser Watser met jou ouwe? Keeenker keeeenker je staat te spacen Serieus gek wat praat je met mij man keeeeenker Je praat maar je weet niet eens watser met jou Je weet niet eens watser met mij maar watser met jou ouwe Keenker keenker mensen zijn aan de crack tegenwoordig, serieus Ik liep laatst door het centraal komt er een junkie naar me toe voor een euro *euro, keeenker een euro?* Ik zeg hier heb je twintig cent, zegt-ie nee hoef je niet Dus ik zeg, ja ja is goed ik ken jou ik ken jou Je komt uit Noord - uhh ja ik kom uit Noord hoe weet je dat hoe weet je dat Zeg ik ja ik ken je moeder ik heb m'n krantenwijk voor dr bezorgt - Uhh m'n moeder m'n moeder? Ik heb haar al 25 jaar niet gezien Dus ik zeg fuck jou man ik verkoop dr crack stomme slet Kanker kanker kanker junkies op het centraal Serieus, enigste vette plek van centraal is de fucking pizzahut En uhh en en en en en de meeting point maar kanker die is dicht In ieder geval centraal is een baas, vieze freddy is een baas, baksteen is een baas, highest rocker is een baas. *watskeburt* *keenker* |
43% Burnt Lyrics
i smell that whore bring me back bring me a brick take my bottle and break it pour it all out i pushed you too far self absorb that pity i want to knock you off your horse i just feel it everything's fine spit on yourself you're so beautiful crack and chip off like the sun won't shine down take your medicine like a champ while that sting can last a million years self absorb that utopia so bad i just feel it en zo kun je zien hoe sommige mensen hun liefdes verdriet verwerken (y) |
Citaat:
such worthless crust and crazed now cring to slap the wrist i sense you cracked and weak the nonexistent won't care when you fail to wake i sense you cracked and weak i wonder if you would i wonder if you could please just a small taste of the offer unrefused bonded by a muddy crippled story and now i wonder if you really ever could you're no good self-sodomize once more whore slut yet fragile and tight a reckless mangled conscience with only the imbalance of evils wait for guidance end it all now |
Citaat:
----ik keek om me heen, lijken her en der,---- ----stuiptrekking kruiddampend brandend meubulair---- over vage tekste gesproken |
Om maar wat anale vulva's te noemen;
i saw you buying a pearl jam record,and i noticed that you're gay i saw you hanging around in allston,and i noticed that you're gay i saw you riding around on your rollerblades,and i noticed that you're gay i saw you getting your tongue pierced,and i noticed that you're gay i heard you spend all day on the internet,and i noticed that you're gay i saw you drinking a frappucino,and i noticed that you're gay i saw you wearing a fucking tree shirt,and i noticed that you're gay you've got a tribal tattoo, and i noticed that you're gay shannon hoon,you're dead,kurt cobain,you're dead,jerry garcia,you're dead elton john,you're gay,joe bonni,you're gay,jm j bullock,you're gay bolt thrower,you're dropped,suffocation,you're dropped,napalm death,you're dropped you're deader than sharon tate and her baby,you've swallowed more cum than rod stewart,you've sold less records than old lady drivers,you're dead,you're gay,you're dropped pedro zamora,you're dead,freddie mercury,you're dead,mr. jessup,you're dead michael stipe,you're gay,quentin crisp,you're gay,fred schneider,you're gay sacred reich,you're dropped,cathedral,you're dropped,immolation,you're dropped you're deader than rock hudson and liberace,you've swallowed more cum than truman capote,you've sold less records than candiru and dead world,you're dead,you're gay,you're dropped. YOU P.C. FUCKING FAGGOT WHY DON'T YOU THROW IT AWAY I'LL NEVER RECYCLE THERE'S NOTHING YOU CAN SAY RECYCLING IS GAY RECYCLING IS GAY RECYCLING IS GAY RECYCLING IS GAY MY GARBAGE CAN IS FILLED WITH PLASTIC, CANS AND GLASS IF YOU TELL ME TO RECYCLE I'M GOING TO KICK YOURÿ ASS RECYCLING IS GAY RECYCLING IS GAY RECYCLING IS GAY RECYCLING IS GAY |
Citaat:
|
ik denk dat niemand ooit kan tippen aan hakkuhbar
|
Sjonge sjonge wat voel ik mij beroerd
ik heb mijn maag leeggekotst en mn darmen leeggeboerd. Ik zoop als de hel en ik ben in de hel beland, ik kraam alleen maar onzin uit, een biertje in me hand. Ik zuip me een delerium me leven naar de klote ik droom van een fles bacardi breezur zo'n grote! Door de bocht loop ik dan te tollen op me benen vanmorgen had ik zorgen, maar nu zijn ze verdwenen. Net als al me spullen,me vrouw en me kinderen probeerde nog te stoppen maar ik kon niet eens minderen. Aan lange wal, diep in een dal met de fles als het symbool van de kuil waar ik in val. Alles is kapot, een lege fles op dit schavot overal ligt glas en ik krijg een droge strot. Dus voor ik ga trillen, geef me snel een slok ik word dood en dood ziek zonder drank in me mond. Heb niks om voor te leven, behalve voor de alcohol rechtstreeks uit de tap giet ik mn eigen graf vol. Help me uit mn lijden, want ik kom moed te kort hoop stilletjes op de dag dat ik niet meer wakker word... De verslaving slaat weer eens toe voor de rum heb ik dat niet meer in huis dan drink ik wel parfum. Er zit veel te veel bloed ik mn alcohol vandaag ga alleen nog maar de deur uit voor een stuk in me kraag. Vroeger was het kroegentocht en nu ga ik klinieken af, voor de zonde in me leven is dat toch wel een zieke straf. Onbegrip en overal behalve op de bodem van je glas een driedubble whiskey komt me nu wel goed van pas. Me lot bezegeld, likeur geeft me kleur, wijn is fijn en van bier krijg je plezier. Dus schuif je stoel maar aan, drink lekker met me mee en blaas als een voetbal maar ik moet steeds naar de wc. Blunt met een bruller en een indiaan met vuurwater geef dat kind zn fles, dan houd ie wel zn snater. Geef die hond een been, een been om op te staan als een schildpad op zijn rug zie ik mijn leven verder gaan. Me kinderen zonder vader, een vrouw die me haat door me eigen toedoen, nu met me koffers op straat. Maar als ik nuchter blijf zie ik de realiteit dus val ik steeds weer terug in de tussentijd |
Citaat:
Songtekst: "Die bass moet je niet horen. Die moet je voelen!" en dat dan een x aantal keren... Dat was hem dus!... :D |
De meeste teksten zijn waardeloos.
|
Citaat:
Dat slaat wel ergens op |
Heel veel trance/dancenummers hebben als tekst van die vervelende nietszeggende kutzinnen.
I've got so much love to give I've got so much love to give The truth Often is hard to find The truth Often it leads you blind The truth Often is hard to find The truth Often it leads you blind Bah. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |