![]() |
Mijn geloof [expirimentje]
Mijn geloof
De aftiteling drupt l..............l .e.............e ...t..............t .....t..............t ......e..............e ........r...voor......r het scherm binnen. En de tranen komen h a a s t e v e n l a n g z a a m als de namen. Je tilt je hoofd en kust (zonder al te cliché te zijn) het zoute water weg. Misschien, haal jij mijn hemel wel. |
Grrr. He-le-maal niet zoals ik het wil.
Die stomme puntjes horen er niet te staan maar anders valt het idee al helemáál weg. Bluh. :mad: |
ik vind het mooi :)
vooral het stuk: je tilt je hoofd op... |
Je kan het ook eerst in word maken en dan daar een screenshot van maken, dat staat stukken mooier denk ik, maar die puntjes hebben ook wel wat.
Het gedicht vind ik niet echt leuk, het is (voor mij) wat nietszeggend. Het lijkt alsof je twee vorm geintjes heb bedacht en daarvan een gedicht heb gemaakt, natuurlijk zal dat wel niet zo zijn maar zo komt het op mij over. Ik mis wat inhoud denk ik. Hmmm, nu ik er nog wat langer naar heb gekeken vind ik dat die puntjes eigenlijk erg goed staan zo, je doet er ook langer over om het te lezen. De 'haast even langzaam' is ook erg leuk. Vorm is leuk gedaan, de rest is minder. |
Ondanks de puntjes (die mij niet echt storen overigens) vind ik het erg mooi. Sterk einde ook. Lang niet gezien. :)
|
Wat een leuke vorm. :) Goed uitgewerkt ook wel, maar ik geloof dat ik het zonder puntjes mooier had gevonden. En misschien had je net iets meer met de inhoud kunnen doen: imo komt het soms wat 'leeg' over, alsof alleen de vorm van belang is. Ik begrijp wel wat je zegt, maar heb het gevoel dat er iets ontbreekt, iets dat je gedicht echt compleet zou maken.
|
Citaat:
Btw, de eerste zin van je sig: hartje. 'Leeg'.. mja.. misschien is wel gewoon meer een vormgedichtje, alleen is dat stiekem een beetje raar voor mij. Ik ga erover nadenken ;). |
vorm vind ik minder, tekst vind ik goed! Zeker het einde! (y)
|
hele mooie tekst, vorm vind ik niet mooi.
de haakjes zou ik ook weghalen, ik vind dat een beetje raar in een gedicht eigenlijk. |
Nee haakjes laten staan!
Oeh ik vind m leuk. Het eerste stuk vind ik leuk bedacht en ook wel geinig enzo, maar het doet me niets. Citaat:
En een leuke eindzin. Voor mij had die komma alleen niet per se gehoeven. |
Citaat:
Je tilt je hoofd en kust (zonder al te cliché te zijn) het zoute water weg. Misschien, haal jij mijn hemel wel. vind ik mooi. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |