![]() |
Actieve Donorregistratie (ADR)
Hallo.
Ik wil graag een spreekbeurt hierover houden. Nu heb ik al veel informatie erover gezocht maar moet het ook een beetje snappen natuurlijk. Nu heb ik een paar vraagjes: 1. Welke wet op dit moment in werking : *Dat is toch gewoon de oude wet waarbij je alleen als donor geregistreerd ben als je dus een formulier invult en opstuur 2. Nu is er al een tijdje 2 optie's aan de gang. Het "Geen-bezwaarsysteem"of de Actieve Donorregistratie (ADR). *Wat is het verschil? 3. Ik moet dus ook een stelling doen. (Bv: Actieve Donorregistratie (ADR) zou een goede oplossing zijn voor het donorprobleem. Welke zou ik nu nemen. De: "Geen-bezaarsysteem of: Actieve Donorregistratie (ADR) (Welke is dus meer concreter,en beter om ingevoerd te worden??? BVD |
In Nederland is, voor zo ver ik weet, idd de oude wet in werking.
Wat bedoel je precies met "nu is er al een tijdje 2 optie's aan de gang? En wat is de Actieve Donorregistratie (ADR) - ook ivm punt 3. (Die ander ken ik wel.) En wil je weten wat het verschil tussen die twee is? Of tussen die en de oude wet? |
Verschil tussen die 2(geen-bewzwaar systeem en Actieve Donorregistratie (ADR) (
|
Via google vind je veel. ;)
Bv. http://www.cg-raad.nl/phpBB2/viewtop...=1381&start=0& , misschien heb je daar wat aan. |
Jah oke,maar ik wil gewoon graag van jullie weten welke ik als voorbeeld stelling
Dus Het geen-bezwaar systeem of Actieve Donorregistratie (ADR) Welke is bekender???? |
Denk zelf 's na, wij gaan toch zeker jouw huiswerk niet doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |