![]() |
[op tv] City Of Angels
Is toch van de Goo-Goo Dolls "Iris" soundtrack?
Wie heeft 'm al gezien? Moeite waard ? http://ottawa.film-can.com/FILMS/gifs/CIT-4.jpg |
ik heb hem gezien.. als je niks anders te doen hebt zeker de moeite waard (y)
|
heb hem lang geleden gezien, had van een paar mensen gehoord dat het een geweldige film was, maar zoveel vond ik er toen niet aan.
Ga hem woensdag wel nog eens kijken :) |
O god, niet weer.. Die film wordt echt eens in de 4 maanden uitgezonden.. :(
Neemt niet weg dat het een leuke film is, gewoon als je niets te doen hebt. :) |
Citaat:
Ik vond het wel een mooie film, maar dat kan ook liggen aan het liedje waar ik nog steeds helemaal weg van ben |
Citaat:
Tis idd een mooie film. Met twee hele goede acteurs. (y) |
Citaat:
Die soundtrack is support, een film is namelijk visueel. Maarruhm; als je hem nog niet gezien hebt is deze film ZEKER de moeite waard! |
Citaat:
Ik vind het een hele mooie film, ik ga zeker kijken! |
iris is een heel mooi nummer, maar 'angel' van Sarah Mclaughlan is ook heel erg mooi
|
Ik vond het wel een fijne film.
|
ik vin m sjielug :( wel heel mooie film hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond m niet zo bijzonder hoor.
|
wij hebben m thuis op dvd.. en maar 1 keertje gezien. Daarna word het toch alleen maar saai.
|
Veel te zoetsappig... (n)
|
Heel mooi, maar het einde had wel anders mogen zijn :(
|
DE SLECHTSTE RE-MAKE ALLERTIJDEN.
Elk negatief hiervan zou ritueel verbrand moeten worden. Ik haat, haat, haat, haat deze kut re-make van één van de beste films van de jaren 80. |
hmm dan moet ik de versie van de jaren 80 maar eens kijken om te vergelijken...
|
Moet je zeker een keer doen.
Der Himmel über Berlin had Bruno Ganz (Hitler in Der Untergang) in de orginele hoofdrol. |
is die in de videotheek verkrijgbaar? :o
|
heb gehuild bij deze film... dat is het enige wat ik nog weet... vond t zooooo triest!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het een mooie film. (y) Maar ik zal zeker Der Himmel über Berlin nog kijken.
Er werd een paar keer voorgelezen uit een dichtbundel, normaal weet ik wel wie die dichter was, maar het schiet me even niet te binnen. |
Citaat:
Ik vind dat er wel hele aardige stukken in voor komen. Vooral hoe die engelen worden gespeeld en wat voor dingen ze wel en niet kunnen. Wel origineel...Op zich. |
De mooiste scene uit de film: Het einde als Seth gaat zwemmen en dat die 'Neger-engel' glimlacht. Mooi (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gevoelens wel, volgens mij. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik was al overdreven emotioneel die dag :s |
Citaat:
|
ja, ik heb m ook gekeken. ik had m nog nooit gezien. heb de eerste tien minuten gemist. maar vond het einde eigenlijk niet zo. :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |