![]() |
hoe beoordelen ze bij examens???
hejj hai,,
ik maak voor wiskunde een opdracht uit examens van vorige jaar. ik heb het helemaal goed :antwoord en berekening hoe ik het gevonden heb. voor het hele opdr krijg je 5 punten. op het antwoord blad staat: 1 punt: kandidaad heeft de formule geschreven 1punt: uitgelegd hoe je met grm berekent enz enz maar ik had helemaal een andere methode gebruikt, krijg ik al die punten dan toch??? me leraar voor natuurkunde zei, ik kijk eerst naar de antwoord is die goed, dan kijk ik hoe je het gedaan hebt en als alles klopt krijg je alle punten van me, maar me leraar wiskunde zei ik kijk naar de antwoordblad als daar staat 1punt voor formule 1 punt voor blabla en je hebt een van die dingen nie, dan krijg je het ook nie hoe doen ze nou??? |
ik doe nu havo,, misschien dat iemand dat wil weten om me antwoord te geven, maar vast neh
|
Vaak geven ze op een antwoordblad meerdere mogelijkheden als er ook meerdere manieren zijn om het uit te rekenen.
Zo niet, dan staat er aan het begin van het antwoordblad in de algemene regels: Citaat:
Mocht je nog overige vragen hebben dan mag je die in de wiskundetopics plaatsen: Wiskunde A1,2 Als je een ander soort wiskunde doet (B1 of B1,2) kan je daarvoor een topic aanmaken, want die topics zijn er nog niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |