![]() |
3 gymnasium
heeej everybody!
Kga nu naar 3 gym, maar kheb een vraagje?? Ik vind Latijn makkelijker dan Grieks! Wat wordt moeilijker : Grieks of latijn Thanks a lot ;) Kisses Kim.... (y) |
ik vond latijn in de 4e moeilijker dan grieks omdat je met latijn al een stuk verder bent (een jaar) dus je krijgt ingewikkeldere dingen. Over Grieks in de 5e en de 6e weet ik nix want dat had ik niet. Latijn wordt wel vrij pittig in deze klassen, omdat je heel veel teksten moet vertalen en deze uit je kop moet leren
|
Ik hoor meestal van zowel mensen die Latijn hebben als mensen die Grieks hebben dat Grieks moeilijker wordt op den duur.
|
ik heb dit jaar, 3e gym dus, voor 't eerste jaar grieks, dus dat veel makkelijker dan latijn :p
maarre: moet jij nu dan al kiezen welke van de 2 vakken je wilt volgen?? |
Ik ga ook naar 3gymnasium..
Volgens veel mensen wordt Grieks in de 3e heel erg moeilijk. Nou dat geloof ik graag.. Heb er nu al veel moeite meer.. |
Neej hoor, Grieks was in de derde nog steeds gemakkelijk, dat werd in de vierde pas moeilijk :D:D
Latijn was in de derde wel moeilijk, maar dat kon ook komen door desinteresse en een verschrikkelijk slechte leraar (gemiddeld 30 fout per toets :D:D). |
Ik zit nu in 5 gym en om te weten hoe Grieks in de derde was, moet ik diep, heel diep in mijn geheugen graven ;).
Volgens mij was Grieks toen nog heel erg makkelijk, en werd het op den duur steeds moeilijker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |