![]() |
Verpest?
Dit gaat heel raar klinken.
Maar, mijn vriendje belde net om te vragen of ik mee ging uit eten...Nu zijn er 2 redenen waarom ik nee zei; had zo ongeveer al met mn beste vriendin afgesproken...en zn moeder is depressief en voel me echt niet op mn gemak daar nu :( (en die zou dus ook mee gaan) daarna had ik eigenlijk spijt van mn antwoord, ook al zei hij dat het niet erg was.. heb em gesmst en gebeld maar hij reageert niet! normaal neemt ie ALTIJD de telefoon op. :( hij verzekerde me ervan dat ie t niet erg vond maar t knaagt nu wel heel erg... :( heeft iemand misschien een paar troostende woorden? |
rustig maar meiske.
|
Citaat:
|
als hij aan het eten is, dan is het toch niet raar dat hij niet reageert? :s
sterkte :) |
Citaat:
|
euhm,.... hem gebeld op z'n mobiel of vaste phone? onnodig engels :o
blijven proberen? |
Citaat:
Voel me nu net een stalker. Et klinkt ook echt zo onbenullig, mn verhaaltje... Maar voel me echt ZOO klote! :( |
Citaat:
maar misschien zijn ze nu onderweg, en ligt z'n telefoon nog thuis :) |
Of je gaat even relaxen en wind je niet zo op over een kleinigheid. En dan wacht je af tot-ie terugbelt. Of je belt hem zelf terug over een paar uurtjes.
|
Citaat:
Dit is de eerste keer in 4 maanden dat ie zn telefoon niet opneemt (op de tijden dat ie aan t werken is na) |
Ja ik ben naief.
Ik vind het wel best zo :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
mss gingen ze eerder weg nu jij niet mee zou gaan, is zn telefoon mss thuis of uit, zat mogelijkheden
|
Citaat:
|
Komt wel goed, maak je niet druk.
Het is niet dat je hem het ergste ooit hebt aangedaan he :) hij zal het best wel begrijpen. |
Citaat:
:) |
Citaat:
En in de beschreven situatie is dat ook gewoon realistisch. :p |
Er zijn talloze denkbare redenen waarom hij niet opneemt. Daar hoef je echt geen drama van te maken. Post nog eens als je een week niets van 'm gehoord hebt.
|
komt wel goed ;)
|
ben nu best wel benieuwd hoe het is afgelopen eigenlijk :o
|
Citaat:
Hij sliep al... Zn vader nam op (niet echt aardig) en zijn reactie: "Had me maar door laten slapen". Ik heb mn excuses aangeboden en daarna kreeg ik een smsje dat ie van me houdt maar dat de reden waarom ik niet mee ging hem pijn deed en dat ie toch wel n beetje boos was... :( voel me dus nog steeds kut! |
tja, ik ken de hele situatie niet, maar half afgesproken met vriendin, klinkt niet alsof t heel belangrijk was en al weken vast stond, dat hij jou vraagt voor een etentje met zn moeder erbij laat wel zien dat ie jullie relatie serieus neemt.
Dus misschien had ik hetzelfde gedaan. maar geen wereldramp lijkt me, praat er nog ff over en leg het uit enZo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu goed, dat is hier niet aan de hand, maar het speelt wel in dit soort situaties. In elk geval vind ik dat ze geen zin heeft met die depressieve moeder mee te gaan een goed excuus. Dat moet je natuurlijk niet zo zeggen, maar je kunt gewoon zeggen 'ik heb geen zin'. Dat moeten mensen accepteren. |
Citaat:
En wat bedoel je met dat z'n vader niet echt aardig opnam? Hoe deed hij dan precies? |
Beetje logisch als je ligt te slapen, dat je dan niet blij bent als de telefoon gaat.
|
Citaat:
Dat wist hij, ik had em eerder al aan de telefoon gehad en toen vertelde ik dat. Ik snap alleen niet dat hij verwacht dat als ie 10minuten van tevoren belt om te vragen of ik mee ga uit eten dat ik dan meteen kán. En aangezien ik laatst ruzie heb gehad met die vriendin (dat ging onder andere ook over mn vriendje, dat het voor mij alleen nog maar om hem ging) vond ik t op dat moment belangrijk om dat niet af te zeggen (hoewel ze zei dat et best mocht. het was voor mij meer n gevoelskwestie) Ik hoop maar dat ie et me niet kwalijk blijft nemen, moet leren voor mn examens maar het lukt me gewoon echt niet om te concentreren. En wat betreft dat wakker maken; 2 minuten van tevoren kreeg ik een smsje dus zo vast sliep ie nog niet. En om iets uit te praten mogen ze MIJ altijd wakker bellen! :o |
Citaat:
|
Wat 'n ei.
|
Citaat:
Maar waarom klonk z'n vader dan onvriendelijk? Of begreep ik dat verkeerd.. |
Citaat:
Als hij boos is moet je hem lekker boos laten zijn, jij kan er niks aan doen en als hij nou ff nadenkt dan komt hij daar zelf ook achter. Citaat:
|
Ik denk dat zn vader chagrijnig was omdat ze zich beledigd hebben gevoeld ofzo..
Dat ik niet mee ging uit eten :( Maarja...dit was dus de eerste keer dat ik moest kiezen tussen vriendje &vriendinnetje en ik vond het niet leuk. Hij moet een werkstuk maken maar thuis is de PC kapot dus heb gezegd dat ik et fijn vind als ie dat hier komt maken zodat we et uit kunnen praten. Pffff......Kvoel me zo klote :bloos: :( :s :confused: |
Je mag toch wel een keer een voorstel afwijzen, je bent geen slaaf!
|
Sjezus,
Wat een slavendrijver zeg. Jij koos gewoon even voor je vriendin, omdat je al eerder wat gezeur met haar had gehad aangezien jij volgens haar te veel tijd aan hem besteedde. Als dat er bij hem niet in gaat houdt het op. Het is namelijk een goede verklaring (imho). Kortom: Hij Moet NIET Zeiken ;) |
Ik zou zeggen laat hem maar even lekker boos zijn. Als hij er lang genoeg over nadenkt ziet hij zelf ook wel in dat dit niet echt nodig is. Je zou toch niet moeten kiezen tussen je vriendin of je vriendje. Je had al afgesproken, punt. Hij zou niet moeten verwachten dat je ieder moment van de dag klaarstaat voor hem om te doen wat hij wilt. Hij wist trouwens al dat je met haar had afgesproken, dus vind het zowiezo een beetje raar dat hij dan alsnog vraagt of je meegaat.
|
Sooow, ik zie nu pas in dat het ook echt niet mijn fout is... :bloos:
heb em gister best vaak gesmst met steeds sorry's erin enzo.. maar ik laat em nu maar lekker.. donderdag gaan we uit eten (ben pas jarig geweest) en dat staat al n maand ofzo vast.. zal n ongemakkelijke situatie worde denk ik zo als het dan nog niet helemaal uitgepraat is :s |
Hij stelt zich wel een klein beetje aan hoor...
|
Citaat:
|
Niet zo onzeker! ;) Maar het kan mij best voorstellen dat het knaagt. Maar op zich, is het eigelijk nergens voor nodig. Naja...komt wel goed...en zo niet. Dan is dat heel vaag! :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haha jazeker het leukste moment van ruzie maken is het goedmaken :D maarja ruzie's & meningsverschillen horen nu eenmaal bij een relatie. Ik hoop wel dat hij nu begrijpt dat je vriendinnen ook belangrijk voor je zijn en dat je die niet zomaar aan de kant kunt zetten als hij je 10 min. van te voren opbelt. Veel plezier met goedmaken iig ;) |
Citaat:
Ben blij voor je! :cool: ... Ieder heeft wel zijn mindere momenten. :) |
the end. Slot (y)
|
Inderdaad, hij mag wel op slot :)
Afgesloten onderwerp!! :cool: |
Okee, nou succes verder :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |