![]() |
Intelligent leven???
Er is waarschijnlijk water op Mars. Als dit echt zo is zou dit dus eigenlijk bewijzen dat er in het heelal op veel planeten leven zal zijn.
Anders zou het wel heel erg toevallig zijn. Ik denk ook dat er wel 1 op de 50 zonnestelsels ook intelligent leven bevat. Alleen denk ik dat er gewoon geen mogelijkheid is om sneller dan het licht te reizen (of even snel) om andere intelligent leven te zoeken. Mischien dat we ooit intelligent leven vinden via radio signalen enzo. Maar in dat gedoe met ufo's enzo geloof ik niet. Als er echt zoiets zou zijn waarom zouden ze dan nog geen contact hebben gelegd en heeft nooit een radar of wat dan ook iets waargenomen of echt bewijs gevonden? Ik denk dat die mensen die beweren door UFO's te zijn ontvoerd gewoon bekend willen worden op t.v enzo of gewoon compleet gestoord zijn |
Erg interessant, maar niet genoeg om 'n apart topic over te beginnen lijkt mij.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=108521 Verder: Als de planeten waar intelligent leven op is inderdaad te ver van elkaar af liggen om met onze hoogste snelheid binnen ons leven te bereiken, hoeft dat geen beperking te zijn: Mensen kunnen onderweg nieuwe mensen maken, waardoor verschillende generaties de missie kunnen vervullen. Al is het dan wel heel wenselijk lijkt me dat deze niet-aardbewoners voor ze in contact komen met ander intelligent leven zoveel mogelijk over de aarde te weten komen aan boord. |
...en toen was er een andere dimensie die stijf staat van "intelligent leven"
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |