![]() |
achterna gezetten waazin
De laaste tijd als ik stoned ben en ik sta voor mn deur. Heb ik het gevoel of ik achterna wordt gezetten.....ik heb hier nog nooit last van gehad. Ook niet als ik stoned thuis kwam. Maar de laaste tijd heb ik het altijd.
En als ik dronken ben heb ik er geen last van of nuchter... Help ...mijn vraag iemand anders ook ervaring mee gehad :confused: :confused: |
:D
haha paranoia op de loer jah khebbet al meegemaakt :p één remedie --> even stoppe me smoren |
Ik heb het ook al vaak meegemaakt, ik d8 een keer dat er 2 fietsers achter me aanzaten :p . Ik heb verder geen id wat je er aan kan doen.
|
ja dan wordt je para en moet je toch even stoppen met smoken anders wordt het opeens geen plezierige bezigheid meer
|
Ik heb het nooit gehad dat ik dacht dat ik achterna werd gezeten. Wel andere vormen van paranoia. Ik dacht dat ik gek werd en dingen denken die er helemaal niet zijn enzo. Er is maar een remedie tegen en die is een tijdje niet blowen totdat het weer over is. Daarna niet weer in je oude gedrag vervallen en net zo veel blowen als nu want dan komt het binnen no time weer terug.
|
Dus minderen met de pretsigaretjes.
|
maar wanneer is dan het moment dat je denkt: ja, nu kan ie weer
|
Als je je jongeheer over 20 jaar nog omhoog wil krijgen is het sowieso niet verstandig vaker dan eens per week te 'smoken'.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vat em ook niet hoor :confused:
|
Mephosdinges, geef je bronnen of hou op met cryptisch te zeiken.
En ts, ik raad je dringend aan om te minderen. Zeker als je buiten je gebruik er geen last van hebt. Ik hou sowieso van raaskallen en complotten dus doordraverij als ik geblowd hebt, wordt vanzelf al gerelativeerd. Als je normaal helemaal nix last hebt, dan is een pauze wel welkom denk ik. |
mmm bedankt voor de tips. dus gewooon minderen met blowen..
zou het ook zo kunnen zijn ik ben namlijk voor een wedeschap 5 weken gestopt.(vorige maand) Dat je het niet meer gewent bent. Ik heb er trouwens ook al heb ik ik er de hele maand al last van die achtervolgings waazin. |
nee, dan ben je gewoon eerder stoned :P
stop er gewoon ff een tijdje mee en ga dan minder blowen dan dat je nu doet :) |
o oke kan natuurlijk stoppen.... maar dat doe ik niet ik moet gewoon gaan minderen dus :eek:
|
sowieso is het verstandig om niet iedere dag te smoken, maar dat is iets wat je zelf moet weten :)
|
mma die tijd van elke dag stoned zijn heb ik denk ik al gehad ik blow nu zo`n 3 keer per week hoog uit
|
ach joh je bent pas 16, dus misschien komt die tijd wel weer terug
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gozer, het is echt niet interessant wat je vertelt, tenzij je bedoelt dat jouw jongeheer wit met zwarte blokjes is. Dan please tell me more... (of geef eens een bron ipv jouw mening)
|
Hij geeft z'n bron in bovenstaande post. :rolleyes:
|
Citaat:
of zelf ervaring mee.... |
Laten we niet gaan lopen zeiken over of roken wel of niet slecht zou zijn voor het omhoog krijgen van je lul. Daar gaat het volgens mij niet om.
|
boh, als ik stoned ben (wat wellicht te vaak is tegenwoordig :bloos: ) heb ik altijd last van paranoia in meer of mindere mate. het is nooit zo erg dat ik er echt last van heb, en daarbij heb ik zelf donders goed door dat het komt van het tokies roken. het komt het vaakst voor als ik stoned 's avonds naar huis loop. dan heb ik altijd muziek op en kan dus niet goed horen wat er om me heen gebeurt. ik kijk dan veeeel vaker over mn schouder of ik niet beslopen wordt door hordes bloeddorstige pedofielen :eek:
Ander voorbeeld: als ik gesmoked heb, en er komt een incidentje voor met enkele niet nader te noemen heren die met mn fiets lopen te fokken(thugjes :mad: ) heb ik nooit een grote bek en ben ik para dat ik geklapt wordt. ook als zij met zn drieen (en ik ook met 2 maten) zijn en elk een kop kleiner (ik ben groot :p ) ben ik nog steeds erg onwennig in zulke situaties. Maar als et gebeurt als ik dronken ben dan komt grote bek XL in actie en kunnen ze opzouten. ook mn maten hebben t zelfde. heb er nooit last van als ik niet gerookt heb. en praktisch sinds mn eerste joint ben ik altijd net iets meer para (ach, je zou het ook "oplettend" kunnen noemen. paranoia is zo'n zwaar begrip). |
hmm kheb er zelf nooit echt last van gehad ofzo, maar als ik jou was zou ik een tijdje minderen.
ik zou zelf niet bepaald parranoia willen zijn |
Citaat:
Maar stop een tijdje met blowen, dan gaat het wel over :) |
Citaat:
|
Hahaha grappig
Wat ik wel heb als ik erg stoned ben is dat ik denk dat iedereen het op je gemunt heeft,dus als iemand op je af loopt dat je denkt ow die gaat me vast slaan. Of als je 2 groepen op elkaar ziet lopen dat je dan denkt dat er een vechtpartij gaat ontstaan enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
o :( dan heb ik tog andere belevingen als uuh iemand anders
aap? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik de laatste keren ook gehad toen ik stoned was. Ben er daarom maar een tijd meegestopt, nog steeds. Was niet leuk, werd hysterisch van een vrachtwagen die een paar rondjes reed over een industrieterrein, dacht dat het de FBI was enzo :o
|
Je moet gewoon doorblowen, aan die paranoia wen je wel.
|
Citaat:
|
als ik para ben zeg k weer ff tegen mezelf dat t op stront slaat dat ik denk dat de schaduwen mensen zijn of dat iedereen naar me kijkt.. en dan heb k er geen last meer van..
|
Dat had ik ook alleen was wanneer ik een bad-trip had... Vooral de laatste keer was echt niet leuk. Ik dacht dat iedereen naar ons aan 't kijken was en meerdere malen kreeg ik 't gevoel dat ik achtervolgd werd. Ik heb meer dan 3 uur door amsterdam gelopen met een vriend die er ook helemaal eraan was... Ik dacht ook dat we getuigen waren geweest was een drugsdeal en nog veel meer van die shit... Allemaal black-outs was echt eng... Sinds die laatste keer ben ik er helemaal mee gekapt. Die klote zooi... Ik weet niet hoe hevig 't was bij jou maar als 't zo als bij was dan zou ik ook klappen... Je doet 't voor de lol en niet om er kut bij te voelen... (goh)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |