![]() |
Snel klaarkomen bij missionaris standje
Het zit zo; als mijn vriendin en ik het missionaris standje doen kom ik veel sneller klaar dan normaal, soms al na 15/20 keer op en neer, terwijl we alle andere standjes wel gewoon zo lang kunnen doen als we willen. Hebben meer jongens dit? Nee toch? Wat valt hier aan te doen ofzo?
Alvast bedankt |
ander standje kiezen :o
|
Citaat:
|
Iedereen heeft volgens mij wel een bepaald standje waarin hij of zij veel sneller klaarkomt dan in andere standjes. Niet mee zitten.
|
waarom ga je er bij voorbaat van uit dat jij de enige jongen op aarde bent die dit heeft? Is vast niet zo.
|
Citaat:
|
Mijn vriend kan echt niet tegen de kruiwagen, en ook met meisje boven heeft hij meer moeite met het tegenhouden.
|
Ik heb het ook hoor, maar dan als we het op zn hondjes doen..
dan ben ik ook met heel weinig bewegingen al bij de finish.. moet ik ook nog ff een truucje op vinden om dat langer uit te houden:p.. |
Oefenen oefenen oefenen :D
|
mijn vriend en ik hebben hier geen last van.
maar zoals maniacman zegt: oefenen! |
heeft iedereen wel joh
doggystyle is wel leuk maar kan ik gewoon niet klaarkomen amazone vind ik wel leuk en duurt het lang voordat ik klaarkom missionaris kom ik ook moeilijk klaar totdat ik haar benen in mijn nek leg dan heb ik maar enkele minuutjes nodig :) |
mijn vriend komt ook sneller klaar met de missionaris
idd een ander standje doen of minder voorspel waardoor je minder op knappen staat. |
Ja toevallig, mijn vriend heeft precies hetzelfde. Dus komt wel vaker voor ja :)
|
hmmm ok, dit stelt me gerust :)
|
Al die drukte om niets. Het meeste wat "raar"lijkt, hebben genoeg anderen ook wel eens. Nothing to worry about
|
Je hebt een ziekte, ga er mee naar de dokter voordat het te laat is! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ahh poepies, is het uit? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Somebody Special die op z'n tijd van een snelle wip houdt |
Citaat:
|
je hebt op internet ook 1000 sites met tips om niet snel klaar te komen, die lezen en ze dan proberen (...dus idd veel oefenen)
|
Eerst een ander standje (andere standjes) doen en als laatste dus het standje waarbij je snel klaarkomt (in jouw geval Missionaris) Simpel. :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |