![]() |
[DVD speler] Update
Het zit zo, ik heb hier een film genaamd Paycheck, alleen hij doet het niet in onze Pioneer XV-DV55 beneden, maar hij doet het wel in mijn computer. Zou ik op de één of andere manier, onze Pioneer kunnen updaten met een stukje software zodat ie die dvd wel afspeelt? De film is overigens gewoon in dvd formaat.
Alvast bedankt. :) |
Het kan aan heel veel dingen liggen, maar je kunt proberen te zoeken naar firmware op de site van je fabrikant.
|
origineel of kopietje?
|
Citaat:
Het is een kopietje. :eek: :p |
Citaat:
|
Alle andere dvd kopietjes werken wel. :), alleen die film niet. :( en we hebben volgens mij alleen een + dvd speler. En de film staat zelf ook op een + schijfje, en overnieuw branden met verschillende programma's werkt ook niet. :(
|
Ik heb nog nooit gehoord van firmware updates van standalone-spelers, wel van nieuwere revisies (uiteraard). Maar de gebruikers van een oudere versie hebben dan gewoon pech.
Overigens kan zoiets aan veel dingen liggen. Toevallig op een ander booktype gebrand? Andere media? |
Citaat:
|
andere regiocode?
|
Nouja, dan verder wat al gezegd is eens bekijken. Regiocode, bestandsformaat, etc. en al andere standalone-spelers geprobeerd?
|
Citaat:
Zeg maar niets |
Zijn die dingen er wel dan? Ik zei bewust 'ik heb er nog nooit van gehoord' in plaats van 'ze zijn er niet'.
|
Mja, als het maar om 1 DVD'tje gaat dat niet werkt, dan zou ik toch maar die DVD de schuld geven en er niet te lang bij stil blijven staan. :)
Firmware updates voor standalone spelers zijn volgens mij voornamelijk voor de DivX/XviD-spelers. |
Citaat:
|
Wat dus niet vaak voorkomt.
|
Hmmz, ik zal me erbij neerleggen. Ik zal morgen eens opzoek gaan naar een goedkope dvd speler die alles wel afspeelt. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er zijn wel firmware updates, maar die zijn hier niet aan de orde lijkt me. Ze zou eens moeten kijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |