![]() |
Avil Lavigne
Ik vind haar (soms) best goed, wie nog meer??
En heb je een cd van haar. of ben je eens naar een concert geweest, wat vond je ervan? xx |
Ik vind haar niet leuk.
|
Ik vind haar een kankerwijf met kankermuziek en heb geen kankeralbum en zal dat kankerwijf nooit bezoeken.
x- Doegies -x Liefs van mij. :) |
En ze heet trouwens Avril. :)
|
o grapje
typfout |
Ik zag haar op tv en ze is niet punk
|
ik zag haar ook op tv en ik vind haar nep, al vind ze zelf van niet.
ik hou niet zo van dr muziek, laat dr maar in een gospel koor zingen of met shania twain. |
nou ik vind haar niet nep
ik vind haar wel een chick eigenlijk maar niet punk he |
Citaat:
ik was niet zo onder de indruk van haar met dat programma op mtv. |
maar het is wel een chick
|
Ze mag van mij zingen.. op tv weliswaar.. Want live is ze echt (n)
|
ze is lekker
|
k heb alle cd's en de dvd van der en nog wat unreleased shit ook, vint wel geinig :D
en ze is idd lekker :D :p |
Citaat:
maar oke x |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik Avril een vervelend kind, niet alleen omdat ze slechte muziek maakt, maar ook omdat ze beweert dat het punk is. Ik vind dat ze een week (minstens) opgesloten moet worden in een kamer waar voortdurend Ramones, Sex Pistols en Exploited zo hard mogelijk gedraaid worden. Ze is een irritante neppunker die kutpop maakt en zo is het. Haar System of a Down cover Chop Suey is wel erg hilarisch. |
niet mijn ding nee
|
En okee, ik zou haar niet uit bed trappen.
|
1, ze kan niet zingen
2, ze is wel nep 3, ze is ook nog eens lelijk |
ik hoorde haar juist live op mtv zeggen dat ze niet punk was en dat ze gewoon zichzelf was :D
maarja volgens mij is ze gewoon iemand anders |
Citaat:
En dan ook nog die hondenogen die ze elke clip een paar keer opzet. 'Kijk hoe schattig en zielig ik kan kijken!' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaa trouwens in haar clip He Wasn't
lijkt ze echt zo'n piepklein meisje.. ineens goooh |
Citaat:
|
Och, het is al jaren zo dat ze die mtvpunk/nupunk Punk noemen. Net zoals als met nümetal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
avril lavinge is helemaal te gek!!!!!
|
Citaat:
|
avril heeft anorexia las ik :o
|
Citaat:
http://www.kiss108.com/timages/page/...010007_jpg.jpg http://www.kiss108.com/timages/page/...010006_jpg.jpg http://www.kiss108.com/timages/page/...010005_jpg.jpg |
Citaat:
Daarnaast vinden Bloc Party ze zelfs niet punk, dus vind ik dat ook. |
Sheesh, en ik vond haar met make-up al niet knap. :eek:
moeilijk herkenbaar ook. Normaal heeft ze zo zwaar die zooi rondom haar ogen. |
Citaat:
Nee dit soort muziek/mensen zijn niet de moeite waard. |
|
Citaat:
kutmuziek voor altokindertjes. |
ze is lelijk en nep
slotje |
Citaat:
|
Citaat:
ik vind haar ook niet punk.. gewoon een zangeres.. ze heeft soms goede liedjes gemaakt..ze is niet de beste zangeres dat wel, mjah niet iedereen is dat. aan de ene kant vind ik haar nep en aan de andere kant weer niet..ze is gewoon een imago geworden dnek ik van, oow ja die ja.. snap je?:P en jah.. die van system of a down was ook echt(Y):P muahahaha |
Wat een gelul dat ze nep is, ze maakt poppunk waar voornamelijk 14 jarigen naar luisteren en dat doet ze gewoon goed.
Verder dacht ik dat ik he wasn't wel leuk vond maar toen ik hem op mn mp3speler luisterde viel het me tegen. |
Tja, ik heb geen problemen met haar muziek. Complicated, My Happy Ending, Don't Tell Me en He Wasn't klinken alle vier best lekker. (y) :)
|
Citaat:
forgotten is slechts een voorbeeld:P |
ucky.
|
Ik vind haar helemaal niet lelijk. :o
|
Citaat:
|
Vind haar mzuiek weinig aan, en d'r uiterlijk is nou ook niet speciaal..
Misschien ben ik gewoon veeleisend.. |
Neuh, gewoon reëel
|
Ik heb ooit iets met haar gehad, maar in het echt kan ze veel minder mooi zingen dan op tv.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |