![]() |
dans
de dans
die zwoel is los maakt aandacht trekt geilheid produceert de blikken in de ogen kunnen alleen staren |
Ik vind hem te kort, hij kan langer... En geilheid vind ik echt een walgelijk woord, maar dat kan aan mij liggen:)
Ik vind het idee eigenlijk wel leuk, maar ik denk dat je hem beter en langer kunt maken:) |
persoonlijk vind ik het niet ''leuk/fijn'' om lange gedichten te schrijven..
maar bedankt voor je mening.. :) |
Ik vind hem leuk zo(kort;)) hem langer maken zou hem ook minder maken. Geilheid is idd wat minder, maar opzich wel weer grappig:D
Verder is het leuk dat je aangeeft wat het met mensen doet, zonder interpunctie en snel gezegd, dat is wel leuk gedaan/bedacht(y) |
Ik ben ook niet bepaald fan van het woord geilheid in een gedicht. Dat is zo ehm, plastisch :p
Ik denk ook dat je er iets beters van kunt maken, nu zeg je niet zo veel. Met korte gedichten is niets mis, maar dan moet het wel iets hebben zodat het wat 'heeft' (of klinkt dat heel vaag :o) |
Citaat:
de een zal het wel wat vinden de ander totaal niet.. plastisch.. hehe grappig omschreven :P ik zou verder niet weten hoe ik hem langer zou moeten maken.. misschien zou iemand van jullie hem eens ''over'' moeten schrijven op de manier hoe jullie bedoelen zodat ik beetje een soort ''kijk'' krijg hoe jullie het bedoelen en zo.. |
Ik vind hem wel grappig, alleen geilheid. Ik vind het een afschuwelijk woord. (Dat is mijn smaak natuurlijk) Hij is wel kort, maar ik vind hem niet te kort.
|
Het ligt eraan wat je er mee wilt overbrengen maar ik vind het woord 'geilheid' er juist wel leuk bij passen. Ik moest meteen denken aan van die meisjes die zo overdreven hoerig staan te dansen.
|
Ik vind hem ook te kort. Kort kan leuk zijn, maar deze is voor mij te nietszeggend. Ik vind geilheid hier ook net niet leuk gekozen, het had leuk kunnen zijn, maar ik vind het niet helemaal passen tussen de rest.
Ook jammer dat het niet lekker doorleest, want het idee zelf vind ik wel leuk op zich. |
Ik vind 'De dans die zwoel is' erg storend. Het is gewoon -in mijn ogen- geen mooie zin. Ik heb eigenlijk geen suggestie, dus wat een nutteloze reply, maar niemand voor me heeft het nog over die zin gehad=).
Misschien nog even over nadenken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |