![]() |
zomervakantie, zie ik tegenop,maar ook weer niet...
de titel zegt het al!
ik kan m'n schatje niet zolang missen denk ik ! is er nog iemand anders die hetzelfde heeft ? we kunnen ook al niet bellen/ schrijven. maar van de andere kant is het ook wel weer heel erg leuk, lekker weer, nieuwe mensen enzo maar 4 HELE WEKEN--> AAARGH en maak me alsjeblieft niet jaloers dat jullie samen op vakantie gaan :( veel wanhopig liefs van My baby |
sorry, maar ik moet je toch jaloers maken. ik ga dus samen met mijn vriendin op vakantie. en ja tips om je eruit te helpen, ga leuke dingen doen, zoek afleiding, en dan kom je de 4 weken wel weer voorbij
|
De ultime test zou ik zeggen
|
als je je schatje niet kan missen zoek je toch gewoon een ander schatje in de tussentijd. niet dat ik dat zelf wel zou doen maar ja het is een oplossing als je niet kan wachten :)
|
Tuurlijk kun je dat wel. Je gaat heus niet dood als je hem vier weken niet ziet. Er zijn zat ergere dingen te bedenken.
|
je bent al net zo zielig als mij. nouja hij moet ook 4 héle weken weg voor stage naar 't buitenland. en ik ben gewend hem in 1 week wel 2/3 x te zien en dan ineens 4 weken niet. 'k zie er best tegenop. daarom heb ik ok niet zoveel zin in de zomervak. nouja daarna is 't wel weer leuk. maar goed, dan is de vakantie ook al weer zowat voorbij. nouja 'k zal 't wel overleven.
|
Mijn vriend gaat ook 4 weken weg en ik ga in die 4 weken 1 week weg. Vorige vakantie is ie ook weggeweest en we hebben elkaar onwijs erg gemist maar toen ie terug kan was het gewoon veeeel leuker, dus zie gewoon uit naar de dag dat je hemweer ziet. Ik ga het ook moeilijk krijgen maar het is gewoon niet anders
|
k ga t ook ontzettend zwaar hebbe kben zelf begin mei naar salou gegaan (10dagen was de bedoeling)maar ben na 4 dagen nara huis gekome zo erg miste ik m was gewoon niks aan..
nu gaat hij over n maandje zelf met een vriend maar hij gaat 13 dagen en hij kan niet trugkomen hoe graag ie ook wil want dan laat ie die vriend in de steek!! ik was daar met nog 9 anderen dus liet niemand 8er.. kga t echt heel moeilijk hebben en zoveel mogelijk afleiding zoeken maar ja worden veel traantjes gelaten denk ik :'( |
Ik ga mijn vriend ook 4 weken missen van de vakantie en ik heb er nou niet echt zin in, maar ik denk dat we het wel gaan overleven....
|
je moet niet de hele dag aan m gaan zitten denken, daar heb je niks aan (klinkt stom maar tis zo) en gewoon zoveel mogelijk leuke dingen doen, nieuwe mensen leren kennen. en misschien is t ook wel es goed elkaar een paar weekjes niet te zien.... ;)
Ik moet Michke 2 weken missen..... :( maar dat houd ik (hoop ik) wel vol.. |
Ik zie ook tegen de vakantie op, maar niet om dezelfde reden..
Wees blij dat je zekerheid hebt dat ie voor jou kiest en dan heb je iets om naar uit te kijken! geloof me meissie, ik zou er een moord voor doen om in jouw situatie te zitten! |
een vriend a moi moet z'n zijn vriendinnetje 5 weken missen... ga wel leuke dingen met 'm doen zodat hij zich niet helemaal rot gaat voelen omdat ze weg is :)
|
jah kweet:S ik moet de mijne 4 weke misse en waarschijnlijk is hij ook nog op vakantie alz ik trug kom en van me ouderz mag hij nie meej met onz en ik nie meej met hem:( maja.. van de andere kant ook wel leuk, lekker op vakantie.. maar je leert natuurlijk wel andere mense kenne en hij ook.. ben bez wel bang dat k em kwijt raak eigelijk:s op vakantie enzo ist toch een heel andere sfeer ga je veel sneller met mense om enzo.. en ik blijf em toch wel trouw da weet k van mezelf.. hope dat hij dat ook doet:)
|
jah kweet:S ik moet de mijne 4 weke misse en waarschijnlijk is hij ook nog op vakantie alz ik trug kom en van me ouderz mag hij nie meej met onz en ik nie meej met hem maja.. van de andere kant ook wel leuk, lekker op vakantie.. maar je leert natuurlijk wel andere mense kenne en hij ook.. ben bez wel bang dat k em kwijt raak eigelijk:s op vakantie enzo ist toch een heel andere sfeer ga je veel sneller met mense om enzo.. en ik blijf em toch wel trouw da weet k van mezelf.. hope dat hij dat ook doet
precies! dat bedoel ik ! en ik vind het doodeng, want ik wil hem niet kwijt! liefs my baby |
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
|
rainbow heeft dus ook zoiets.....?
tjah we kunnen mekaar ook niet bereiken, ik zit 4 weken in Frankrijk en hij in de VS! dus dat schiet ook nie op heeft verder niemand dit? liefs my baby |
Hmmm kzie nog steeds tegen de vakantie op, maar dan wéér om andere redenen :S
Kga het iig moeilijk krijgen.. Ach ik hou het wel vol denk ik.. Kzal wel moeten :Z |
Zullen we ruilen??? Ik zie hem 7 (!!!!!) hele weken NIET!!!
Das pas klote! (SNIK!) |
wat zijn wij allemaal zielig he?
en 7 weken is helemaal lang!!!!! en dark voice: sterkte ik weet niet wat er aan de hand is maar je klinkt/bent niet zo vrolijk heb ik het idee, als je ergens mee zit ofzo en je wilt er met me over praten(zal wel niet maar toch...) dan moet je het maar ffies laten weten veel liefs my baby |
kmoet m ook 4 of 5 weken missen..snik
gelukkig gaat er een vriendin van me mee op vakantie dus heb ik nog wat te doen...:( :(:(:(:( en dr zijn nog veel meer andere redenen wrom ik geen zin heb ik vakantie...:( |
juist leuk dat houd de relatie spannend
|
vind je ?
nou ik niet zo eiglijk, tis een beetje te spannend! en daz nie zo leuk ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
TefnachT: heb je een relatie die je in de vakantie moet missen dan?
ik zie er niet meer zo heel erg tegenop.... :) |
Komop meisie.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik moet hem alleen 6 weken missen. Misschien kunnen we hierover mailen? Mail me gauw. nahla@dolfijn.nl |
Je kan toch af en toe wel bellen?? Maakt het ietsje minder erg :) En hij kan je smsen enzow tralala..
|
bellen gaat niet want hij zit in amerika en ik in frankrijk op een camping :(
smsen tjah week nie of we wel bereik hebben.... kuss my baby |
Citaat:
|
Citaat:
|
TefnachT schreef:
kan je naar hem verlangen ja maar dat doe ik zowieso al daar heb ik geen vakantie voor nodig.....:) als ik in frankrijk zit de eerste week is hij nog thuis dus dan ist nog niet zo errug (we bellen dan :D) maar de rest............. kuzZzah my baby |
hijs vandaag weg gegaan :(
komt ong. vrijdag thuis :D kus mybaby |
whoeps zat op de naam van me vriendje (hij had zich niet afgemeld :))
my baby |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |