![]() |
Vrouwen: wat zouden jullie doen als je voor een dag een man was?
Wat heb je nu al altijd willen doen, als je voor een dag een man zou zijn?
En ja, het meest voor de hand liggende is met jezelf spelen ( ha...ha) Maar denk even verder. Wat heb je weleens gehad van "een man kan dit wel maken, en een vrouw niet". Oftewel: wat missen wij vrouwen in ons leven :D |
Ik mis niks in me leven hoor.
Wat ik zal doen? Meiden rond me leeftijd op de stang jagen. Je weet wel van die meiden die echt denken dat ze lekker zijn. Heletijd irriteren en: 'hee schatje of pssssst' zeggen. Whahaha :D Soort van versieren maar gewoon pestten. :p Verder niks bijzonders :) |
ik mis eigenlijk oowk niet echt iets in het leven .. komt denk ik omdat je nix anders gewend bent :D
|
Citaat:
Om maar een voorbeeld te noemen. |
Citaat:
Als je heel je leven een gem. vrouweniq hebt, terwijl je niet weet dat er een hoger manneniq is dan mis je het ook niet. (y) |
Ik wil tegen bomen plassen :cool:
|
Citaat:
|
Hehe. :o
|
*Natuurlijk seks hebben met een meisje, ik wil wel eens weten hoe dat technisch aanvoelt :)
*Heel zware dingen opheffen, zo van "cooool, dat ik da nu kan! :cool: " *Me stoer gedragen, gaan playen enzo, misschien begrijp ik dan eindelijk eens hoe het voelt om een mannelijk ego te hebben :rolleyes: :p *eten! Ik zou heel veel eten, want zoals mannen kunnen schransen (y) *Mezelf bewonderen in de spiegel, want een gespierd mannenlichaam is mooi. |
Veel drinken. En dan staand plassen. Vooral heel veel staand plassen.
|
Plassen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
* Meiden versieren
* Met mezelf spelen:o * Met andere mannen het café induiken. Weet ik eindelijk hoe ze ouwehoeren als er geen vrouwen bij zijn |
Dit topic discrimineert.
|
Ik ben al een man. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit topic werkt groepsvorming in de hand, ik pleit voor een slotje.
|
Citaat:
Wij kunnen meerdere keren na elkaar klaarkomen, de meeste mannen zijn al uitgeteld na één keer en krijgen dan nog de oerachterlijke neiging om in slaap te vallen :rolleyes: :p (ik zeg duidelijk "de meeste", want er bestaan uitzonderingen genoeg) |
Citaat:
|
ontbijten, studeren, eten, forummen, lezen. En natuurlijk masturberen, mijn vriend vragen om me te pijpen (zou hij? :P), en als hij die dag een vrouw zou zijn seks met hem hebben.
Tegen een boom plassen kan ik zo ook wel. |
Weet ik nog niet.
|
weet je waar ik geen vat op kan krijgen
als mannen playen hoor je van alle vrouwelijke kanten komen: vieze player.. etcetc en standtepede verklaren een aantal hier dat ze het zelf zouden doen |
Citaat:
heel oninteressant |
Citaat:
|
Tegen een boom plassen
|
WAAROM wil iedereen zo graag tegen een boom plassen? En als je zo graag tegen een boom wil plassen, ga naar buiten, doe je rokje omhoog en je broekje omlaag, leun een beetje achterover en plassen maar! Je hebt echt geen penis nodig om een boom te kunnen raken, zo klein zijn bomen niet.
|
Citaat:
|
Ik wil geen man zijn, maar als het perse moest dan zou ik nog een keer naar voetbal gaan en kijken waarom ik het dan opeens wel leuk vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rukken, staand pissen en tegen elk "hoi ik vind mezelf lekker wijf" zeggen: lelijke SNOL.
:) |
Sex hebben met een meisje.
En niet tegen een boom plassen, dat is vies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet staand plassen? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? |
Citaat:
bespaart tijd vandaar die urinoires dingen achtig iets:p dit is echt prachtig om te lezen:P gehe |
Citaat:
|
Met ontbloot bovenlijf lopen. Gewoon, over straat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Plassen in het openbaar tegen openbare dingen én thuis staand plassen. Met het eerste is wel wat mis, met het tweede niet. |
Herrie schoppen :p .
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |