![]() |
het grote succeswenstopic
jahhhaaaaaaaaaa, hij mocht vanaf gister, maar volgens mij heeft niemand het nog gedaan, dus bij deze:
iedereen heel veel succes bij de voorbereiding, en natuurlijk bij het maken van de examens! ik heb vertrouwen in jullie. kus! fantome |
Veel succes allemaal!
|
Eh ja, veel succes!
|
Bedankt :D
En voor de rest ook veel succes natuurlijk (y) Laten we ervoor zorgen dat er een ongekend slaagpercentage dit jaar komt. |
Ik wens iedereen nu eerst gewoon heel veel succes nog met leren, hoor;) En veel concentratie toegewenst natuurlijk:p
|
Citaat:
|
Thanks !! :D :( dat heb ik wel nodig... ben te zenuw8ig... kwil slagen !!!!!!!! :mad: :rolleyes:
___________ maar voor de andere examenkandidaten... ook Succes gewenst !! :) |
Citaat:
|
Ja klote, ik ben ook super zenuwachtig!
Maarjaa succes!! :D |
Ik ben ook zenuwachtig hoewel ik bijna 100% zeker ben dat ik slaag :|. Maar succes allemaal!!!
|
Citaat:
|
Succes! Nog even doorbijten en dan hopelijk allemaal slagen :cool:
|
heeel veel succes :)
en gwoon relax blijven :rolleyes: |
haha, 't is je gelukt (Y)
voor iedereen: heel veel succes. Maar ik weet dat jullie 't niet nodig hebben, want zonder gaat het ook lukken! :) |
Ik quote alles hierboven en zeg ook succes iedereen.
(maar komt toch wel goed) :D |
Beste mensen!
Alle the best :D Kus, Koekiemonstertje |
Citaat:
|
Succes allemaal! :D (Y) !
|
Ik wens jullie allemaal veel suc6. En wij gaan allemaal slagen. :D
Je kan het good luck ;) Skilly :D |
Iedereen heel veel succes! enneh... maak je niet zo druk, het valt allemaal best mee!
|
ja suc6 dan maar :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wij gaan allemaal slagen :)
|
tja. slagen zullen we!
|
@ balance: vanzelfsprekend (y) :D
|
als iedereen het verneukt slaagt 70%.. .dus jongens!
doe niet je best! dankjewel! |
Heel veel succes allemaal!! Lijkt erger dan het is, geniet er gewoon van en ontspan je tussen de examens, heb je meer aan dan nog zo veel mogelijk proberen te leren.
|
Heel veel succes iedereen en je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn.
Dat is nergens voor nodig! Oja, en jullie gaan sowieso allemaal slagen dus |
Veel geluk met de examens!
|
Jaa egt suuper veel succes iedereen!!! (y) (y)
Komt allemaal goed!! :cool: |
haha, welnu, heel veel succes met je CSE. we hebben een kei relaxt rooster, en de toetsen zijn toch al gemakkelijker dan je gewend bent, dus geen zorgen geen zorgen. ik hoop dat je net zo vrolijk naar school zult gaan als ik. En waag het niet te stressen vlak van te voren, als je gezellig met je klasgenoten kletst, beloof ik je dat je een voldoende haalt :)
good luck! |
Citaat:
het zijn ook plotseling veel minder examens dan ik dacht (y) oja, en: succes allemaal ;) |
SUC10 ALLEMAAL!!
en hopen dat ieeedeeerreeen slaagt! |
Heel, heel, heel veel succ6 allemaal. Kom hier dan wel niet zó vaak (dit subforum) maar wens jullie allemaal het beste :)
En gewoon slagen nu, kreng! *zweepslag* :evil: |
alle mede studentjes ook heel veel succes natuurlijk en we gan allemaal slagen :o
|
jaaaaa succes allemaal!!!!!
we kunnen het :P |
Heel erg veel succes!
|
succes iedereen!
|
Ach mensen, het gaat ons allemaal lukken dit jaar om te slagen. Ik zeg alvast; "Proficiat!" :rolleyes: :D
|
Veel succes allemaal.
|
Ik duim voor jullie allemaal, het valt echt mee, geloof me jullie slagen gewoon (y)
|
*wenst nogmaals succes*
Ditmaal niet alleen voor het leren, maar ook voor het maken van de examens en voor het niet al te zenuwachtig zijn! |
Citaat:
|
Lekker persoonlijk topic dit. :p
Toch iedereen succes gewenst die dit jaar examen doet. |
Succes! :)
|
Nou vooruit dan maar..
Voor iedereen die eindexamen doet: Heel veel succes met de voorbereidingen én de examens! You can do it ;) |
|
succes iedereen!
|
Veel suc6 iedereen!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35. |