![]() |
enquete
Enquête_______________________________
Deze enquete is gemaakt voor een opdracht op school! Wij willen jullie vriendelijk vragen om ons een beetje op weg te helpen om hem in te vullen. Alvast bedankt! Geslacht: Man / Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar O 19 Jaar t/m 24 Jaar O Ouder Ga je wel eens uit? Ja / Nee Zo ja waar ga je dan meestal heen? Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Cafe/restaurant, O Festivals, O Kroeg, O Discotheek, O Rondvaartboot O Of anders namelijk: Waarom ga je uit? Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? Op welke dag(en) het liefst? Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? Bedankt voor uw medewerking. |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Meestal Hilversum. Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Af en toe, ja. Waar ga je het liefst naar toe? O Cafe/restaurant, O Kroeg, O Discotheek (maar dan wel een beetje kleine, niet van die massadingen). Waarom ga je uit? Gezelligheid. Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 3x Op welke dag(en) het liefst? Zaterdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? Ga nooit in Utrecht uit. Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? Zie vorige vraag. |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 19 Jaar t/m 24 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? groningen of enschede Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? nee Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscoop, O Cafe/restaurant, Waarom ga je uit? Omdat ik dat leuk vind, in het geval van 'kroeg' meestal omdat iemand me dan mee heeft gevraagd en ik niet ongezellig wil doen Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 1 of 2 keer ofzo? Op welke dag(en) het liefst? boeit niet Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? geen idee, ben nooit in utrecht in een discotheek geweest Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? geen idee, heb vrij weinig ervaring met het uitgaansleven in utrecht |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Tilburg en Reusel Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Elastiek Muziek !!! Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Festivals, O Kroeg, O Discotheek, Waarom ga je uit? gezellig; met mijn vrienden lol hebben !! Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 4 keer .. Op welke dag(en) het liefst? vrijdag/zaterdag tilburg en zaterdag/zondag reusel Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? ik woon heel ver van utrecht af... ben er nooit uitgeweest.. Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? zie vorige vraag.. |
Citaat:
|
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Heerde (Veluwe) Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? nee Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Kroeg, O Discotheek, Waarom ga je uit? Is gezellig, beetje schik hebben met vrienden Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 4 keer Op welke dag(en) het liefst? Zaterdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? geen idee, nooit geweest Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? nvt Bedankt voor uw medewerking. Graag gedaan hoor :) |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? de schuur in eethen of de kelder in hank Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? nee, haast nooit Waar ga je het liefst naar toe? O Cafe/restaurant, O Kroeg, O Discotheek, Waarom ga je uit? voor mijn plezier en nieuwe mensen leren kennen Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 2 keer ofzo Op welke dag(en) het liefst? zaterdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? ben daar nooit geweest Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? ze zeggen dat het daar leuk is, dus geef ik een 7 Bedankt voor uw medewerking. |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Meppel Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Weinig Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Kroeg, O Discotheek, Waarom ga je uit? Ontspanning Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 1x Op welke dag(en) het liefst? Vrijdag of zaterdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? Geen idee, ik ken Utrecht niet Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? See above Bedankt voor uw medewerking. [/B][/QUOTE] |
Geslacht:
Man / Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar O 19 Jaar t/m 24 Jaar O Ouder Ga je wel eens uit? Ja / Nee Zo ja waar ga je dan meestal heen? kroegen en concerten Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? het liefst per jaar zo veel mogelijk concerten en festivals...ja dus. Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Cafe/restaurant, O Festivals, O Kroeg, O Discotheek, O Rondvaartboot O Of anders namelijk: Waarom ga je uit? Omdat het gezellig is. Samen met mijn vrienden. Bands kijken of kansloos zuipen. Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? ligt eraan zo'n 8 tot 15 keer Op welke dag(en) het liefst? woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag (maar meestal niet alle vier de dagen. Meestal 2) Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? In Utrecht het liefst naar de Tivoli en discotheken ken ik er niet, want ik ga nooit naar discotheken. Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? Kan ik niet zeggen, want zo vaak kom ik niet in Utrecht. Bedankt voor uw medewerking. |
Citaat:
|
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Danscafé Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Telt het Bevrijdingsfestival mee? :o Ik wil ook nog een keer naar Lowlands, maar daar moet ik even tijd en geld voor zien te vinden.. Waar ga je het liefst naar toe? O Kroeg, O Discotheek, Waarom ga je uit? Gezelligheid, en ik hou van dansen.. Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 1 a 2x Op welke dag(en) het liefst? zaterdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? De Beurs. The Jam en The Whoo wil ik ook nog eens proberen, maar dan wel als mijn vrienden er in mogen. (uitsmijtprobleem) Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? 7,5: deurbeleid is streng, maar als je erin komt is dat gewoon fijn. (hypocriet jaja!) Bovendien: als ik volgend jaar ga studeren heb ik ook geen zin om tussen al die middelbare scholieren te gaan staan. Misschien wat meer uitgaansgelegenheden waar je 16 mag zijn? (nee, geen Tivoli) |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Pub in waar ik woon, of het poolcentrum soms Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Ja, soms. Kost meer geld. Waar ga je het liefst naar toe? O Festivals, O Kroeg, O Of anders namelijk: poolen Waarom ga je uit? Gezellig, en contacten onderhouden enzo Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 2 a 3 keer Op welke dag(en) het liefst? zaterdag of anders vrijdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? kom ik nooit Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? nvt Bedankt voor uw medewerking. |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? kroegen in amersfoort Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? soms naar concerten. Waar ga je het liefst naar toe? O Kroeg, Waarom ga je uit? gezellig Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 3 keer Op welke dag(en) het liefst? donderdag, vrijdag of zaterdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? nergens. Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? - |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? utrecht / delft Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? ja Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Cafe/restaurant, O Discotheek, Waarom ga je uit? Voor de gezlligheid Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 2x Op welke dag(en) het liefst? vrijdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? stairway to heaven / boothill Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? 8 |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 19 Jaar t/m 24 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Meestal Utrecht, soms Eindhoven Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? eigenlijk niet, ik ben ooit 1x naar een concert geweest Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen O Cafe/restaurant O Kroeg O Of anders namelijk: Societeit, studiefeesten in kroeg of discotheek Waarom ga je uit? Om vrienden te ontmoeten, nieuwe mensen te leren kennen, ter ontspanning, om te dansen en voor de fun. Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? Ongeveer 10x Op welke dag(en) het liefst? Maandag, woensdag en donderdag, soms zaterdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? Next (eigenlijk best fout maar er komen veel mensen die ik ken), Storm, Pakhuis, Filemon, Ouwe Dikke Dries, Zotte en als er een studiefeest is in de Monza, Arena of Cityhall ga er ook wel eens heen. Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? 9 |
Geslacht:
Man Leeftijd? O 19 Jaar t/m 24 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Over het algemeen naar kroegen in Maastricht. Ook ga ik wel eens in mijn stad waar ik studeer (Tilburg) uit. Dan is het voornamelijk ook kroegen of ecofeesten. Heel soms ga ik naar een discotheek (Hasselt: Atmoz / Versuz, Aken: Starfish, Beek: Mondial en Heerlen: Peppermill). Ook komt Valkenburg een heel enkel keertje aan de beurt (ook kroegen). Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Bijna nooit. Al ben ik vorig jaar naar Sensation Black geweest. Supervet. :cool: Dit jaar ga ik ook weer, zowel naar Sensation White en Black. Maar dat zijn eigenlijk dus de enige keren dat ik naar dat soort dingen ga. Verder heb ik daar geen tijd / geld voor. Waar ga je het liefst naar toe? O Kroeg, O Discotheek Waarom ga je uit? - Gezelligheid - Praatje met vrienden - Nieuwe mensen leren kennen (al ben ik verlegen) Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? Elke zaterdag en soms een donderdag / vrijdag... ik houd het bij 5 à 6 keer per maand. Op welke dag(en) het liefst? Zaterdag... en soms dus donderdag (in Tilburg) of vrijdag. Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? Utrecht? :o Daar ken ik geen tenten van naam. :p Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? Weet niet, nog nooit geweest. Bedankt voor uw medewerking. Geen dank. :evil: |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 19 Jaar t/m 24 Jaar Ga je wel eens uit? Ja (heel soms) Zo ja waar ga je dan meestal heen? optredens van bandjes, bioscoop Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? ja Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Festivals, Waarom ga je uit? omdat het sociaal is en kan ook best leuk zijn Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? hooguit 1 keer per maand, meer 1 keer in de 2 of 3 maanden Op welke dag(en) het liefst? vrijdag, ov Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? ik houd niet van dischotheken en al helemaal niet in Utrecht Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? ben daar nog nooit uit geweest |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar (nl. 18) Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Een bar of discotheek Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Ja wel eens Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Cafe/restaurant, O Festivals, O Kroeg, O Discotheek, Dit van alles een beetje Waarom ga je uit? Gezelligheid, sociale contacten, vrienden eten/praten/drankje doen, niuewe mensen leren kennen Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? +-4 keer per maand echt uit en dan nog 1-2 keer per week gewoon iets drinken Op welke dag(en) het liefst? Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? Ben 1 keer in Utrecht itgeweest maar zou niet meer weten hoe alles heet Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? uhm op die ene keer gebaseerd een 7 |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 19 Jaar t/m 24 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Discotheken in Rotterdam, Den Haag of Amsterdam.. cafe's in Leiden of Den Haag Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Nee Waar ga je het liefst naar toe? O Cafe/restaurant, O Discotheek, Waarom ga je uit? Gezelligheid en om te dansen Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? ongeveer 10 keer (hangt er dus vanaf wat je onder uitgaan verstaat, onder uitgaan versta ik een bezoek aan een discotheek) Op welke dag(en) het liefst? Donderdag en zaterdag (zelfde definitie als bovenstaand) Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? Nooit naar Utrecht. Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? 3 |
Citaat:
|
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 19 Jaar t/m 24 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? bios / café / discotheek Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? zelden Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Cafe/restaurant, O Kroeg, O Of anders namelijk: theater Waarom ga je uit? Ontspanning: gezellig met vrienden. Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 0,5x Op welke dag(en) het liefst? zaterdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? :confused: Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? :confused: |
Waarom mag je niet meedoen als je 15 bent :(
Ik had net zo'n zin om die enquete in te vullen... |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 19 Jaar t/m 24 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Paradiso, L&B, Gieter, Panama, Korsakoff Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Nee Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Cafe/restaurant, O Kroeg, O Discotheek, Waarom ga je uit? Omdat het leuk is! Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? Toch minimaal wel 4 keer per maand. Op welke dag(en) het liefst? Pfff, wisselt. Sowieso elke donderdag, soms ook nog maandag, vrijdag of dinsdag. Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? Ik ga nooit in Utrecht uit Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? Geen idee |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 19 Jaar t/m 24 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Kroeg in het dorp of omgeving Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Ja, beide Waar ga je het liefst naar toe? O Cafe/restaurant, O Festivals, O Kroeg Waarom ga je uit? Gezelligheid, vrienden zien Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 1 of 2 keer gemiddeld denk ik, maar zeer verschillend Op welke dag(en) het liefst? Vrijdag of zaterdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? Kom er nooit Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? Kan ik dus geen cijfer aan geven |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 19 Jaar t/m 24 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Groningen Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Jazeker Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Cafe/restaurant, O Festivals, O Kroeg, Waarom ga je uit? Omdat ik het leuk vind :confused:. Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 6x? Op welke dag(en) het liefst? Donderdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? Geen idee, Tivoli? Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? Geen idee. |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O Ouder Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Utrecht Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Ja, lowlands,pinkpop, bevrijdingsfestival, parkpop, festival de beschaving, de Parade Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Cafe/restaurant, O Festivals, O Kroeg, Waarom ga je uit? Voor de gezelligheid en voor de ontspanning. Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? ongeveer 4 keer in de maand Op welke dag(en) het liefst? donderdag, vrijdag, zaterdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? Tivoli en de Ekko Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? 7,5 |
Geslacht:
Man / Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar O 19 Jaar t/m 24 Jaar O Ouder Ga je wel eens uit? Ja / Nee Zo ja waar ga je dan meestal heen? naar de sociëteit, bill's bar, dancing bruins en naar de plaatselijke kroegen Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? niet vaak Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Cafe/restaurant, O Festivals, O Kroeg, O Discotheek , O Rondvaartboot O Of anders namelijk: Waarom ga je uit? sociale contacten te onderhouden, lol maken en gewoon de gezelligheid Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? ongeveer 4 keer per week, dusse 16 keer ofzo Op welke dag(en) het liefst? dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? kom niet in de buurt van Utrecht Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? geen idee |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? Eindhoven Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? Heel af en toe, eigenlijk bijna nooit Waar ga je het liefst naar toe? O Bioscopen, O Cafe/restaurant, O Kroeg, O Discotheek, Waarom ga je uit? Het is gezellig Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 1x Op welke dag(en) het liefst? Vrijdag/zaterdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? -- Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? -- |
Geslacht:
Vrouw Leeftijd? O 16 Jaar t/m 18 Jaar Ga je wel eens uit? Ja Zo ja waar ga je dan meestal heen? The Cave in Heerlen Ga je ook wel eens naar concerten of grote festivals? ja beiden Waar ga je het liefst naar toe? O Cafe/restaurant, O Festivals, O Kroeg, Waarom ga je uit? om me te vermaken en mn vrienden weer te zien Hoe vaak ga je ongeveer per Maand uit? 2 a 3 keer Op welke dag(en) het liefst? zaterdag Waar ga je het liefst heen in Utrecht qua Discotheek etc? nergens, ik kom niet in utrecht Welk cijfer zal je geven aan het uitgaansleven in Utrecht? nvt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |