![]() |
Wiskunde
ik heb het wiskunde boek getal en ruimte deel1 en deel 2 (deel 2 is examen training) ik heb op de site gekeken www.watmoetikleren.nl maar weret iemand welke hoofdstukken dat zijn... :confused:
niveau van het boek is trouwens gem.theoretisch |
Je moet alle hoofdstukken van beide boeken kennen... (deel 2 is indd herhaling van deel 1).. :cool:
|
Wiskunde, wat mag je mee?
Hallo allemaal
Wat mag je voor wiskunde allemaal mee? Geo, ook een passer enzo? Thanks Kmba |
ik denk.
geo passer lineaal (al vraag ik me af wat je daaraan hebt als je een geo hebt;)) rekenmachine natuurlijk en potlood gum kleurtjes misschien:p ehhh oh zo'n windroos of hoe hiet dat:| maar ik ben mijn kwijt :s |
Maar voor vmbo TL wiskunde mag je een passer mee? :)
|
dat weetik niet:o
neem gewoon mee. kun je altijd nog wegleggen ofzo:p |
AT: love-THE-world
Wat is en windroos :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
zo'n ding met alle windrichtingen op en alle grades enzo:o :confused: |
ja je moet passer meenemen.
|
Citaat:
je kan ok je geo gebruiken. |
Mijn leraar heeft een blad uit gedeeld waarop staat;
Wiskunde - Wat moet je bij je hebben? - Rekenmachine (zonder hoesje) - Balpen - Potlood HB - Geo-driehoek (hoekmeter is ook toegestaan) - Vlakgom - Puntenslijper - Schaar - Lijm ( :confused: ) - Kleurpotloden - Passer - Liniaal (van 30 CM) Duss.. :) |
hebben jullie wiskunde al geleerd
[edit door balance] De titel was: hebben jullie wiskunde al geleerd?
ik nog niet, stom eigenlijk want heb het donderdag samen met maatschappij:s maarja nog 2 tussenuren. |
ik heb maatschappijleer.. dat word moeilijk denk ik.. :o
|
ja ik heb het alle 2.
|
ik ook alle 2.. Maar waarschijnlijk komt er dit jaar veel sinus, cosinus, tangens, omdat ze dat vorig jaar niet hebben gedaan.
|
gaaf hoop het!
|
gaaf hoop het!
|
ben er mee bezig heb ook zo'n quickscan gedaan had maar 53%!!! maar ik mag min. een 3,7 hale voor een 6 dus dat moet lukke!! ;)
|
Citaat:
maar k heb van 11 uur tot half 2 nix dus dan word het ff overkijken :D als da lukt |
Ik heb wiskunde nog niet geleerd :D
Ik ga vandaag denk ik eerst maar mijn ma2 leren :o |
ik hebnet zon wiskunde quick scangedaan heeft ie mijn coma's als punten gelezen :mad: mja toch nog48% :o :o
|
ik snap tog nix van wiskunde dusja.. :s
mijn examen zal ook wel niet lukken.. :( maar ik hoop dat er niet te veel van dat meetkunde in zit, en dat ruimtelijk inzicht want als dat er veel in zit kan ik men examen wel al vergeten.. (n) |
Jaaah ik weet wat je moet leren,
heb het zelfde boek als jou.. Hoofdstuk 1 t/m 7 Is er ons gezegd.. :) |
Citaat:
maar ik MOET een 4,6 halen. voor sk heb ik het namelijk ook al verneukt:o naja eh tja:( hopen dat het meevalt of dat ik een goeie wiskunde dag heb ofzo :o |
idd 1 t/m 7 en dat laatste hoofdstuk van statistieken niet. (hft 8 dus denk ik?)
|
mij is ook nog verteld dat
hoofd 1,2,3,4 ongeveer 20% van het examen is en hoofd 5,6 en 7 (van het 2de boek dus) 80% van het examen is. hoofd 8 hoef je idd niet te leren |
Welke site was dat, dat je kunt oefenen quikscan???
|
waar kan je die test doen???????
|
Ik hoop zoooo erg dat de Tangens, Sinus en de Cosinus erin komen!
Dat is erbij ons echt ingestampt en het zou jammer zijn als we dit niet krijgen op het examen. Hoewel ik er goed voor sta voor Wiskunde (7,5) maar ik me toch zorgen over het examen. Het Wiskunde examen van 2003 vond ik niet echt bepaald makkelijk. Dus ik ga zometeen flink leren en hopen dat het genoeg is. (vrijdag Engels. Word een makkie) |
Citaat:
|
we hebben ja meetkunde op examen dus o.a cos, sin en tan
|
5.6.7 leren met 9 oefenen
|
Neej.... Word n probleem.... Alhoewel, k moet n 4 halen om op mn eindlijst n 6 te staan..... Moet lukke :D
|
formulekaart
Ff vraagje....
Mag je bij wiskunde nu wel of geen formulekaart gebruiken? Eerst zei de leraar dat we die kregen, toen moesten we m zelf maken, en nu is t helemaal niet meer.... Wat is t nu? :confused: |
vmbo-t?
ik heb geen idee niemand heeft er iets van gezegd.. zou wel beter zijn :cool: |
Er zijn hier 3 topics samengevoegd, omdat ze allen over wiskunde gingen en het niet de bedoeling is dat er meerdere topics zijn over één vak op één niveau. Wel hadden ze beiden al redelijk wat posts, waardoor het één en ander nu door elkaar kan lopen. Met deze post dus de verklaring hoe dat komt.
|
formulekaart??? :o
|
kzou t niet weten..
mja.. wiskunde gaat vandaag een gigantische flop worden :( maar ik moet minstens een 3.8 halen.. dus dat valt dan weer mee.. en leren tja.. voor wiskunde vnd ik kan je niet leren.. je snapt t of je snapt t niet.. :s |
Citaat:
ik moet een 4,6 halen:( nouja ik denk dat het wel kan lukken als ik rustig blijf enzo:) succes iig!! (y) |
ik hoop voor jou dat het voor jou dan ook goed komt..
zolang er maar niet te veel meetkunde in zit, zal het voor mij misschien lukken.. :s maar ik denk btw niet dat ik men antwoorden over ga schrijven,, zal wel te weinig tijd voor hebben.. :| |
Citaat:
meetkunde is kut|:(N) |
Oh ik ga er zo hard op zakken
|
hmm ik begin nu zenuwachtig te worden.. en heb er helemaal geen zin meer in in dat *** wiskunde.. (n) :(
|
:s :s ik heb er ook echt geen zin meer in.... ik denk dat ik het nog maar een keer door ga kijken:P
suc6 er mee |
Citaat:
omg zo'n buikpijn(N):( |
Oohhw k ben zo zenuwachtig en ik snap niets van cosinus tangens en de rest! Oowwww........ :(
|
En ik moet nog wel een 5,6 halen ook :eek: (n)
|
Het examen was echt makkelijk!!!! Dat vond ik dan tenminste he ;). Alleen de laatste vraag snapte ik niet. Die ene juist waarje veel punten me kon scoren :mad: . Maar ja verder was het makkelijk! :D:D
|
mmm ik vond wiskunde ook makkelijk alleen snapte ik die vraag dat je die ogen moest tekenen van het D aanzicht niet :confused: :confused: :confused:mja
ik hoop dat ik het goed het gemaakt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |