![]() |
hebben we der al één...
over de Kaiser Chiefs? Ik vind ze best leuk. Wat jij? maakt het je blij? of zuigen ze dikke pikken in de hel ?
|
Ik vind ze cool. Ookal lijken ze wel ERG veel op blur. Maar ik hou van blur, dus daarom zijn de chiefs ook automatisch leuk.
En ricky wilson was erg grappig bij nevermind The Buzzcocks. <3 |
Toffe band. Zag er gaaf uit gister bij Pinkpop. Pakkende nummers, ja het maakt me blij.
|
Haha, hoe grappig was het dat die zanger zich 'vereerd' voelde omdat Liam Gallagher hen afzeek alszijnde slap aftreksel van Blur.
Verder ken ik d'r eigenlijk geen drol van. |
Ik heb laatst dat album eens op gezet maar ik werd er niet warm van eigenlijk. Misschien maar een herkansing geven.
|
Vind het maar wat niet op Blur lijken eigenlijk :s Nou ja mss heb ik niet genoeg van Blur gehoord dan.
Album is aardig, er staan wel een paar hoogtepuntjes op, waaronder de singles en Caroline, Yes. Live moeten ze heel cool zijn, op pinkpop zag dat er ook wel zo uit op tv (y) |
Citaat:
|
vind het maar niks.
|
ik vind ze eigenlijk heel erg op Franz Ferdinand lijken.. is dat ook een slap aftreksel van Blur? :confused:
|
ik vind het ook niet op Blur lijken, ik snap ook het verband niet, het zijn twee totaal andere stijlen.
en ik vind blur ook helemaal niet leuk. |
Ken je blur überhaupt wel? En dan bedoel ik niet de laatste 2 albums, maar parklife/modern life is rubbish?
Daar lijken Kaiser chiefs echt heel erg veel op (ze zeggen zelf ook dat het één van hun grootste invloeden is). Verder vind ik de kaisers cool, ik heb ze live gezien op LC en dat was goed :) |
Ik vind de cd wat saai, live lijken me ze wel goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de zanger doet leuke danspasjes :eek:
|
Ze lijken op Franz Ferdinand maar vind ze wel cool, alhoewel niet heel erg bijzonder.
|
Geef mijn portie maar aan fikkie
|
Leuk, leuk, leuk :)
:cool: op London Calling. |
Het is wel cool, live lijken ze me ook best leuk om te zien.
Everyday I love you less and less vind ik een tof nummer. |
ja wel leuk, gaat alleen snel vervelen
|
beetje te gehyped maar ik snap de link met Blur wel, het doet me eigenlijk niet zoveel
Louis XIV vind ik nu leuker en lijkt meer op Blur! |
kvind ze helemaal niet op Franz Ferdinand lijken.
Louis XIV zag k gister een optreden van op tv! die zijn wel vet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |