![]() |
Mannen: wat zouden jullie doen als je voor een dag een vrouw was?
Naar aanleiding van het andere topic voor de vrouwen, nu eentje voor de mannen...
Wat zouden jullie doen als je voor een dag vrouw zou zijn? Roddelen? Met je borsten spelen? Huilen? Proberen niet verkeerd te rijden? Je 6de zintuig gebruiken? Je van top tot teen insmeren met alle soorten creme's? :p |
Naakt over straat rondhuppelen met mijn goddelijke lichaam. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allemaal vrouwendingen doen denk ik
|
Lekker menstrueren, denk ik
|
ik zou de hele dag naar openbare douchegelegenheden voor vrouwen gaan, je moet toch wat
|
Citaat:
|
Koken en schoonmaken ;)
|
voor de spiegel aan mezelf zitten?
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: roddelen ja, borsten spelen lijkt me saai imo ik zou mijn lichaam bewonderen ja, maar voor het zelfde geld word je een vatsig wijf lekker is dat welk 6de zintuig ik vraag me af en toe af of vrouwen zowiezo wel zintuigen hebben, zo kortzichtig dat ze zijn (uitzonderingen daar gelaten) OW ik weet al wat ik zou doen Uitgaan en dan allemaal dure mixdrankjes drinken op kosten van mannen (y) |
Citaat:
|
IK zou gewoon met een man naar bed gaan denk ik
|
Vingeren natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Voor de spiegel gaan zitten masturberen, lesbische sex hebben en er een video van maken, en dan de volgende dag kijken als ik weer een man ben, en verkopen \m/
|
hoer worden :evil:
|
Altijd hoofdpijn hebben.
|
Citaat:
LOL |
nog ff OT:
Ik denk voor de spiegel staan lingerie kopen :P kleding kopen.. moet toch wat doen de auto in 1 x insteken en ach.. kweet verder niet.. |
Masturberen, kijken, een lesbobar opzoeken :o
en ja alles is sex gericht, enige reden waarom ik 1 dag een vrouw zou willen zijn, ik voel me verder prima zo :p |
met mn tieten spelen, een komkommer in mn doos schuiven, mannen vertellen dat ze lelijk zijn, de lesbo uithangen enzo
maar toch heb ik dr geen behoefte aan, vind et prima zo als man |
Citaat:
|
ik ben dan waarschijnlijk niet slim genoeg meer om te onthouden wat ik allemaal zou gaan doen
|
Citaat:
|
Waarom willen mensen altijd anders zijn dan dat zij nu zijn?
|
Citaat:
Je kunt een nieuw topic openen... :) |
Veel te hard rijden en er proberen onderuit te komen.
|
Ik wil geen vrouw zijn. :o
|
Citaat:
Toch? |
Eens voelen hoe het is om de hele dag migraine te hebben.
|
Me gedragen zoals een vrouw dat hoort te doen. Dus afwassen, schoonmaken, mooi zijn, hoofdpijn hebben, boodschappen doen, wassen, meer schoonmaken, make up opdoen, afwassen, schoonmaken, make up, creme opsmeren, scrubben, ontharen en voor de verandering schoonmaken en omdat ik goed heb schoongemaakt moet ik m'n nagels opnieuw lakken, want die zijn niet meer mooi.
:rolleyes: :p |
Zeuren over alles wat niet terzake doet
|
Balkenende zwaar beïnvloeden met mijn charmes.
|
Eerst met de make-updoos spelen, dan met mijn girls funshoppen en ten slotte de rest van de dag in een pyjamadingetje voor de tv hangen met chocoladeijs en desperate housewives ofzo ? En ja, misschien wel neuken, beetje vies idee wel.. wordt je vriendin dan gewoon een man, of ?
|
Citaat:
|
Zeggen dat ik ongesteld ben zodat ik iedereen ongestraft kan uitschelden.
|
...seks hebben om te kijken hoe dat is voor een vrouw
en dan het liefst met iemand die ik ken, dan kan ik m mooi de dag erna uitlachen dat ie helemaal niet zo goed is als dat ie altijd beweerd (ook al komt dat misschien wel een beetje ongeloofwaardig over...die chick die je gister neukte...dat was ik) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou de hele dag aan mijzelf gaan zitten...
|
Ik zou de hele dag mannen van me afslaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |