![]() |
Je bent een nagerecht, ondanks dat dat je niets zegt
Je bent een nagerecht, ondanks dat dat je niets zegt
Mijn lief je bent een toetje gepresenteerd op een zilv'ren blaadje als eind na een lange tijd van veel overvloedig en onbezoedeld, maar zonder échte reden. Mokkagolven overvallen mijn plompe puddinglichaam Ik vocht een bittere strijd -met of zonder koekjes- Maar eindelijk was je daar en je kus, koel als kwark tegen mijn wang. ------------------------------------------- Terug van weg geweest, na maanden ploeteren en hopen met verfrommelde kladjes, heb ik dit eruit weten te halen. Ik vind het zelf wel geslaagd, maar hm.. ik weet niet hoe jullie het vinden.. kweenie :) |
Jaaa leuk! Lekker ritme, en leuk hoe je speelt met dat eten, zonder dat het té is. Leuk leuk leuk, gewoon lekker ouderwets Zepp-leuk :)
|
oh echt bedankt :), ik was bang dat jullie het niets zouden vinden, en ik was bijna van plan om het bijtje erbij neer te gooien :bloos:
|
Ja, leuk. :) Wat Ave zegt... en je speelt leuk met woorden, het klinkt erg fijn. mijn plompe puddinglichaam vind ik leuk!
als eind na een lange tijd van veel dit vind ik iets minder lopen: ik denk dat ik bij 'eind' er nog een 'e' achter zou plakken. |
leuk!
echt heel toffe vergelijkingen :) Ik zou alleen de titel veranderen, naar iets als: je bent een nagerecht, ook al zegt je dat niets want het kan aan mij liggen, maar die zin lijkt nogal krom |
Citaat:
|
Wat een gaaf gedicht! Ik vind
Mijn lief je bent een toetje gepresenteerd op een zilv'ren blaadje als eind na een lange tijd van veel overvloedig en onbezoedeld, maar zonder échte reden. het leukste stuk. De tweede strofe daarentegen vind ik iets tegenvallen, maar dat is maar zo'n iets, dat er eigenlijk niet toe doet. *Sorry voor de vaagheid :o * Zoals Ave al zei: Je speelt leuk met woorden en met het eten, zonder dat het té wordt. (y) |
dankjulliewel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |