![]() |
in profiel en wat niet?
wat zit er precies in je profiel en wat niet als je c&m hebt? waar kan je dat precies terug vinden??
is wel zo handig om te weten zodat je weet waarvoor je wel onvoldoende kunt staan op t eind en waarvoor niet tog.. |
Ja, dat vraag ik me dus ook af.
Ik heb E&M, en sta nu een onvoldoende voor wiskunde en economie. Hiermee zou ik dus zakken? Stel dat ik economie ophaal, en M&O zo verneuk dat ik er een onvoldoende voor sta, dan slaag ik? En stel dat ik voor M&O én wiskunde een 4,5 sta en de rest in voldoende, dan slaag ik alsnog? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
hoop dat ik je geholpen heb, anders zeg je het maar ;) |
aha, ik wordt er niet vrolijker op...
alleen nederlands en engels buiten je profiel, maar daar kan ik onmogelijk onvoldoendes voor halen... gesch, ak, wisk, m&o, economie ook zeker in profiel? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik zal ns googelen. |
A. Overgangsnormen 4 havo > 5 havo, 5 vwo > 6 vwo.
De leerling is bevorderd, indien voor de vakken die met een cijfer worden gewaardeerd, aan de volgende drie voorwaarden is voldaan: 1. Het op één decimaal afgeronde gemiddelde van alle overgangscijfers is 6,0 of hoger; 2. Maximaal drie onvoldoendes op de hele lijst, waarvan ten hoogste één 4 en géén cijfer lager dan 4; 3. Voor de vakken in het profiel*; Maximaal twee onvoldoendes die niet lager mogen zijn dan 5 Maximaal één onvoldoende als deze lager is dan 5 * Profielvakken: CM: FA1, DU1, FI, GR, LA, WI, HA, MU, TE EM: AK, EC, WI NG: BI, WI, NA, SK NT: WI, NA, SK http://www.valuascollege.nl/tweedefase/Normen0304.html ik ken overgens die hele school niet |
Citaat:
Dat is Eco, Wis, Ges en Aardrijkskunde. |
Citaat:
Maar 'k moet economie niet verknallen op examen.. |
beetje vreemd dat je niet weet wat in en buiten je profiel deelt valt eigenlijk :s
|
Nah, ik heb wat navraag gedaan
je gaat over als al je punten boven een 6 zitten als je één 5 hebt en de rest zessen zijn als je één 5 in, en een 5 uit je profiel hebt als je een 4 en een 5 hebt, waarvan 1 in je profiel (maakt dus niet uit wáár die 4 zit) ik heb e&m, dus in mijn profiel zitten gesch, ak, wisk, eco simple as that |
Het gaat toch om slagen en niet om overgaan?
|
Citaat:
in je profiel; geschiedenis, muziek/handvaardigheid/aardrijkskunde, economie1, duits2/frans2, buiten s dan een ander vak in je vrije deel, ik heb toevallig bio gekozen. en nederlands en engels dan |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb het profiel N&G met wis b2. Dus heb ik wis b1,2.
Nu mijn vraag: Zit wiskunde dan in mijn profiel aangezien ik b2 als keuzevak heb genomen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |