![]() |
Even eerlijk...
Ik wil nu wel eens jullie eerlijke mening weten.
De videoclips die je altijd ziet op tv van rappers waarin ze half naakte vrouwen laten dansen en ze naar mijn mening portreteren als minderwaardige "wezens". Mijn stelling: Rappers zetten vrouwen zo weg, niet meer vanwege de muziek, maar vanwege de verkoop. Graag wil ik jullie mening weten. |
ja.
|
duh! zo zit de muziek wereld in elkaar, het gaat niet om de muziek, het gaat om in het inspelen op de menselijke lusten en daar een hoop geld uit te trekken. Dus zoveel mogelijk ontblote vrouwen en knappe koppen en makkelijk te verwerken nummertjes die een grote doelgroep aanspreken.
|
je moet niet alle rappers over 1 kam scheren, maar gedeeltelijk heb je gelijk. rappers als nelly en 50 cent doen dat idd
common, talib kweli en mos def bijvoorbeeld niet. maar dan heb je het ook over kwaliteithiphop |
Citaat:
|
Naakte vrouwen hebben niks met muziek te maken.
|
Citaat:
|
Maar wat vinden jullie daarvan? Kijk een half uur naar een muziekzender en je ziet niets anders dan kont en borsten.. ik erger me er echt mateloos aan en zap snel weg..
Ik snap alleen niet waarom er niets aangedaan word want blijkbaar vinden meisjes van 14 dat ze zich zo moeten gaan kleden. Als ik naar de situatie bij mij op school kijk en in de uitgaansgelegenheden... |
Ik kijk zo goed als geen tv dus mij stoort het niet :)
|
Ik vind het echt walgelijk.
Je hebt nu ook zoiets als TMF PURE, 24 uur alleen maar van die kut mainstream bling-bling nigger muziek. :s Nee doe mij maar mos def, common etc, die hebben tenminste nog iets te melden. of gewoon oldschool shit, public enemy is de bom |
Ik zal er niet minder van slapen. Je hebt je nick ook niet echt mee, trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zonder geluid is het best oke. |
Het boeit me werkelijk geen hond. Ik kijk amper tv, en zeker geen muziekkanalen, maar luister redelijk vaak naar hiphop.
Alleen vind ik het wel lachwekkend dat zoiemand als jij, "darkpsycho_666" over goedkope muziek gaat lopen zeuren.. |
snitches
|
Commerciële rappers maken videoclips met half naakte ''dames'', omdat het op cd gewoon saai is en je hebt van die mongolen die een cd/single kopen ''omdat de clip gaaf is''.
|
Citaat:
Omdat het mij stoort, kijk ik geen tv. :) |
Citaat:
en geen nummers over naakte bitches en bling bling ;) maar dat is het toch nooit bij common |
Hey, wat is er mis met half naakte vrouwen in videoclips?
Battys! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Duh..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat als wij ooit met de band een videoclip maken het echte P.I.M.P. style moet, maar dan metal. Geen lowriders, maar tanks en een hoop vrouwelijk metalschoon.
|
Bullshit, beter half naakte vrouwen dan een group depressieve goths.
Fuck, WAS MET JULLIE? |
woord naar allochtoon!
|
ik dig die wijven
|
Citaat:
maar we kunnen het er over eens zijn, het gaat niet meer om de muziek, maar om de clip. ACHTERLIJKE wijven, die zichzelf op zo'n smerige manier verkopen. Check gewoon eens wat andere clips ; Smack my bitch up van the Prodigy. Zo kan het wel en het verschil hoef ik HOPELIJK toch niet uit te leggen? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rappers zijn over het algemeen negers. en die weten niet wat normen en waarden inhouden
|
Citaat:
|
Citaat:
HAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAhA dat woord is echt belachelijk. iemand raap me op! :D :D :D |
ik kijk bijna geen tv en zeker geen muziekkanalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook Smack My Bitch Up, dus check die Kool Keith/Ultra shit en geef die de props! |
Citaat:
|
meer sex op tv !
|
rappers zijn fake :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rap is dan ook, net als metal, een minderwaardige vorm van geluid produceren. Dus ja, debiele bling bling money-is-da shizznit nigga home boy dawgs moeten zo snel mogelijk verdwijnen.
|
Dat niemand nog moe is van zichzelf! :o
|
één van de redenen waarom ik geen tv heb
|
Citaat:
Ik wrijf even in mijn ogen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |