![]() |
Schaamhaar bij heren. (voor dames)
Hallo dames,
Hoe zien jullie het schaamhaar het liefste bij een man. Geschoren/ongeschoren wat moet er geschoren zjin en wat juist niet. Kortom, wat vind je mooi of lekker :) |
van mij mag-ie doen met z'n schaamhaar wat hij wil, als hij maar geen stoppels vlak boven z'n penis heeft, dat schuurt bij de seks... dus als-ie het scheert moet dat wel goed bijgehouden worden
|
Citaat:
|
Trimmen (y)
|
Niks aan doen, dat vind ik gewoon het mannelijkst en aantrekkelijkst.
|
zelf weten... maar als je verwacht dat een vrouw alles kaal heeft, verwacht ik natuurlijk hetzelfde terug bij de man...
|
Beetje bijhouden :)
Kortgeknipt vind ik het prettigst/mooiste |
Citaat:
|
Beetje bijwerken, niet te kort en al helemaal niet kaal. Ballen kaal is overigens wel weer prettig, in de zin; dat voelt gewoon zo zacht & fijn:).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg zeggen ze wel eens.
Bij mannen niks dus :) |
Maakt me niet zoveel uit, zolang het geen oerwoud is, dus op zn minst een beetje bijhouden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NIET kaal
|
Citaat:
|
Naturel of bijhouden. Niet scheren (stoppels en gewoon.. niet mooi :p).
|
Hooguit 'n beetje knippen.. i.i.g niet scheren, stoppels zijn killing :);)
|
Citaat:
|
Kale klatsen, en de rest gewoon bijgehoude :D:P
|
Ik heb liever dat ie zn okselhaar scheert :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang het geen oerwoud is waarbij je eerst zn piemel moet zoeken ... :P
Gelukkig heeft mijn vriend het niet kaal daar beneden, die houd het bij zeg maar :) ik vind het wel fijn om lekker tussen de haartjes te kriebelen enzo :p:) lekker zacht :D |
Wel bijhouden, ik moet er gvd ook vanalles aan doen ;)
|
Citaat:
En áls je dan graag scheert, houdt het dan ook bij. Zolang het maar schoon is, en je er geen vlechten in kan maken :p |
beetje kort knippen (y)
|
De haren aan het begin van de penis ajb weg halen, daar heb ik zo'n hekel aan... helemaal bij oraal.
Voor de rest gewoon kortwieken dat het nie tuit je ondergoed steekt zeg maar (y) |
Citaat:
|
niks aan doen, is mannelijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat snap ik niet; Of je hebt alleen maar vriendjes met kleine pielemuisjes gehad, of je hebt een hele grote mond. Anders kan je toch nooit bij de stam van de penis komen;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |