![]() |
Waar kan ik een vakantiebaantje vinden?
Hai allemaal!
Ik zoek overal op internet, maar ik kan nergens een leuk of geschikt vakantiebaantje vinden! Weten jullie iets waar je niet al te oud voor moet zijn? Ik ben namelijk bijna 15 en heel veel is voor als je ouder bent... Als je een internetsite weet, is ut ook goed! XxX Carolijn |
bollen pellen, appels plukken aardbeien plukken kijk eens op het forum rond staan genoeg tips.
|
zoekfunctie!!!!!!!!!! :nono:
|
Op internet zoeken?
Stap gewoon een paar winkels binnen, vraag een sollicitatieformulier, vul dat in, lever het in en wacht af. ;) Je kan je ook inschrijven bij een aantal uitzendbureau's, of een folderwijk nemen. Of vraag eens in de buurt rond of iemand een baantje voor je weet. |
Citaat:
Ga langs bedrijven en vraag of ze er werk hebben. Schrijf je in bij het uitzendbureau. Enzovoorts. Wees trouwens niet te kieskeurig, want op jouw leeftijd is er nog niet zoveel werk. |
14 jaar is wel heel erg jong. Het enige wat je kunt doen is misschien werken voor familieleden, bollen pellen of als je geluk hebt tijdelijk een krantenwijk (over)nemen.
|
Citaat:
|
afwassen vaak niet hoor. Als je 14 bent kun je ongeveer geen baantjes vinden; jammer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |