![]() |
Niet klaarkomen
Hallo,
Als ik seks heb met m'n vriendje kom ik nooit klaar. Is dat raar ofzo? maar als we doggy style doen dan voel ik het zeg maar meer, ofzo. |
Bij vaginale seks wordt de clitoris bijna niet gestimuleerd, een meerderheid van de vrouwen komt daarom niet zomaar klaar tijdens het neuken (maar bijvoorbeeld wel als ze ondertussen zichzelf clitoraal vingeren). Is dus niet echt raar :).
In doggy style wordt de g-plek gestimuleerd, en dat is inderdaad ook leuk :) |
Citaat:
dus zeg maar zonder clitoris te stimuleren? |
ongeveer een kwart van de vrouwen komt daar van klaar... voor zo ver zijzelf weten dan :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tsja het ligt ook niet enkel aan de vrouw of je kan klaarkomen van penetratie alleen, of niet. Ik kan het wel, maar het is erg afhankelijk van hetgeen wat mijn vriend op dat moment doet, alles bepalend zegmaar:). Misschien is onze Little Nemo inderdaad ook wel gewoon goed:cool: Overigens. Waarom laat jij je tijdens de seks dan niet gewoon door hem vingeren? Of waarom vinger jij jezelf niet? Werkt voor zover ik weet, bij de meeste prima:). |
Citaat:
Sarah :D :D |
Citaat:
Of men zou kunnen zeggen: in hoeverre is de reactie van jouw vriendinnen niet aangepast om *jou* gerust te stellen? : > |
Citaat:
|
Citaat:
...de verklaring van astraea vindt ik eigenlijk wel een redelijke |
Ik ben nog nooit bij een jongen klaargekomen, niet tijdens de penetratie maar ook niet door vinger of mondwerk. Maar nu heb ik weer een nieuwe vriend.. en ineens lukt het daar wel bij. Misschien dat onderbewust toch gespannen was bij m'n exen, ik zou het niet weten. Maar hij doet niet veel anders dan mijn exen met zijn handen en mond, maar het lukt hem wel :)
Ontspannen kan je alleen bij iemand die je volledig vertrouwd en waarbij je je op je gemak voelt als je naakt naast diegene ligt. Dat is voor mij wel de wonderformule voor optimale seks. Maar dat denk ik. |
Citaat:
exen, nooit klaargekomen, mondwerk, penetratie, bladiebla.... 15 JAAR :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gezellig in die grot? |
Citaat:
|
Citaat:
|
niet raar, kon ik ook eerste jaar niet dat ik sex had....nu kan ik het alleen als ik bovenop zit....andere dingen helpen niet...helemaal nix...maja niks aan te doen....heb er nu wel vrede mee...:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe kan me voorstellen dat het een beetje hoerig oid overkomt. Ben over 'n maand 16, en exen is idd meervoud, kan veel klinken, maar 't zijn er slechts 2. En jong? Ach wat is jong, hoe raar of arrogant het ook mag klinken, ik heb een aardig heftig verleden, waardoor ik in gedrag geen gemiddeld meisje van 15 ben.
|
Zo'n ramp is het toch niet?
Zelf ook wel eens meegemaakt. Vond het hartstikke lekker, maar vooral LEUK. Alleen door het overschot aan alcohol duurde het zeg maar een behoorlijke tijd voor ik klaar zou komen. Dus op een gegeven moment maar gaan slapen. |
Ik kom alleen maar klaar tijdens de seks als ik boven op mijn vriend zit, andere standjes wil het niet zonder handwerk lukken.
Gelukkig vind mijn vriend het geen probleem als ik bovenop hem kruip :D |
Citaat:
|
ik heb dat probleem ook....ik kom altijd wel klaar mijn vriend niet...dat vind ik echt niet leuk...want ik doe echt mijn best :(
|
ik ben ook nog nooit klaargekomen tijdens de penetratie. ach
so be it. het maakt me verder ook niet uit, sommige mannen/jongens maken daar een groot probleem van, maar zo is het toch ook leuk! |
ja dat is wel zo...haha
ik accepteer het nu ook wel..maar het gekke vind ik altijd....hij kan van zichzelf wel klaarkomen :( wat zal ik dan fout doen:( |
Citaat:
goooroeten |
|
Jep, vet handige site :p En wat klaagt dat kind echt over 15... misschien zijn sommige meisjes mentaal gewoon al wat verder gevorderd? Ik kom btw nooit door vingeren, ook nog nooit gekomen... Alleen door mondwerk en heel heel af en toe door penetratie *-)
En misschien moet je vriend dan gewoon wat beter z'n best doen ofzo? |
Citaat:
|
is niet raar..heb t zelfde...ik kon het eerst half jaar zelfs 3/4 jaar ofzo helemaal niet klaar komen niet eens het gevoel!!!! :eek: ik kan nu alleen maar 'komen' (als dat t is) als ik boven op 'rij':p misc moet je dan prberen...penetraal klaarkomen kan met 2 standjes....vrouw bovenop of hondjes idd....dus maar raar is het niet hoor....:)75% van de vrouwen kunnne niet eens penetraal klaarkomen, niet dat ik met vingeren of beffen klaar kom:s :rolleyes:
gewoon geduld hebben en niet te graag willn komen..het is een reflex en geen bewust spier zalk maar zeggen..je kan bv wel je vinger naar je neus brengen wanneer je wilt ,maar je kan niet gaan zweten terwijl je rustig ergens zit..snappie...het is een reflex en niet iets wat je in de hand kan hebben...hoop dat t een beetje duidelijk is haha.... succes |
ook afhankelijk van standjes :o
|
Zweten heeft te maken met je autonome zenuwstelsel en zweetkliertjes. Dat is idd een reflex waar je zelf geen invloed op hebt. (Zweetkliertjes bevatten niet eens skeletspieren om ze willekeurig te laten werken).
Het orgasme kun je zelf wel degelijk een beetje helpen door je spieren (ik dacht je bekkenbodemspieren) aan te spannen (lijkt alsof je je plas op wil houden, die spieren!) Iig is het niet volledig te controleren, maar je kunt het wel in de hand helpen! (Om door te gaan met je vinger op de neus: als je je vinger op je neus wil zetten, helpt het als je je hoofd naar voren buigt ;) ) En dat je meer voelt als je het op zijn doggy doet komt omdat er aan de voorkant van de schede meer zenuwuiteinden zitten, waardoor je daar dus beter gestimuleerd kan worden. Dit geeft een intensere sensatie waardoor je sneller kunt komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in tegenstelling tot de man, heeft de vrouw me seks niet altijd als doel om klaar te komen.
niks mis mee, alelen zorg wel dat je je op andere manieren vermaakt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |