![]() |
wat vinden jullie van..
uitstekende schaamlippen(lange schaamlippen)
is dat normaal, hebben jullie dat zelf ook, of ervaring mee? |
Ja heel lelijk. zou er maar gauw iets aan doen als ik jou was joh :eek: :eek: :eek:
Oh en geen ervaring mee want snij het buitenste stuk er af jaja :( |
Geen idee.
|
Rampzalig, ongelovelijk lelijk, verschrikkelijk wat moeten ál die mensen die dat zien wel niet denken!
Oftewel, als ze nog niet op je knieen hangen is er geen reden tot paniek, zo mooi is het zowieso niet daarbeneden. |
Citaat:
|
het ene lipje is het andere niet... :D
Ik denk ook niet dat er een echt schoonheidsideaal bestaat over schaamlippen... Vampire_esje |
Citaat:
maar het is ook niet gemaakt om naar te kijken btw ik vind mijn penis ook niet mooi hoor okal is er niks mis mee vind gewoon dat "god" of "de natuur" een beetje slordig is geweest, zo van het moet snel af :p |
Citaat:
0.8 cm dik 3 cm lang en 0.5 eruit moesten hangen kan een paar mm schelen :rolleyes: |
Citaat:
|
Het maakt me niet zoveel uit eigenlijk. :) Ik vind het sowieso wel opwindend, mits het meisje er achter maar leuk is. Dat het wat uitsteekt komt zat vaak voor, alleen wordt het in blootbladen vaak weggephotoshopt weet ik toevallig.
|
Citaat:
|
Je kon toch ook al je schaamlippen verkleinen/vergroten, zodat alles weer lekker strak zat.
Beetje maf. |
ach ik vind dat zo bullshit met die schaamlippen elke vrouw heeft ze wat maakt het uit hoe het der uitziet zolang het maar fris is daar gaat het toch om? alsof een lul der zo lekker uit ziet...this maar waar je je mee bezig houd en zolang je schaamlippen niet in de weg zitten is der al helemaal niks aan de hand. :rolleyes:
|
Doesn't fucking matters.
dat mierengeneuk |
enorm ge*l
|
Citaat:
-----> MENING DUS Dat jij het nou zo prachtig vindt moet jij weten. |
Citaat:
Ik geef alleen maar aan dat je moet waarderen wat je hebt, je kunt toch niet met afschuw naar je eigen lichaamsdelen kijken of wel! |
Citaat:
|
Ik vind het lelijk maar 90 % van de meiden heeft het dus waar maak je je druk om?
En als je er last van hebt (pijn) kan je ze laten verkleinen, dan snijden ze er een stukje af :cool: |
Ik heb uitstékende schaamlippen, dankje.
|
Citaat:
(y) (y) (y) same here:D:D:D ben t btw volkomen met nijmengenaar eens, je moet je lichaam op n bepaalde manier wel kunnen waarderen, t ziet er mms zo uit dat t in t Louvre kan, maar tiz gewoon je lichaam en objectief gezien is t allemaal tog niet zo lelijk ook? :confused: zlrf vind ik n penis ook iet echt heel erg mooi of zo, maar ja je kan er wel van genieten en lelijk isie ook niet, dus wat waardering is daar ook wel op zn plek, waarom kan dat niet ook gewoon voor de vagina gelden????? onzekerheid verpest alleen maar dingen |
Citaat:
Jij bent vast een frequent bezoeker van www.vaginavrienden.nl, vertel es hoe noem jij je 'trotslippen' ? Ik vind het niet mooi, maar ik kan me er ook niet druk om maken, er is niks mis mee. Ik hoef er niet tegenaan te kijken. Mijn vriend daarintegen vindt het heel mooi, en dat is fijn, want hij zit er wel regelmatig met zijn neus bovenop. |
Citaat:
|
dacht ook dat t vrienden van de vagina was:)
ik kom er nooit..... :rolleyes: :D niet meer geloofwaardig he:P, naja 1 x'tje ff gespiekt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maakte me daar vroeger ook druk om, maar 't is heel normaal. Het merendeel van de meisjes heeft dat :)
|
hahaha :D grappig, tsja, wat kan ik er aan toevoegen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |